Breaking News

Maserati A6G 2000: Ο οργασμός του ντιζάιν πριν 70 χρόνια

Maserati A6G 2000: Ο οργασμός του ντιζάιν πριν 70 χρόνια

Μπορεί  η Maserati να ετοιμάζεται για την είσοδο της σε μια νέα εξηλεκτρισμένη εποχή, ωστόσο παραμένει πάντα συνδεδεμένη με τις ρίζες της.

Έτσι παρότι είναι αρκετά απασχολημένη με την εξέλιξη της επερχόμενης Grecale (ένα νέο SUV μικρότερο από τη Levante) δε ξέχασε να ευχηθεί χρόνια πολλά στην ιστορική A6G 2000. Φέτος συμπληρώνονται 70 χρόνια από τη γέννηση της πρώτης, το Φεβρουάριο του 1951.

Πρεμιέρα είχε κάνει ένα χρόνο νωρίτερα, το 1950, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο. Παρουσιάστηκε με δίπορτο τετραθέσιο αμάξωμα που είχε τη σχεδιαστική υπογραφή του Pininfarina, αλλά και ως convertible, την οποία είχε επιμεληθεί ο Πιέτρο Φρουα.

Από το 1950 μέχρι το 1951 κατασκευάστηκαν συνολικά μόνο δεκαέξι A6G 2000, εκ των οποίων εννέα από τον Pininfarina και πέντε convertible του Πιέτρο Φρουα. Ο Αλφρέντο Βινιάλε παρήγαγε μόνο μια δίχρωμη coupe A6G 2000, με έντονα σπορ στιλιστικά χαρακτηριστικά.

Διαβάστε επίσης: Με 630 ίππους η νέα Maserati MC20 (video)

Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία που έχει για έμβλημα την τριαίνα του Θεού Ποσειδώνα η A6G 2000 δημιουργήθηκε για να αντικαταστήσει την A6 1500. Οι βελτιωμένες οικονομικές συνθήκες στην Ιταλία εκείνη την εποχή σε συνδυασμό με την τάση που επικρατούσε για ισχυρότερα αυτοκίνητα οδήγησαν στην A6G 2000.

Η A6 1500 τροφοδοτούνταν από κινητήρα 1.5 λίτρων απόδοσης 65 ίππων, ενώ η A6G 2000 από εξακύλινδρο δίλιτρο (για την ακρίβεια 1.954 κ.εκ.) κινητήρα με ισχύ 90 έως 100 ίππων, ο οποίος της επέτρεπε μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Συνεργάζονταν με κιβώτιο 4 σχέσεων που μετέδιδε την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Διακρίνονταν επίσης για τις ανεξάρτητες μπροστινές αναρτήσεις, τις πίσω αναρτήσεις που περιλάμβαναν άκαμπτο άξονα με φύλλα σούστας και τα υδραυλικά φρένα στους τέσσερις τροχούς της.



Related Articles

To Renault Captur απέκτησε σπορ έκδοση και 150 ίππους

Η γαλλική φινέτσα και ο πρακτικός crossover χαρακτήρας του Renault Captur συνδυάζονται πλέον με μια νέα σπορ έκδοση περιορισμένης παραγωγής.

Πάρκαρε στην έξοδο υπόγειας διάβασης της Λεωφόρου Αθηνών

Δυστυχώς στην Ελλάδα ακόμα δεν έχουμε καταλάβει ότι δε μπορούμε να παρκάρουμε όπου μας αρέσει και όπου μας βολεύει. Αυτό

Ταχύτερο το Honda Civic, το SEAT Leon ή το Hyundai i30; (video)

Στον απλό καθημερινό οδηγό απευθύνεται η εν λόγω κόντρα, καθώς αυτή τη φορά δε βλέπουμε να αναμετρούνται στην ευθεία πανάκριβα