Breaking News

Το πλουσιότερο εξοπλιστικά SsangYong Tivoli

Το πλουσιότερο εξοπλιστικά SsangYong Tivoli

Πιο πλήρης από ποτέ είναι ο εξοπλιστικός κατάλογος του SsangYong Tivoli, χάρη στη νέα έκδοση ονόματι Ultimate.

Τι παραπάνω προσφέρει λοιπόν το Tivoli Ultimate Edition; Ξεκινάμε από τα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας με τη σχετική λίστα να περιλαμβάνει προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματη λειτουργία προβολέων και αναγνώριση πινακίδων οδικής σήμανσης. Παράλληλα διαθέτει συνολικά επτά αερόσακους (μετωπικούς, πλευρικούς, τύπου κουρτίνας και στα γόνατα του οδηγού).

Η νέα έκδοση Ultimate του κορεάτικου μοντέλου βασίζεται στην έκδοση ELX. Για την άνεση και τη ψυχαγωγία φροντίζει το κάθισμα του οδηγού που είναι πλήρως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, το θερμαινόμενο τιμόνι, οι δερμάτινες ταπετσαρίες, το cruise control, τα ηλεκτρικά παράθυρα, η κάμερα οπισθοπορείας, η οθόνη των 7 ιντσών, το σύστημα πλοήγησης TomTom, το Bluetooth και ο διζωνικός κλιματισμός.

Κάτω από το καπό του Tivoli Ultimate τοποθετείται ο βενζινοκινητήρας των 1.6 λίτρων, ο οποίος όταν συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο διαμορφώνει την τιμή του στην αγορά της Μ. Βρετανίας στα 20.088 ευρώ και όταν συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων της Aisin στα 21.526 ευρώ. Με επιπλέον 657 ευρώ μπορεί να επιλεγεί το πικέτο Style που προσφέρει διχρωμία ανάμεσα στο αμάξωμα και τη λευκή ή μαύρη οροφή.


Tags assigned to this article:
SsangYongTivoli Ultimate Edition

Related Articles

Αερόσακος σε απίθανο σημείο του νέου Honda Jazz (video)

Μέχρι τώρα ξέραμε ότι οι αερόσακοι τοποθετούνται στο τιμόνι, στο ταμπλό, στην οροφή, και στα γόνατα του οδηγού. Έχουμε δει

Γιατί καταργείται το πετρελαιοκίνητο Toyota RAV4;

Πληθαίνουν τα μηνύματα που έρχονται από την Toyota και αφορούν την απόσταση που παίρνει από τους πετρελαιοκινητήρες και την ταυτόχρονη

Δείτε πως ο κορωνοϊός άλλαξε την παραγωγή των Skoda (video)

Μετά από αρκετές εβδομάδες διακοπής, λόγω του κορωνοϊού, η Skoda επανεκκίνησε την παραγωγή της. Από 27 Απριλίου άρχισε και πάλι

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<