Breaking News
Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...
Volkswagen ARVW: Ρεκόρ ταχύτητας 362 χλμ./ώρα το 1980!
Στην εξέλιξη ενός νέου μοντέλου παίζει μεγάλο ρόλο η επίτευξη της βέλτιστης αεροδυναμικής, καθώς επηρεάζει τις επιδόσεις του, την κατανάλωση καυσίμου και τον παραγόμενο θόρυβο.
Η Volkswagen πάντα έδινε μεγάλη έμφαση στην εξέλιξη της αεροδυναμικής. Ωστόσο το πιο αεροδυναμικό μοντέλο που έχει κατασκευάσει δεν είναι κάποιο σύγχρονο, όπως θα περίμενε κανείς, αλλά αναπτύχθηκε πριν από σαράντα χρόνια.
Ο λόγος για το ξεχωριστό ARVW (από τα αρχικά των λέξεων Aerodynamic Research Volkswagen) του 1980. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία ο συντελεστής οπισθέλκουσας του ARVW ήταν μόλις 0.15 Cd.
Όπως βλέπετε και στις ασπρόμαυρες φωτογραφίες το σχήμα του ARVW «φώναζε» ότι μπορεί να κινηθεί με αρκετά χαμηλή αντίσταση αέρα. Η σιλουέτα του ήταν στενόμακρη, καθώς το πλάτος του δε ξεπερνούσε τα 1.100 χλστ. και το ύψος του τα 838 χλστ., ενώ έμοιαζε με βέλος.
Παρατηρήστε επίσης το γυάλινο στέγαστρο της μονοθέσιας καμπίνας του που άνοιγε προς τα επάνω, όπως στα μαχητικά αεροσκάφη, τους καλυμμένους εμπρός και πίσω τροχούς, τα οριζόντια φτερά στο ρύγχος και τα κάθετα φτερά στην «ουρά» του που το βοηθούσαν να παραμένει σταθερό σε υψηλές ταχύτητες.
Στο σημείο αυτό να πούμε ότι τον Οκτώβριο του 1980 μια μικρή ομάδα μηχανικών της Volkswagen σημείωσε στη γνωστή πίστα Nardo της Ιταλίας δυο ρεκόρ ταχύτητας με το ARVW.
Εντός της πρώτης ώρας των δοκιμών το ARVW πέτυχε μέγιστη ταχύτητα 355 χλμ./ώρα και τελικά κατάφερε να φτάσει τα 362 χλμ./ώρα. Σίγουρα σημαντικό ρόλο έπαιξε το χαμηλό βάρος του ARVW, καθώς το πλαίσιο του ήταν φτιαγμένο από αλουμίνιο και carbon.
Πίσω από τον οδηγό βρίσκονταν τοποθετημένος ένα εξακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2.4 λίτρων, απόδοσης 179, ενώ η κίνηση μεταδίδονταν μέσω αλυσίδας στους πίσω τροχούς.
Η σχεδίαση του ARVW ενέπνευσε το 2013 το υβριδικό XL1, το οποίο συνδύαζε δικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα TDI μόλις 800 κ.εκ. απόδοσης 48 ίππων, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 27 ίππων και μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 5.5 kWh. H Volkswagen δηλώνει ότι η αεροδυναμική θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων της ID.
Related Articles
Έκθεση με σημαντικά μοντέλα της Porsche
Τα κυριότερα κεφάλαια από την ιστορία των 70 ετών της παρουσιάζει η Porsche διοργανώνοντας μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα Έκθεση κλασικών της
Η πιο όμορφη Lancia που φτιάχτηκε ποτέ (video)
Ο «θάνατος» της Lancia ήταν απόφαση του εκλιπόντος προέδρου του Ομίλου FCA, Σέρτζιο Μαρκιόνε, ωστόσο η ιταλική εταιρεία συνεχίζει να
Το διαστημικό νέο Kia Futuron Concept (video)
Από το μέλλον μοιάζει να δραπέτευσε το νέο Kia Futuron Concept και να ήρθε στο 2019 για να μας δείξει