Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
Αν πάτε Ισπανία καλύτερα να μην τρέχετε στους αυτοκινητόδρομους! Περιπολούν εκατοντάδες Alfa Romeo Stelvio
Στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας θα περιπολούν κυρίως τα 301 νέα περιπολικά Alfa Romeo Stelvio, σύμφωνα με την Τροχαία Ισπανίας που τα προσέλαβε!
Η επιλογή του ιταλικού SUV πραγματοποιήθηκε μετά από δημόσιο διαγωνισμό, καθώς επικράτησε λαμβάνοντας τη μέγιστη βαθμολογία στα τεχνικά και οικονομικά κριτήρια που είχαν τεθεί.
Το νέο απόκτημα της Ισπανικής Τροχαίας τροφοδοτείται από έναν αποδοτικό turbo πετρελαιοκινητήρα, απόδοσης 190 ίππων και 450 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με ένα προηγμένο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης Q4.
Υπό κανονικές συνθήκες το Q4 μεταφέρει το σύνολο της ροπής στους πίσω τροχούς για μέγιστη ευελιξία και οικονομία καυσίμου. Η καρδιά του συστήματος είναι το ενεργό κιβώτιο μεταφοράς ροπής, το οποίο με βάση τις συνθήκες που καταγράφει και αναλύει σε πραγματικό χρόνο εξασφαλίζει τη μέγιστη απόδοση, έχοντας τη δυνατότητα να μεταφέρει έως και το 50% της ροπής στον εμπρόσθιο άξονα.
Τα περισσότερα συστήματα τετρακίνησης στην κατηγορία βασίζονται στη μόνιμη μετάδοση ενός ποσοστού ροπής στο εμπρόσθιο άξονα (π.χ. 70% πίσω – 30% εμπρός σε κανονικές συνθήκες) και μόλις υπάρξει απώλεια πρόσφυσης, η διαφορά ταχύτητας ανάμεσα στους δύο άξονες οδηγεί σε διαφορετική κατανομή (π.χ. 50% πίσω – 50% εμπρός).
Αντίθετα το σύστημα Q4 της Alfa Romeo επιτρέπει στο όχημα να λειτουργεί όπως ένα αυτοκίνητο με πίσω κίνηση και στην περίπτωση που κάποιο ελαστικό φτάσει στο όριο της πρόσφυσης του ή σε απότομες αλλαγές πορείας μπορεί ακαριαία να μεταφέρει έως και το 50% της ροπής στον εμπρός άξονα, αποφεύγοντας με αυτό τον τρόπο την απώλεια πρόσφυσης και διασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση και αποτελεσματικότητα του οχήματος.
Διαβάστε επίσης: Ξεχνάς που υπάρχει υποδοχή για το καλώδιο στη νέα Mercedes Vision EQXX! Μια φόρτιση=1.000 χλμ! (video)
To Q4 λειτουργεία ακαριαία έχοντας τη δυνατότητα να μεταβάλει την κατανομή ροπής στις ακραίες τιμές σε λιγότερο από 150 χλστ. του δευτερολέπτου. Εκτός από την κορυφαία απόδοση και παρά το εξαιρετικά χαμηλό του βάρος, ο σχεδιασμός των μηχανικών μερών του συστήματος είναι αρκετά , ώστε το Q4 να λειτουργεί απροβλημάτιστα ακόμα και σε συνθήκες έντονης πίεσης (π.χ. οδήγηση σε πίστα), αλλά παράλληλα και να μην απαιτεί για αυτό το σκοπό κάποιο επιπλέον σύστημα ψύξης.
Σε σχέση με τις συμβατικές Stelvio, εκείνες της Ισπανικής Τροχαίας έχουν εφοδιαστεί επιπλέον με «φάρο» τεχνολογίας LED, ψηφιακά συστήματα τηλεπικοινωνίας και αναδιπλούμενο πάνελ μηνυμάτων που επιτρέπει την ενημέρωση/προειδοποίηση των οδηγών για πιθανά περιστατικά που μπορεί να συμβούν στο δρόμο.
Τα σώματα ασφαλείας της Ισπανίας διατηρούν μια διαχρονική σχέση με τα μοντέλα της Alfa Romeo και ιδιαίτερα τις τετρακίνητες εκδόσεις τους, αφού πριν τις νέες Stelvio Q4, τις υπηρεσίες τους έχουν προσφέρει αρχικά η 156 Crosswagon Q4 και στη συνέχεια και η 159 Q4. Εκτός από την Ισπανία, χάρη στις υψηλές τους δυνατότητες οι σύγχρονες Alfa Romeo Giulia και Stelvio υπηρετούν και σε άλλες μέρη της γης, όπως η Ρουμανία, το Εμιράτο του Ντουμπάι και βέβαια η Ιταλία.
Related Articles
Έτοιμη για φόρτωμα η καρότσα του Dacia Duster
To Dacia Duster είναι ένα από τα δημοφιλέστερα SUV της αγοράς, καθώς διακρίνεται για την αρκετά καλή αναλογία αξίας/τιμής που
Ποια πόλη δίνει το όνομά της στο νέο crossover της Hyundai; (video)
Ακόμα ένα crossover ετοιμάζεται να προσθέσει η Hyundai στην ευρωπαϊκή γκάμα της. Λογικό, καθώς μιλάμε για την εμπορικότερη πλέον κατηγορία
Σκέψεις για επιστροφή του Mitsubishi Lancer
Ένα όνομα που έχει αφήσει ιστορία και έχει αναδείξει την Mitsubishi είναι το Lancer, του όποιου είμαστε σίγουροι ότι σας