Breaking News

Από το πρώτο Volkswagen Polo GTI του 1998 στη νέα συλλεκτική και επετειακή έκδοση (εικόνες)

Από το πρώτο Volkswagen Polo GTI του 1998 στη νέα συλλεκτική και επετειακή έκδοση (εικόνες)

Το Volkswagen Polo GTI εκφράζει εδώ και 25 χρόνια στους δρόμους το πάθος για σπορ οδήγηση, ενώ φτάνει στην κορύφωση του μέσα από τη νέα συλλεκτική του έκδοση.

Η Volkswagen λοιπόν παρουσίασε το νέο Polo GTI Edition 25, το οποίο τιμά το ένδοξο παρελθόν του, παρότι το μέλλον του διαγράφεται αβέβαιο με την επέλαση της ηλεκτροκίνησης.

Οπτικά ξεχωρίζει με μια σειρά από στιλιστικές λεπτομέρειες, ενώ στην παλέτα του αμαξώματος ,εκτός από τις αποχρώσεις “GTI Pure White”, “Kings Red Metallic”, “Reef Blue Metallic”, “Smoke Grey Metallic” και “Deep Black Pearl Effect”, προστέθηκε η νέα γκρι απόχρωση ονόματι “Ascot Grey” που βλέπετε στις φωτογραφίες.

Πατάει σε νέες αποκλειστικές μαύρες γυαλιστερές ζάντες Adelaide 18 ιντσών, πίσω από τις οποίες διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων, ενώ με μαύρο χρώμα έχει βαφτεί η οροφή και τα καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών, προσδίδοντας μια ακόμα πιο σπορτίφ αμφίεση. Παρατηρήστε ακόμα, τα αυτοκόλλητα με τον αριθμό 25 χαμηλά στις πίσω πόρτες, το κυψελοειδές πλέγμα της μάσκας και τις επιχρωμιωμένες εξατμίσεις.

Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο στάνταρ με premium σπορ καθίσματα από διάτρητο μαύρο-κόκκινο δέρμα, ραμμένα στις πλάτες λογότυπα GTI  και γυαλιστερή μαύρη διακοσμητική επένδυση με κόκκινα γράμματα GTI.

Ο ισχυρός δίλιτρος βενζινοκινητήρας TSI που παράγει 207 ίππους και ροπή 320 Nm, ενώ επιταχύνει το προσθιοκίνητο Polo GTI από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, το μοντέλο είναι στάνταρ εξοπλισμένο με μια ειδικά ρυθμισμένη σπορ ανάρτηση. Αυτή χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 15 χιλιοστά και σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS, εξασφαλίζει εξαιρετική δυναμική οδήγηση, βελτιωμένη πρόσφυση και ακριβή χειρισμό, που είναι χαρακτηριστικά των μοντέλων GTI.

Διαβάστε επίσης: Πώς σηκώθηκε «σούζα» αυτή η BMW; (βίντεο)

Τα καινοτόμα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που διατίθενται στάνταρ, περιλαμβάνουν προβολείς IQ.LIGHT LED matrix με Dynamic Light Assist και φώτα ημέρας LED που εξασφαλίζουν εξαιρετικά ομοιογενή φωτισμό του δρόμου. Υπάρχει επίσης το δερμάτινο σπορ πολυλειτουργικό τιμόνι με paddles για χειροκίνητες αλλαγές σχέσεων, καθώς και μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης οδηγού που ανήκουν σε ανώτερες κατηγορίες οχημάτων.

Το προαιρετικό Travel Assist αποτελεί μέρος του πακέτου υποβοήθησης IQ.DRIVE και επιτρέπει την εν μέρει αυτοματοποιημένη οδήγηση. Το σύστημα Travel Assist μπορεί να αναλάβει το τιμόνι, το φρενάρισμα και την επιτάχυνση του νέου Polo GTI σε ταχύτητες από 0  χλμ./ώρα έως το όριο του συστήματος των 210 χλμ./ώρα.

Για να γίνει αυτό, το Travel Assist βασίζεται σε γνωστά συστήματα, όπως το Adaptive Cruise Control για τη διαμήκη καθοδήγηση και το Lane Assist (που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό) για την πλευρική καθοδήγηση. Το σύστημα πολυμέσων Ready2Discover τοποθετείται στάνταρ και διαθέτει οθόνη υψηλής ανάλυσης 8 ιντσών, εξασφαλίζοντας κορυφαία συνδεσιμότητα.

Το νέο Volkswagen Polo GTI Edition 25 θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στη Γερμανία από την 1η Ιουνίου, με τιμή 35.205 ευρώ, ενώ θα κατασκευαστεί σε μόλις 2.500 αντίτυπα.



Related Articles

Ηλεκτρικό και διώροφο το νέο λεωφορείο της Hyundai

Πέρα από τα επιβατικά της μοντέλα η Hyundai επιδεικνύει και τις ικανότητες της στην κατασκευή προηγμένων τεχνολογικά λεωφορείων. Στην Έκθεση

Γιατί η Mercedes-Maybach G650 Landaulet κοστίζει 1,5 εκ. ευρώ;

Αν είχατε 1,5 εκατομμύριο ευρώ για αγορά αυτοκινήτου ποιο θα επιλέγατε; Προφανώς το μυαλό σας πάει κατευθείαν σε εξωτικά supercars

Με νέο κινητήρα τα επόμενα Toyota GT 86 και Subaru BRZ

Αυτή η πληροφορία κυκλοφορεί σχετικά με τη δεύτερη γενιά των Toyota GT 86 και Subaru BRZ, τα οποία ως γνωστόν