Breaking News

Νέα υβριδική έκδοση για τα DS 3 και DS 4 – Δε χρειάζονται φόρτιση και είναι πιο οικονομικά (φωτογραφίες)

Νέα υβριδική έκδοση για τα DS 3 και DS 4 – Δε χρειάζονται φόρτιση και είναι πιο οικονομικά (φωτογραφίες)

H γαλλική premium εταιρεία DS Automobiles έχει ανακοινώσει ότι το 2024 θα είναι κομβικό έτος για την ενεργειακή της μετάβαση.

Συγκεκριμένα, έχει δηλώσει ότι κάθε νέο μοντέλο που θα λανσάρει από φέτος θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Παράλληλα όμως επεκτείνει τον εξηλεκτρισμό της υφιστάμενης γκάμας της, παρουσιάζοντας τις νέες υβριδικές εκδόσεις των DS 3 και DS 4.

Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε τα νέα DS 3 και DS 4 Ηybrid, τα οποία αμφότερα χρησιμοποιούν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.199 κ.εκ. απόδοσης 136 ίππων και 230 Nm ροπής (1.750 σ.α.λ.). Σημειώνεται ότι ο εν λόγω βενζινοκινητήρας λειτουργεί σε κύκλο Miller, παρέχοντας υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση, διαθέτει νέο ιμάντα χρονισμού και νέο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας.

Το «παρών» δίνει και ένας σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη που βρίσκεται ενσωματωμένος στο νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCS6), προσφέροντας 28 ίππους (21 kW) και 55 Nm ροπής. Κατά την επιβράδυνση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την ανάκτηση της κινητικής ενέργειας και την τροφοδοσία της μπαταρίας ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 0,9 kWh, που βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο.

Έτσι τα νέα DS 3 και DS 4 Ηybrid δε χρειάζεται να φορτίζουν με τη σύνδεση εξωτερικού καλωδίου, απαλλάσσουν τον οδηγό από το άγχος της αυτονομίας και από την αναμονή της φόρτισης, αφού η διαδικασία γίνεται αυτόματα από το υβριδικό σύστημα.

Διαβάστε επίσης: Abarth: Το πιο ισχυρό μοντέλο στην ιστορία των 75 ετών της – Νέες φωτογραφίες και πληροφορίες

Σε σύγκριση με τον 1.2 PureTech θερμικό κινητήρα των 130 ίππων που δε διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο, τα νέα DS 3 και DS 4 Ηybrid ολοκληρώνουν ταχύτερα κατά 1,2 δευτ, τη διαδικασία επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα, σε 8,4 δευτ. και 10,4 δευτ. αντίστοιχα. Συγκριτικά μιλώντας και πάλι η κατανάλωση καυσίμου στο DS 3 Ηybrid μειώνεται κατά -20% και οι εκπομπές C02 -19%. Τα αντίστοιχα ποσοστά για το DS 4 Hybrid είναι -16% και -15%.

Να πούμε ακόμα ότι τα νέα DS 3 και DS 4 Ηybrid εκκινούν πάντα με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία χρησιμοποιείται σε ποσοστό άνω του 50% σε αστικές διαδρομές. Όταν κινούνταν ηλεκτρικά, κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες και σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, εκπέμπεται ένας τεχνητός ήχος έως και τα 30 χλμ./ώρα ώστε να γίνονται αντιληπτά από τους πεζούς. Επιπλέον ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει πρόσθετη ροπή στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του βενζινοκινητήρα, προσδίδοντας σπιρτάδα στην επιτάχυνση.

Στο ψηφιακό πίνακα οργάνων των νέων DS 3 και DS 4 Ηybrid το ταχύμετρο έχει μπλε χρώμα όταν τα οχήματα κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια, ενώ προβάλλεται η ροή ενέργειας, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και η κατάσταση λειτουργίας της, μέσω ενός μετρητή ισχύος. Το ποσοστό της απόστασης που καλύφτηκε μόνο με ηλεκτρική ενέργεια εμφανίζεται στο τέλος κάθε διαδρομής.

 


Tags assigned to this article:
DS 3DS 4DS AutomobilesHYBRIDυβριδικό

Related Articles

Πώς το Nissan Leaf φωτίζει δημόσιους δρόμους τη νύχτα; (video)

Η ηλεκτροκίνηση κερδίζει διαρκώς έδαφος σε ορισμένες χώρες, όπως στην Ιαπωνία, όπου ένας χαρακτηριστικός εκπρόσωπος αυτής της κατηγορίας οχημάτων είναι

Αξεσουάρ από την Hyundai για το i30N

Το πρώτο μοντέλο επιδόσεων της Hyundai, το νέο i30N, μπορεί να κάνει ακόμα πιο σκληροπυρηνική την εξωτερική του εμφάνιση. Αυτό

Ξεπούλησε το SEAT Leon Cupra R

Από τα 799 συνολικά Leon Cupra R που κατασκεύασε η SEAT μόλις 24 διατέθηκαν στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας και