Breaking News
Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...1Μικρό τερατάκι ετών 49! Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Fiat
Συνήθως τα ιστορικά μοντέλα διακρίνονται για την ομορφιά και τη φινέτσα τους, κάτι που όμως δεν
...1Οθόνη αφής το 1986; Ποιο αυτοκίνητο την εγκαινίασε; (video)
Σχεδόν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν οθόνη αφής, η οποία έχει «απορροφήσει» τα περισσότερα κουμπιά και
...0Ο Πατούλης θαύμασε Σκαραβαίους, Mini και άλλα ιστορικά οχήματα
Από κοντά θαύμασε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης, το θρυλικό Volkswagen Beetle, το εμβληματικό Mini και
...0Το Opel που χτυπήθηκε από κεραυνό και έγινε ηλεκτρικό!
Όσο απίστευτο και αν ακούγεται πριν από μισό αιώνα η Opel σημείωσε παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας με
...1Αυτές οι Alfa Romeo χωράνε στη τσέπη σου!
Η θρυλική ομορφιά των μοντέλων της Alfa Romeo, ζωντανεύει μέσα από μια ειδική σειρά από μινιατούρες, κλίμακας 1/43,
...1
Volkswagen ARVW: Ρεκόρ ταχύτητας 362 χλμ./ώρα το 1980!

Στην εξέλιξη ενός νέου μοντέλου παίζει μεγάλο ρόλο η επίτευξη της βέλτιστης αεροδυναμικής, καθώς επηρεάζει τις επιδόσεις του, την κατανάλωση καυσίμου και τον παραγόμενο θόρυβο.
Η Volkswagen πάντα έδινε μεγάλη έμφαση στην εξέλιξη της αεροδυναμικής. Ωστόσο το πιο αεροδυναμικό μοντέλο που έχει κατασκευάσει δεν είναι κάποιο σύγχρονο, όπως θα περίμενε κανείς, αλλά αναπτύχθηκε πριν από σαράντα χρόνια.
Ο λόγος για το ξεχωριστό ARVW (από τα αρχικά των λέξεων Aerodynamic Research Volkswagen) του 1980. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία ο συντελεστής οπισθέλκουσας του ARVW ήταν μόλις 0.15 Cd.
Όπως βλέπετε και στις ασπρόμαυρες φωτογραφίες το σχήμα του ARVW «φώναζε» ότι μπορεί να κινηθεί με αρκετά χαμηλή αντίσταση αέρα. Η σιλουέτα του ήταν στενόμακρη, καθώς το πλάτος του δε ξεπερνούσε τα 1.100 χλστ. και το ύψος του τα 838 χλστ., ενώ έμοιαζε με βέλος.
Παρατηρήστε επίσης το γυάλινο στέγαστρο της μονοθέσιας καμπίνας του που άνοιγε προς τα επάνω, όπως στα μαχητικά αεροσκάφη, τους καλυμμένους εμπρός και πίσω τροχούς, τα οριζόντια φτερά στο ρύγχος και τα κάθετα φτερά στην «ουρά» του που το βοηθούσαν να παραμένει σταθερό σε υψηλές ταχύτητες.
Στο σημείο αυτό να πούμε ότι τον Οκτώβριο του 1980 μια μικρή ομάδα μηχανικών της Volkswagen σημείωσε στη γνωστή πίστα Nardo της Ιταλίας δυο ρεκόρ ταχύτητας με το ARVW.
Εντός της πρώτης ώρας των δοκιμών το ARVW πέτυχε μέγιστη ταχύτητα 355 χλμ./ώρα και τελικά κατάφερε να φτάσει τα 362 χλμ./ώρα. Σίγουρα σημαντικό ρόλο έπαιξε το χαμηλό βάρος του ARVW, καθώς το πλαίσιο του ήταν φτιαγμένο από αλουμίνιο και carbon.
Πίσω από τον οδηγό βρίσκονταν τοποθετημένος ένα εξακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2.4 λίτρων, απόδοσης 179, ενώ η κίνηση μεταδίδονταν μέσω αλυσίδας στους πίσω τροχούς.
Η σχεδίαση του ARVW ενέπνευσε το 2013 το υβριδικό XL1, το οποίο συνδύαζε δικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα TDI μόλις 800 κ.εκ. απόδοσης 48 ίππων, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 27 ίππων και μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 5.5 kWh. H Volkswagen δηλώνει ότι η αεροδυναμική θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων της ID.
Related Articles
Ηλεκτρικό Toyota χωράει 8 επιβάτες και καλύπτει 330 χλμ. με μια φόρτιση
Το βαν Proace Verso της Toyota απέκτησε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, η οποία μπορεί να καλύψει κάθε μεταφορική ανάγκη επιβατών. Σύμφωνα
Το πρώτο ιπτάμενο αυτοκίνητο είναι το PAL-V Liberty (video)
Ένα από τα πιο καινοτόμα οχήματα που παρουσιάζονται αυτές τις μέρες στο Σαλόνι της Γενεύης είναι σίγουρα το PAL-V Liberty,
Δυο Jaguar ζωγραφίζουν πάνω σε 1.000 μέτρα άμμου (video)
Τα κοινά γονίδια που υπάρχουν στο DNA της «συμβατικής» XE 300 Sport και της αγωνιστικής XE SV Project 8 αποφάσισε