Breaking News

Το νέο Mazda Iconic SP με περιστροφικό κινητήρα και 370 άλογα (φωτογραφίες)

Το νέο Mazda Iconic SP με περιστροφικό κινητήρα και 370 άλογα (φωτογραφίες)

Ελπίδες μας δίνει η Mazda για την επιστροφή του εμβληματικού RX-7 ή τη διάσωση του MX-5 στο εξηλεκτρισμένο μέλλον, με την αποκάλυψη του νέου Iconic SP.

Τοι ντεμπούτο του πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του “Japan Mobility Show” στο Τόκιο, ενώ σημειώνεται ότι προς το παρόν τουλάχιστον το Iconic SP εμφανίζεται σε πρωτότυπη και όχι παραγωγής μορφή.

Η ιαπωνική εταιρεία κάνει λόγο για ένα σπορ αυτοκίνητο με συμπαγείς διαστάσεις (μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.850 χλστ., ύψος 1.150 χλστ., μεταξόνιο 2.590 χλστ.). Στο μπροστινό του τμήμα ξεχωρίζει το χαμηλό και συνάμα φαρδύ καπό, το φωτιζόμενο λογότυπο της Mazda, η χαρακτηριστική μάσκα της μάρκας και τα μικρά Led φώτα.

Στο πίσω τμήμα τώρα, οι καμπύλες είναι εντονότερες, τα διπλά στρογγυλά φωτιστικά σώματα εφάπτονται, ενώ οι γραμμές θυμίζουν λίγο Lotus. Το καλλίγραμμο αμάξωμα είναι βαμμένο με την κόκκινη απόχρωσηViola Red”.

Διαβάστε επίσης: H ανεπανάληπτη νέα Ferrari SP-8 θα είναι μονίμως ξεσκέπαστη – Ποιος είναι ο εκκεντρικός ιδιοκτήτης της (φωτογραφίες)

Στο σπαρτιάτικο εσωτερικό του Iconic SP συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, μια μικρή κεντρική οθόνη για το σύστημα πολυμέσων και διαγραμμίσεις στη βάση της κεντρικής κονσόλας για τα χειριστήρια κίνησης του οχήματος. Στα ταμπλό και στα πάνελ των θυρών υπάρχουν οι ραφές ονόματι “kakenui” της Mazda που έχουν εφαρμοστεί επίσης στο CX-90, ενώ τα καθίσματα είναι καλυμμένα με «βιούφασμα».

Το καινοτόμο εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης του Iconic SP  χρησιμοποιεί περιστροφικό κινητήρα (Wankel) με δυο ρότορες που τροφοδοτείται από συνθετικά καύσιμα (e-fuels) ή υδρογόνο, ενώ αποστολή του είναι να φορτίζει μια μπαταρία (φορτίζει και με σύνδεση στην πρίζα), η οποία με τη σειρά της δίνει ενέργεια στον ηλεκτροκινητήρα για να κινεί τους τροχούς.

Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 370 ίππους, αλλά προς το παρόν δεν αποκαλύπτεται κανένα άλλο τεχνικό χαρακτηριστικό. Με το βάρος να περιορίζεται στα 1.450 κιλά, η αναλογία ισχύς/βάρους διαμορφώνεται στα 3,9 κιλά/ίππο.

Η τοποθέτηση του περιστροφικού κινητήρα στο κέντρο του αυτοκινήτου επέτρεψε στους σχεδιαστές της Mazda να πετύχουν χαμηλό κέντρο βάρους και την ιδανική κατανομή του εμπρός-πίσω, με αναλογία 50:50.



Related Articles

To νέο sedan της Fiat είναι το Cronos

Eμείς μέχρι τώρα γνωρίζαμε το Tipo ως το μοναδικό sedan στη γκάμα της Fiat, ωστόσο η ιταλική εταιρία λάνσαρε για

Το νέο διθέσιο cabrio Toyota Copen GR Sport

Ίσως να θυμάστε ή να έχετε δει στο δρόμο το Daihatsu Copen, ένα μικρό διθέσιο roadster, το οποίο πλέον δε

Διπλή παράνομη στάθμευση πάνω σε πεζοδρόμιο της Λ. Αλεξάνδρας

Όλοι όσοι κυκλοφορούμε στους δρόμους της πρωτεύουσας γινόμαστε μάρτυρες καθημερινών ιστοριών απόλυτης τρέλας. Μια από τις πολλές αυτές ιστορίες λοιπόν