Breaking News
Η νέα Milano είναι η πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo – Παράγει μέχρι 240 ίππους, ενώ υπάρχει και υβριδική έκδοση (φωτογραφίες & βίντεο)
Η Alfa Romeo ταράζει τα «νερά» στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των Β-SUV, αποκαλύπτοντας την πολυαναμενόμενη Milano.
...Renault: Mε ελληνική ρίζα το νέο της SUV – Το όνομα Symbioz και η ερμηνεία του (φωτογραφίες & βίντεο)
Από τον πλούτο της ελληνικής γλώσσας προέρχεται το όνομα που έδωσε η Renault στο νέο της
...Alfa Romeo: H dream team των μηχανικών της έχουν αναλάβει τη νέο Milano – Πότε θα την έχουν έτοιμη (φωτογραφίες)
Η επερχόμενη Alfa Romeo Milano δέχεται αυτή την περίοδο τις τελευταίες «πινελιές» εξέλιξης στη θρυλική πίστα
...H Opel θα αναστήσει το Frontera – Τι γνωρίζουμε για το νέο ηλεκτρικό SUV (φωτογραφίες)
Ένα όνομα από το παρελθόν επιστρέφει στη γκάμα της Opel, καθώς η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι
...Suzuki: Υβριδικό, ασφαλέστερο και πιο μοντέρνο το νέο Swift – Πότε έρχεται στην Ελλάδα (φωτογραφίες)
Η Suzuki αποκάλυψε το νέο Swift, το οποίο εισέρχεται πλέον στην τέταρτη γενιά του. Η νεότερη
...Mercedes: Τι είναι η λειτουργία “Push2Pass” που έχει η νέα αγωνιστική AMG GT2 Pro (φωτογραφίες & βίντεο)
Η νέα Mercedes-AMG GT2 Pro είναι ένα πανάκριβο «παιχνίδι», για όσους έχουν τη δυνατότητα να διασκεδάζουν
...
Με συστατικά της Daihatsu το νέο Toyota Raise (video)
Ένα νέο μικρό crossover παρουσίασε η Toyota, το οποίο ονομάζεται Raise και διεκδικεί και αυτό μια θέση στην πολυπληθή και άκρως ανταγωνιστική αυτή κατηγορία.
Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία το νέο Raise έχει συμπαγείς διαστάσεις, καθώς το μήκος, το πλάτος και το ύψος του διαμορφώνονται στα 3.995 χλστ., 1.695 χλστ. και 1.620 χλστ. αντίστοιχα. Είναι δηλαδή πιο μικρό από το C-HR.
H Toyota αναφέρει επίσης ότι το εσωτερικό του νέου Raise είναι ευρύχωρο, υπάρχουν άφθονοι αποθηκευτικοί χώροι στην καμπίνα του, ενώ το πορτμπαγκάζ του προσφέρει 369 λίτρα.
Το νέο Raise έχει δομηθεί πάνω στην πλατφόρμα DNGA της Daihatsu, η οποία στην πραγματικότητα αποτελεί μια οικονομικότερη παραλλαγή της πλατφόρμας TNGA της Toyota. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα επιτυγχάνει χαμηλότερο βάρος, αρκετά καλή σταθερότητα του οχήματος και καλύτερο χειρισμό του.
Κάτω από το εμπρός καπό του νέου Raise βρίσκεται ένας τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 λίτρου, ο οποίος παράγει 98 ίππους (6.000 σ.α.λ.) και 140 Nm ροπής (2.400-4.000 σ.α.λ.).
Το αυτόματο κιβώτιο D-CVT (Dual mode Continuously Variable Transmission) προέρχεται και αυτό από τη Daihatsu, ενώ χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από μοντέλο της Toyota. Μη ξεχνάτε ότι η Toyota και η Daihatsu συνεργάζονται σε πολλούς τομείς.
Παράλληλα το νέο Raise εξοπλίζεται προαιρετικά με σύστημα τετρακίνησης, το οποίο ονομάζεται Dynamic Torque Control 4WD και μπορεί να μεταφέρει ροπή στους πίσω τροχούς κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης και αν εντοπιστεί απώλεια πρόσφυσης.
Το προσθιοκίνητο Raize καταναλώνει σύμφωνα με τη Toyota 5,4 λίτρα/100 χλμ. και 5,7 λίτρα/100 χλμ. το τετρακίνητο (μετρήσεις WLTC). H Τoyota θα διαθέσει το νέο Raize αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας, ενώ η αρχική του τιμή διαμορφώνεται κοντά στα 13.000 ευρώ.
Related Articles
Dacia Spring: Το ηλεκτροκίνητο όχημα των «φτωχών»
Toν τίτλο του πιο προσιτού αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματος στην ευρωπαϊκή αγορά διεκδικεί το νέο Dacia Spring. Η Dacia ωστόσο, προς
Ένα ΜΙΝΙ δώρο για το βασιλικό γάμο
Σε πυρετό προετοιμασιών βρίσκεται το παλάτι της Βρετανίας για τον επικείμενο γάμο του πρίγκιπα Χάρι με την Μέγκαν Μαρκλ που
Ξεχνάς που υπάρχει υποδοχή για το καλώδιο στη νέα Mercedes Vision EQXX! Μια φόρτιση=1.000 χλμ! (video)
Θα μπορούσαμε να βάλουμε πολλούς τίτλους για τη νέα Mercedes Vision EQXX, ωστόσο κανένας δε θα μπορούσε να συμπτύξει το