Breaking News

Το Jeep Avenger και με ήπια υβριδική έκδοση – «Καίει» μόνο 5,1 λίτρα/100 χλμ. (φωτογραφίες)

Το Jeep Avenger και με ήπια υβριδική έκδοση – «Καίει» μόνο 5,1 λίτρα/100 χλμ. (φωτογραφίες)

H Jeep εμπλουτίζει τη γκάμα του Avenger, το οποίο προσφέρεται ήδη ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο και βενζινοκίνητο.

Σύντομα λοιπόν στη φαρέτρα του Avenger θα προστεθεί και μια ήπια υβριδική έκδοση με την ονομασία e-Hybrid. Αναλυτικότερα, το νέο Avenger e-Hybrid χρησιμοποιεί το γνωστό turbo κινητήρα των 1.2 λίτρων, με ισχύ 100 ίππων και ροπή 205 Νm, ο οποίος προέρχεται από τη βενζινοκίνητη έκδοση.

Το «παρών» δίνει επίσης μπαταρία ιόντων λιθίου υπό τάση 48V, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς και ένας ηλεκτρικός κινητήρας με 21 kW και 55 Nm που φιλοξενείται στο κιβώτιο, μαζί με το inverter και την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του υβριδικού πακέτου. Σημειώνεται ότι το αυτόματο κιβώτιο ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του Avenger e-Hybrid και έχει τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών μέσω paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Ο θερμικός κινητήρας επωφελείται επίσης από μια μίζα-εναλλάκτη (BSG) και λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller προκειμένου να μεγιστοποιούνται τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας. Όπως και τα υπόλοιπα e-Hybrid μοντέλα της Jeep, το Renegade και το Compass, το ήπια υβριδικό Avenger θα μπορεί να ξεκινάει, να παρκάρει και να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για μέχρι 1 χλμ. με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Jeep: Φουλ εξοπλισμένα τα Renegade και Compass στη νέα έκδοση Altitude – Ποιες είναι οι τιμές

Με αυτόν τον τρόπο θα επιτυγχάνει πολύ χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα και 15% χαμηλότερες εκπομπές CO2 συγκριτικά με ένα συμβατικό κινητήρα βενζίνης. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις το νέο Avenger e-Hybrid εκπέμπει από 111 έως 114 γρ./χλμ. (τιμές υπό τελική έγκριση), ενώ η μέση κατανάλωση είναι 5,1 λίτρα/100 χλμ., αμφότερες εξαιρετικές τιμές για την κατηγορία.

Με τον νέο ήπια υβριδικό σύστημα το Avenger θα είναι διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού Longitude, Altitude και Summit, ενώ τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control θα περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό και των τριών.

Παράλληλα, λανσάρονται και νέα στοιχεία εξοπλισμού για το μοντέλο, όπως η ανοιγόμενη ηλιοροφή Open-Air Sky Roof, το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα του οδηγού με λειτουργία μασάζ, καθώς και τα πακέτα συνδεσιμότητας Connect ONE και Connect PLUS.

Στην ελληνική αγορά οι τιμές του νέου Avenger e-Hybrid θα έχουν ανακοινωθεί έως το τέλος του χρόνου, παράλληλα με την ενεργοποίηση της δυνατότητας για παραγγελίες.



Related Articles

Ηλεκτρικό πατίνι της BMW αξίας 800 ευρώ

Τα ηλεκτροκίνητα πατίνια είναι η νέα μόδα στις αστικές μετακινήσεις, ενώ διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες λανσάρουν τις δικές τους προτάσεις στην κατηγορία

Δείτε πως η κολόνα του εμπρός παρμπρίζ γίνεται αόρατη (video)

Ίσως σας έχει συμβεί κάποιες φορές ενώ στρίβετε με το αυτοκίνητο σας προς τα δεξιά η εμπρός κολόνα του παρμπρίζ

Δείτε που και πως κατασκευάζει η BMW τη νέα ηλεκτρική iX1 (video)

Την έναρξη παραγωγής της νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης iX1 ανακοίνωσε η BMW στο εκσυγχρονισμένο της εργοστάσιο που βρίσκεται στο Ρέγκενσμπουργκ της