Breaking News
H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...Μικρό τερατάκι ετών 49! Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Fiat
Συνήθως τα ιστορικά μοντέλα διακρίνονται για την ομορφιά και τη φινέτσα τους, κάτι που όμως δεν
...Οθόνη αφής το 1986; Ποιο αυτοκίνητο την εγκαινίασε; (video)
Σχεδόν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν οθόνη αφής, η οποία έχει «απορροφήσει» τα περισσότερα κουμπιά και
...Ο Πατούλης θαύμασε Σκαραβαίους, Mini και άλλα ιστορικά οχήματα
Από κοντά θαύμασε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης, το θρυλικό Volkswagen Beetle, το εμβληματικό Mini και
...Το Opel που χτυπήθηκε από κεραυνό και έγινε ηλεκτρικό!
Όσο απίστευτο και αν ακούγεται πριν από μισό αιώνα η Opel σημείωσε παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας με
...
Tο σπάνιο Toyota 2000GT με 60 ευρώ

Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί πριν από 53 χρόνια ότι το Toyota 2000GT θα συνδέονταν κυριολεκτικά με την τεχνολογία του μέλλοντος;
Όχι, δυστυχώς η Toyota δεν επιστρέφει στη ζωή το εμβληματικό σπορ coupe της μοντέλο, αλλά οι νοσταλγοί του μπορούν πλέον να το αποκτήσουν, καθώς προσφέρεται σε μινιατούρα ως ασύρματο ποντίκι για ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Όπως θα δείτε και στις σχετικές φωτογραφίες διατίθεται σε λευκό ή κόκκινο χρώμα, πάνω στο μακρύ του καπό υπάρχει η ροδέλα, τα πλήκτρα για αριστερό και δεξί κλικ, ενώ ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια αποτελούν τα εμπρός και πίσω φωτιστικά του σώματα που ανάβουν.
Σε κλίμακα 1:36 το ιστορικό 2000GT έχει μήκος 120 χλστ., πλάτος 45 χλστ., ύψος 32 χλστ., ενώ ζυγίζει 62 γραμμάρια. Το 2000GT-ποντίκι κοστίζει περίπου 60 ευρώ, ενώ στην αγορά της Ιαπωνίας θα κυκλοφορήσουν λίγα αντίτυπα του. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι και το πραγματικό 2000GT είχε συλλεκτικό χαρακτήρα καθώς η παραγωγή του, από το 1967 μέχρι το 1970, δε ξεπέρασε τις 351 μονάδες.
Πρεμιέρα έκανε αρχικά σε πρωτότυπη μορφή στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1967, ενώ δημιουργήθηκε σε συνεργασία της Toyota με τη Yamaha. Για την ακρίβεια βασίζονταν στα σχέδια της Yamaha για ένα αυτοκίνητο που προετοίμαζε για τη Nissan, η οποία όμως τελικά αποσύρθηκε από το πρότζεκτ.
To 2000GT τροφοδοτούνταν από εξακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 150 ίππων ή 2.3 λίτρων με ισχύ 140 ίππους. Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 3 σχέσεων μετέδιδε την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Related Articles
Η Aston Martin βάφει την Valkyrie με σκόνη από τη Σελήνη
Μόνο η φουτουριστική και άκρως δυναμική εξωτερική εικόνα της Aston Martin Valkyrie μπορεί να σε κάνει να πεις ότι προέρχεται
Όταν η Renault χρησιμοποιούσε turbo κινητήρες το 1984
Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν υπακούσει τα τελευταία χρόνια στις διαταγές του downsizing και οι turbo κινητήρες κυριαρχούν σχεδόν σε όλα
Τί μας κερνάει το Nissan Leaf στο πάρτι γενεθλίων του;
Δέκα χρόνια ζωής συμπληρώνει το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Nissan Leaf, καθώς γεννήθηκε το 2010. Η Νissan λοιπόν προσφέρει στην ευρωπαϊκή αγορά