Breaking News
Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...1Μικρό τερατάκι ετών 49! Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Fiat
Συνήθως τα ιστορικά μοντέλα διακρίνονται για την ομορφιά και τη φινέτσα τους, κάτι που όμως δεν
...1Οθόνη αφής το 1986; Ποιο αυτοκίνητο την εγκαινίασε; (video)
Σχεδόν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν οθόνη αφής, η οποία έχει «απορροφήσει» τα περισσότερα κουμπιά και
...0Ο Πατούλης θαύμασε Σκαραβαίους, Mini και άλλα ιστορικά οχήματα
Από κοντά θαύμασε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης, το θρυλικό Volkswagen Beetle, το εμβληματικό Mini και
...0Το Opel που χτυπήθηκε από κεραυνό και έγινε ηλεκτρικό!
Όσο απίστευτο και αν ακούγεται πριν από μισό αιώνα η Opel σημείωσε παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας με
...1Αυτές οι Alfa Romeo χωράνε στη τσέπη σου!
Η θρυλική ομορφιά των μοντέλων της Alfa Romeo, ζωντανεύει μέσα από μια ειδική σειρά από μινιατούρες, κλίμακας 1/43,
...1
Maserati A6G 2000: Ο οργασμός του ντιζάιν πριν 70 χρόνια

Μπορεί η Maserati να ετοιμάζεται για την είσοδο της σε μια νέα εξηλεκτρισμένη εποχή, ωστόσο παραμένει πάντα συνδεδεμένη με τις ρίζες της.
Έτσι παρότι είναι αρκετά απασχολημένη με την εξέλιξη της επερχόμενης Grecale (ένα νέο SUV μικρότερο από τη Levante) δε ξέχασε να ευχηθεί χρόνια πολλά στην ιστορική A6G 2000. Φέτος συμπληρώνονται 70 χρόνια από τη γέννηση της πρώτης, το Φεβρουάριο του 1951.
Πρεμιέρα είχε κάνει ένα χρόνο νωρίτερα, το 1950, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο. Παρουσιάστηκε με δίπορτο τετραθέσιο αμάξωμα που είχε τη σχεδιαστική υπογραφή του Pininfarina, αλλά και ως convertible, την οποία είχε επιμεληθεί ο Πιέτρο Φρουα.
Από το 1950 μέχρι το 1951 κατασκευάστηκαν συνολικά μόνο δεκαέξι A6G 2000, εκ των οποίων εννέα από τον Pininfarina και πέντε convertible του Πιέτρο Φρουα. Ο Αλφρέντο Βινιάλε παρήγαγε μόνο μια δίχρωμη coupe A6G 2000, με έντονα σπορ στιλιστικά χαρακτηριστικά.
Διαβάστε επίσης: Με 630 ίππους η νέα Maserati MC20 (video)
Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία που έχει για έμβλημα την τριαίνα του Θεού Ποσειδώνα η A6G 2000 δημιουργήθηκε για να αντικαταστήσει την A6 1500. Οι βελτιωμένες οικονομικές συνθήκες στην Ιταλία εκείνη την εποχή σε συνδυασμό με την τάση που επικρατούσε για ισχυρότερα αυτοκίνητα οδήγησαν στην A6G 2000.
Η A6 1500 τροφοδοτούνταν από κινητήρα 1.5 λίτρων απόδοσης 65 ίππων, ενώ η A6G 2000 από εξακύλινδρο δίλιτρο (για την ακρίβεια 1.954 κ.εκ.) κινητήρα με ισχύ 90 έως 100 ίππων, ο οποίος της επέτρεπε μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Συνεργάζονταν με κιβώτιο 4 σχέσεων που μετέδιδε την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Διακρίνονταν επίσης για τις ανεξάρτητες μπροστινές αναρτήσεις, τις πίσω αναρτήσεις που περιλάμβαναν άκαμπτο άξονα με φύλλα σούστας και τα υδραυλικά φρένα στους τέσσερις τροχούς της.
Related Articles
Μάθετε τα πάντα για τα μελλοντικά μοντέλα της Opel
Δηλώσεις σχετικά με τα μελλοντικά της μοντέλα έκανε η Opel στο πλαίσιο του TechDay που πραγματοποιήθηκε στο Μηχανολογικό της Κέντρο
Πάρτε μια γεύση από το νέο μικρό SUV της Hyundai
Ένα νέο μικρό SUV ετοιμάζεται να παρουσιάσει η Hyundai, το οποίο θα ονομάζεται Bayon. Σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία το
Το Nissan Titan που αντιμετωπίζει τους τυφώνες (video)
Στην Ελλάδα το πέρασμα τυφώνων, όπως του «Ζορμπά» που μας επισκέφτηκε πριν μερικές μέρες, δεν είναι αρκετά συνηθισμένο, ωστόσο στη