Breaking News

Ντεμπούτο του νέου Renault Megane R.S. σε βιντεοπαιχνίδι (video)

Ντεμπούτο του νέου Renault Megane R.S. σε βιντεοπαιχνίδι (video)

Το νέο Renault Megane R.S. έχει ήδη κάνει το ντεμπούτο του στην άσφαλτο, ωστόσο το ψηφιακό του ντεμπούτο πραγματοποιείται μέσα από τη συμμέτοχη του στο επερχόμενο βιντεοπαιχνίδι “The Crew 2”.

Για πρώτη φορά λοιπόν η ισχυρότερη έκδοση του γαλλικού μοντέλου θα μπορεί να οδηγηθεί από το τηλεχειριστήριο κονσόλας. Όπως θα ακούσετε και στο παρακάτω video οι δημιουργοί του “The Crew 2”  έφτιαξαν για το Megane R.S ένα μεγάλο αστικό περιβάλλον στα πρότυπα δρόμων στις Η.Π.Α, ενώ το βλέπουμε και μέσα σε πίστα. Παράλληλα έχουν αποτυπωθεί όλες οι σχεδιαστικές του λεπτομέρειες ακόμα και οι κόκκινες ραφές στο τιμόνι, ενώ έχουν προσομοιώσει μέχρι και την ανάρτηση του.

Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού των 1.8 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το καπό του Megane R.S. αποδίδει 280 ίππους (6.000 σ.α.λ.) και 390 Nm ροπής. Για πρώτη φορά το Megane R.S. προσφέρεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, αλλά και με αυτόματο 6αρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, το οποίο φέρει paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές των σχέσεων.

Για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 5,8 δευτ. Το νέο Megane R.S. ξεχωρίζει στην κατηγορία του με σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL που του προσφέρει ακόμα καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές και σταθερότητα στις υψηλότερες ταχύτητες.

Δημήτρης Κεχαγιάς

Δημήτρης Κεχαγιάς


Tags assigned to this article:
Megane R.S.RenaultThe Crew 2

Related Articles

Κλιματιζόμενα πίσω καθίσματα στο Citroen Berlingo (video)

Η θερμοκρασία «χτυπάει» κόκκινο αυτές τις μέρες και συχνά ο δροσερός αέρας που βγαίνει από τους αεραγωγούς του αυτοκίνητου μας

Το αντίο της Mercedes G-Class με την Final Edition

Ο τερματισμός της παραγωγής και η αντικατάσταση της θρυλικής πλέον G-Class μετά από 40 ολόκληρα χρόνια, δε θα μπορούσε να

Η νέα Toyota Supra χωρίς οροφή είναι πανέμορφη

Κάπως έτσι θα μπορούσε να μοιάζει η ανοιχτή έκδοση της Toyota Supra, αν βέβαια η ιαπωνική εταιρεία αποφασίσει στο μέλλον

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<