Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
Πότε έγιναν υποχρεωτικοί αερόσακοι, ΑΒS, προσκέφαλα καθισμάτων;
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα προσφέρουν υψηλό επίπεδο προστασίας των επιβατών, χάρη στα προηγμένα τους τεχνολογικά συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.
Ωστόσο μεσολάβησαν αρκετές δεκαετίες μέχρι τα αυτοκίνητα να φτάσουν το σημερινό υψηλό τους επίπεδο ασφαλείας. Η Renault λοιπόν μας παρουσιάζει τους σημαντικότερους σταθμούς στην ιστορία του αυτοκινήτου σχετικά με την εξέλιξη των συστημάτων ασφαλείας που έσωσαν πάρα πολλές ανθρώπινες ζωές και μείωσαν σε μεγάλο βαθμό την επικινδυνότητα των τραυματισμών.
Το μακρινό 1921 στην Καλιφόρνια κατοχυρώθηκε η πρώτη πατέντα για τα προσκέφαλα στα καθίσματα αυτοκινήτων, ενώ τη δεκαετία του 1990 άρχισαν να τοποθετούνται ευρέως και στα πίσω καθίσματα.
Το 1969 ο Όμιλος PSA και η Renault δημιούργησαν το LAB, μια μονάδα που μελετούσε τα τροχαία ατυχήματα, τη βιομηχανολογία και την ανθρώπινη συμπεριφορά, ενώ ήταν η πρώτη φορά που δυο ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες συνεργάζονταν για το συγκεκριμένο σκοπό.
To 1979, μετά από αρκετές δοκιμές στην Αμερική, εμφανίστηκαν στα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα οι πρώτοι αερόσακοι. Αρχικά αερόσακο διέθετε μόνο ο οδηγός, έπειτα και ο συνοδηγός, ενώ σήμερα ανάλογα με την εξοπλιστική του έκδοση ένα αυτοκίνητο μπορεί να έχει μέχρι και εννέα αερόσακους.
Το 1995 το σύστημα συγκράτησης παιδικών καθισμάτων ISOFIX ήταν η λύση για τις ζώνες ασφαλείας που δεν εφάρμοζαν στα σώματα μικρών παιδιών. Από το 2011 είναι υποχρεωτικό κάθε νέο αυτοκίνητο να διαθέτει δυο καθίσματα με άγκιστρα συγκράτησης ISOFIX.
To 1996 το σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης (ΑΕΒ) συντελούσε στην αποφυγή μιας σύγκρουσης ή περιόριζε τις συνέπειες της, ενώ έγινε υποχρεωτικό το 2009.
To σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών κατά τη διάρκεια της πέδησης (ABS) το1978 προσφέρονταν στις πλουσιότερες εκδόσεις των αυτοκινήτων, ενώ η χρήση του έγινε υποχρεωτική από το 2004.
Από το 2012 τώρα το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (ΕSC) έγινε υποχρεωτικό στην Ε.Ε. Από το 2022 στη Γηραιά Ήπειρο όλα τα νέα αυτοκίνητα θα πρέπει να διαθέτουν σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης (ΑΕΒ), ενώ εκτιμάται ότι θα σώζονται 1.000 ανθρώπινες ζωές κάθε χρόνο.
Related Articles
Φτάνει το Ariel Atom 3.5R στην ευθεία το Audi RS6; (video)
Οπτικά φαίνεται εντελώς παράλογη η κόντρα δυο τόσο ανόμοιων μεταξύ τους οχημάτων, όπως είναι το Audi RS6 και το Ariel
Το Tesla Model X παίζει στην άμμο της ερήμου (video)
Ένας από τους τρόπους με τους οποίους διασκεδάζουν οι πλούσιοι της Μέσης Ανατολής είναι να παίρνουν τα ακριβά τους αυτοκίνητα
Ένα Volkswagen Beetle με ξύλινες επενδύσεις
Ψάχνοντας στο eBay μπορείς να βρεις πολλές ιδιαίτερες αγγελίες πώλησης αυτοκινήτων. Όπως το συγκεκριμένο cabrio Volkswagen Beetle, το οποίο είναι