Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
Νέα υβριδική έκδοση για τα DS 3 και DS 4 – Δε χρειάζονται φόρτιση και είναι πιο οικονομικά (φωτογραφίες)
H γαλλική premium εταιρεία DS Automobiles έχει ανακοινώσει ότι το 2024 θα είναι κομβικό έτος για την ενεργειακή της μετάβαση.
Συγκεκριμένα, έχει δηλώσει ότι κάθε νέο μοντέλο που θα λανσάρει από φέτος θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Παράλληλα όμως επεκτείνει τον εξηλεκτρισμό της υφιστάμενης γκάμας της, παρουσιάζοντας τις νέες υβριδικές εκδόσεις των DS 3 και DS 4.
Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε τα νέα DS 3 και DS 4 Ηybrid, τα οποία αμφότερα χρησιμοποιούν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.199 κ.εκ. απόδοσης 136 ίππων και 230 Nm ροπής (1.750 σ.α.λ.). Σημειώνεται ότι ο εν λόγω βενζινοκινητήρας λειτουργεί σε κύκλο Miller, παρέχοντας υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση, διαθέτει νέο ιμάντα χρονισμού και νέο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας.
Το «παρών» δίνει και ένας σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη που βρίσκεται ενσωματωμένος στο νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCS6), προσφέροντας 28 ίππους (21 kW) και 55 Nm ροπής. Κατά την επιβράδυνση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την ανάκτηση της κινητικής ενέργειας και την τροφοδοσία της μπαταρίας ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 0,9 kWh, που βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο.
Έτσι τα νέα DS 3 και DS 4 Ηybrid δε χρειάζεται να φορτίζουν με τη σύνδεση εξωτερικού καλωδίου, απαλλάσσουν τον οδηγό από το άγχος της αυτονομίας και από την αναμονή της φόρτισης, αφού η διαδικασία γίνεται αυτόματα από το υβριδικό σύστημα.
Διαβάστε επίσης: Abarth: Το πιο ισχυρό μοντέλο στην ιστορία των 75 ετών της – Νέες φωτογραφίες και πληροφορίες
Σε σύγκριση με τον 1.2 PureTech θερμικό κινητήρα των 130 ίππων που δε διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο, τα νέα DS 3 και DS 4 Ηybrid ολοκληρώνουν ταχύτερα κατά 1,2 δευτ, τη διαδικασία επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα, σε 8,4 δευτ. και 10,4 δευτ. αντίστοιχα. Συγκριτικά μιλώντας και πάλι η κατανάλωση καυσίμου στο DS 3 Ηybrid μειώνεται κατά -20% και οι εκπομπές C02 -19%. Τα αντίστοιχα ποσοστά για το DS 4 Hybrid είναι -16% και -15%.
Να πούμε ακόμα ότι τα νέα DS 3 και DS 4 Ηybrid εκκινούν πάντα με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία χρησιμοποιείται σε ποσοστό άνω του 50% σε αστικές διαδρομές. Όταν κινούνταν ηλεκτρικά, κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες και σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, εκπέμπεται ένας τεχνητός ήχος έως και τα 30 χλμ./ώρα ώστε να γίνονται αντιληπτά από τους πεζούς. Επιπλέον ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει πρόσθετη ροπή στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του βενζινοκινητήρα, προσδίδοντας σπιρτάδα στην επιτάχυνση.
Στο ψηφιακό πίνακα οργάνων των νέων DS 3 και DS 4 Ηybrid το ταχύμετρο έχει μπλε χρώμα όταν τα οχήματα κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια, ενώ προβάλλεται η ροή ενέργειας, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και η κατάσταση λειτουργίας της, μέσω ενός μετρητή ισχύος. Το ποσοστό της απόστασης που καλύφτηκε μόνο με ηλεκτρική ενέργεια εμφανίζεται στο τέλος κάθε διαδρομής.
Related Articles
Ένα εντυπωσιακό φορτηγό για τη μεταφορά αγωνιστικών Porsche
Πάθος και φαντασία ήταν οι δυο βασικοί παράγοντες που οδήγησαν στη δημιουργία του εν λόγω φουτουριστικού φορτηγού που βλέπετε στις
Ποιος παρήγγειλε τριάντα Jaguar XF Sportbrake;
Στη χώρα μας τα station wagon αμαξώματα δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλή, ωστόσο σε άλλες χώρες ευδοκιμούν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η
Πόσα μπαλόνια μπορεί να σπάσει η BMW M2 σε 60 δευτ.; (video)
Συνήθως ο κόσμος θέλει να μάθει πόση ταχύτητα μπορεί να αναπτύξει η νέα BMW M2 Competition εντός ορισμένου χρόνου. Δύσκολο