Breaking News

Όταν το σκαθάρι της Volkswagen μετατράπηκε σε πεταλούδα

Όταν το σκαθάρι της Volkswagen μετατράπηκε σε πεταλούδα

Φέτος, το άγνωστο στους περισσότερους, Volkswagen Karmann Ghia Type 14 γιορτάζει τα 65α γενέθλια του.

Πάμε λοιπόν να μάθουμε την ενδιαφέρουσα ιστορία του. Στις αρχές της δεκαετίας του 1950 υπήρξε η ιδέα για ένα carbio μοντέλο, το οποίο θα βασίζονταν στο δημοφιλές Volkswagen Beetle, γνωστό και με το παρατσούκλι σκαθάρι.

Την υλοποίηση αυτού του εγχειρήματος ανέλαβε η ιταλική εταιρεία μετατροπών Carrozzeria Ghia με έδρα το Τορίνο. Έτσι λοιπόν τον Οκτώβριο του 1953 σε ένα γκαράζ, κάπου στο Παρίσι, δημιουργήθηκε σε πρωτότυπη μορφή το Karmann Ghia Type 14, το οποίο ωστόσο δεν ήταν cabrio, αλλά ένα κομψό coupe 2+2 θέσεων.

Η εικόνα του εντυπωσίασε τον τότε Διευθύνοντα Σύμβουλο της Volkswagen, Heinrich Nordhoff, ο οποίος άναψε το πράσινο φως για την παραγωγή του. Διακρίνονταν για την ιταλική φινέτσα του αμαξώματος, ενώ ταυτόχρονα ενσωμάτωνε τις τεχνολογικές καινοτομίες του Beetle. Ξεχώριζε με τις όμορφες καμπύλες στα φτερά του, το μακρύ καπό του, τα στρογγυλά εμπρός φωτιστικά του σώματα και την κεκλιμένη γραμμή της οροφής του, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορούσε να αναπτύξει ήταν 116 χλμ./ώρα.

Επίσημη πρεμιέρα πραγματοποίησε το Karmann Ghia Coupe Type 14 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο του 1955, ενώ είχε προηγηθεί μια παρουσίαση του στον Τύπο στις 14 Ιουλίου του ίδιου έτους.

Το Νοέμβριο του 1957 τελικά το Karmann Ghia Type 14 απέκτησε και convertible αμάξωμα με υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή. Εντός 19 ετών κατασκευάστηκαν συνολικά 62.601 coupe και 80.881 convertible Karmann Ghia Type 14, με την παραγωγή του να ρίχνει αυλαία το 1974, ενώ το Scirocco χρίστηκε διάδοχος του.

To τελευταίο Karmann Ghia κατασκευάστηκε στις 31 Ιουλίου του 1974, ήταν βαμμένο με την κόκκινη απόχρωση “Phoenix Red”, ενώ τροφοδοτούνταν από κινητήρα 1.584 κ.εκ. απόδοσης μόλις 50 ίππων. Για πρώτη φορά το κοινό είχε την ευκαιρία να το θαυμάσει από κοντά στην Έκθεση Κλασσικών Οχημάτων της Βρέμης που διοργανώθηκε από 31 Ιανουαρίου έως 2 Φεβρουαρίου 2020 σε μια έκταση 47.000 τ.μ. προσελκύοντας 45.000 επισκέπτες.



Related Articles

Κάτι περίεργο συμβαίνει στο πίσω τμήμα αυτής της BMW 767iL

Υπάρχουν ιστορίες από τεχνολογικές εξερευνήσεις στα αρχεία των αυτοκινητοβιομηχανιών που δεν τις μαθαίνουμε πότε ή γίνονται γνωστές χρόνια αργότερα όπως

Πώς σας φαίνεται το Volkswagen Polo με coupe αμάξωμα;

Η εν λόγω σχεδιαστική πρόταση για το δημοφιλές Polo δεν έχει την επίσημη υπογραφή της Volkswagen, ωστόσο η γερμανική εταιρία

Δείτε μια πατέντα για γρήγορο ξεπαρκάρισμα (video)

Σίγουρα σας έχει συμβεί να έχετε παρκάρει κάπου και να σας έχει κλείσει το εμπρός και πίσω αυτοκίνητο, καθώς έχουν

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<