Breaking News
Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...
Το πρώτο Mitsubishi μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο
Τη δική του ιστορία μας «διηγείται» το Mitsubishi 500, το οποίο ήταν το πρώτο επιβατικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της ιαπωνικής εταιρείας μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.
Η ιαπωνική κυβέρνηση και το Υπουργείο Διεθνούς Εμπορίου και Βιομηχανίας ζήτησε από την Shin Mitsubishi Heavy Industries Ltd. (όπως ονομάζονταν εκείνη την εποχή η Mitsubishi) ένα προσιτό όχημα για το λαό.
Έτσι δημιουργήθηκε το Mitsubishi 500, ένα μικρό sedan, με δυο πόρτες που είχαν αντίστροφο άνοιγμα. Το μήκος, το πλάτος και το ύψος του ανέρχονταν σε 3.140 χλστ., 1.390 χλστ. και 1.380 χλστ. αντίστοιχα, ενώ ζύγιζε μόνο 490 κιλά. Πρεμιέρα έκανε το 1959 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.
Η τιμή του διαμορφωνόταν στα 390.000 Γιέν Ιαπωνίας, δηλαδή περίπου στα 3.220 ευρώ. Διέθετε μονοκόκ πλαίσιο, αρχικά είχε ένα μόνο υαλοκαθαριστήρα για το εμπρός παρμπρίζ, φλας δεν υπήρχαν στους προφυλακτήρες, αλλά ήταν ψηλά τοποθετημένα στις μεσαίες κολόνες. Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ήταν το πρώτο ιαπωνικό αυτοκίνητο που εξελίχτηκε μέσα σε αεροδυναμική σήραγγα.
Κάτω από το εμπρός καπό του υπήρχε η ρεζέρβα και το ρεζερβουάρ, καθώς ο αερόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας των μόλις 493 κ.εκ. απόδοσης 20 ίππων ήταν τοποθετημένος στο πίσω τμήμα.
Συνδυάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 3 σχέσεων, το οποίο μετέδιδε την κίνηση στους πίσω τροχούς. Τον Αύγουστο του 1961 παρουσιάστηκε το αναβαθμισμένο Mitsubishi 500 Super Deluxe, το οποίο διέθετε θέσεις για πέντε επιβάτες και ισχυρότερο κινητήρα 594 κ.εκ.
Εντυπωσιακό ντεμπούτο στο μηχανοκίνητο αθλητισμό πραγματοποίησε στο Γκραν Πρι του Μακάο, καθώς τα τέσσερα Mitsubishi 500 που συμμετείχαν κατέλαβαν τις τέσσερις πρώτες θέσεις στην κατηγορία Α (οχήματα κάτω των 750 κ.εκ.).
Related Articles
Ρεκόρ Γκίνες ισορροπίας στους δυο τροχούς (video)
Σίγουρα παρακολουθώντας το παρακάτω video θα σας πιάσει άγχος για το αν το συγκεκριμένο Range Rover Sport SVR θα καταφέρει
Πρώτη φορά το Tesla Model Y πέρασε σε πωλήσεις Golf, Yaris, Clio, Qashqai και άλλα δημοφιλή μοντέλα!
Χαρούμενος πρέπει να αισθάνεται ο Έλον Μασκ, όχι επειδή πλέον είναι το μεγάλο αφεντικό του Twitter, αλλά για την πρόσφατη
Δώρο γάμου έγινε ένα φορτηγό της Volvo (video)
Αποχυμωτές, καφετιέρες, κορνίζες και βάζα σήμερα είναι ξεπερασμένα για δώρα γάμου, καθώς οι συγγενείς και οι φίλοι προτιμούν πλέον να