Breaking News

Οδήγηση χωρίς κράνος και στάθμευση σε θέσεις αναπήρων-2.213 παραβάσεις

Οδήγηση χωρίς κράνος και στάθμευση σε θέσεις αναπήρων-2.213 παραβάσεις

Εν έτει 2020 στην Ελλάδα εξακολουθούν να υπάρχουν αναβάτες μοτοσυκλετών που δε φορούν προστατευτικό κράνος και οδηγοί που σταθμεύουν τα οχήματα τους μπροστά σε ράμπες διάβασης και σε θέσεις που είναι αποκλειστικά για άτομα με αναπηρία.

Η έλλειψη οδικής παιδείας στη χώρα μας επιβεβαιώνεται από τα αποτελέσματα των πρόσφατων στοχευμένων ελέγχων που πραγματοποίησε η Τροχαία. Συγκεκριμένα την εβδομάδα από 6 έως 12 Ιουλίου στους δρόμους όλης της χώρας βγήκαν 953 συνεργεία της Τροχαίας, τα οποία πραγματοποίησαν ελέγχους σε 14.407 οχήματα, ενώ βεβαιώθηκαν 2.213 παραβάσεις.

Από αυτές οι 1.662 παραβάσεις αφορούσαν τη μη χρήση προστατευτικού κράνους και οι 551 παρεμπόδιση ραμπών διάβασης ατόμων με αναπηρία και στάθμευση σε αποκλειστικές ή γενικές θέσεις στάθμευσης ατόμων με αναπηρία.

Οι περισσότερες παραβάσεις σημειώθηκαν στο οδικό δίκτυο της Αττικής (342), του Ηρακλείου (284), της Β’ Δωδεκανήσου (167), της Α’ Δωδεκανήσου (122) και της Θεσσαλονίκης (120).

Φίλε μοτοσικλετιστή, την επόμενη φορά που θα ξεκινήσεις μια διαδρομή χωρίς κράνος σκέψου ότι σε περίπτωση ατυχήματος ο τραυματισμός σου ενδεχομένως θα είναι πολύ πιο σοβαρός.

Όσοι τώρα παρεμποδίζετε τις μετακινήσεις ανθρώπων με αναπηρία βάλτε για λίγα λεπτά τον εαυτό σας στη θέση αυτών των ανθρώπων και θα νιώσετε σίγουρα τι σημαίνει αδιαφορία και στέρηση ελευθερίας μετακινήσεων.



Related Articles

Πατέρας κατήγγειλε το γιο του επειδή τράκαρε και εγκατέλειψε μοτοσικλετιστή (video)

Μερικές φορές το ήθος μπορεί να νικήσει ακόμα και την πατρική αγάπη, όπως αποδεικνύει η παρακάτω ιστορία. Στις 31 Οκτωβρίου

Πείτε τη γνώμη σας για αυτή τη σύγκρουση ποδηλάτου μοτοσυκλέτας (video)

Οι ποδηλατιστές θεωρούνται από τους πιο ευάλωτους χρήστες των δρόμων, καθώς συχνά εμπλέκονται σε τροχαία ατυχήματα με οχήματα, εξαιτίας της

Δείτε πόσο γρήγορα κλάπηκε μια Mercedes C-Class (video)

Αν το αυτοκίνητο σας διαθέτει κουμπί για την ενεργοποίηση του κινητήρα και όχι την παραδοσιακή μίζα που βάζεις μέσα το