Breaking News
Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...
Όταν το σκαθάρι της Volkswagen μετατράπηκε σε πεταλούδα
Φέτος, το άγνωστο στους περισσότερους, Volkswagen Karmann Ghia Type 14 γιορτάζει τα 65α γενέθλια του.
Πάμε λοιπόν να μάθουμε την ενδιαφέρουσα ιστορία του. Στις αρχές της δεκαετίας του 1950 υπήρξε η ιδέα για ένα carbio μοντέλο, το οποίο θα βασίζονταν στο δημοφιλές Volkswagen Beetle, γνωστό και με το παρατσούκλι σκαθάρι.
Την υλοποίηση αυτού του εγχειρήματος ανέλαβε η ιταλική εταιρεία μετατροπών Carrozzeria Ghia με έδρα το Τορίνο. Έτσι λοιπόν τον Οκτώβριο του 1953 σε ένα γκαράζ, κάπου στο Παρίσι, δημιουργήθηκε σε πρωτότυπη μορφή το Karmann Ghia Type 14, το οποίο ωστόσο δεν ήταν cabrio, αλλά ένα κομψό coupe 2+2 θέσεων.
Η εικόνα του εντυπωσίασε τον τότε Διευθύνοντα Σύμβουλο της Volkswagen, Heinrich Nordhoff, ο οποίος άναψε το πράσινο φως για την παραγωγή του. Διακρίνονταν για την ιταλική φινέτσα του αμαξώματος, ενώ ταυτόχρονα ενσωμάτωνε τις τεχνολογικές καινοτομίες του Beetle. Ξεχώριζε με τις όμορφες καμπύλες στα φτερά του, το μακρύ καπό του, τα στρογγυλά εμπρός φωτιστικά του σώματα και την κεκλιμένη γραμμή της οροφής του, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορούσε να αναπτύξει ήταν 116 χλμ./ώρα.
Επίσημη πρεμιέρα πραγματοποίησε το Karmann Ghia Coupe Type 14 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο του 1955, ενώ είχε προηγηθεί μια παρουσίαση του στον Τύπο στις 14 Ιουλίου του ίδιου έτους.
Το Νοέμβριο του 1957 τελικά το Karmann Ghia Type 14 απέκτησε και convertible αμάξωμα με υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή. Εντός 19 ετών κατασκευάστηκαν συνολικά 62.601 coupe και 80.881 convertible Karmann Ghia Type 14, με την παραγωγή του να ρίχνει αυλαία το 1974, ενώ το Scirocco χρίστηκε διάδοχος του.
To τελευταίο Karmann Ghia κατασκευάστηκε στις 31 Ιουλίου του 1974, ήταν βαμμένο με την κόκκινη απόχρωση “Phoenix Red”, ενώ τροφοδοτούνταν από κινητήρα 1.584 κ.εκ. απόδοσης μόλις 50 ίππων. Για πρώτη φορά το κοινό είχε την ευκαιρία να το θαυμάσει από κοντά στην Έκθεση Κλασσικών Οχημάτων της Βρέμης που διοργανώθηκε από 31 Ιανουαρίου έως 2 Φεβρουαρίου 2020 σε μια έκταση 47.000 τ.μ. προσελκύοντας 45.000 επισκέπτες.
Related Articles
Γίνε ο νέος ιδιοκτήτης αυτής της Bentley μετά τον Έλτον Τζον
Λάτρης των γρήγορων και πολυτελών αυτοκίνητων είναι ο Έλτον Τζον, ενώ πολλά ξεχωριστά μοντέλα έχουν περάσει από τα χέρια του
Δείτε που και πως κατασκευάζει η BMW τη νέα ηλεκτρική iX1 (video)
Την έναρξη παραγωγής της νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης iX1 ανακοίνωσε η BMW στο εκσυγχρονισμένο της εργοστάσιο που βρίσκεται στο Ρέγκενσμπουργκ της
Για πρώτη φορά ηλεκτροκίνητο το Opel Astra! Πόση αυτονομία δίνει;
Στην αποκάλυψη του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Astra προχώρησε η Opel, διευρύνοντας τη γκάμα του δημοφιλούς μικρομεσαίου μοντέλου. Το νέο Astra Electric