Breaking News
Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...Μικρό τερατάκι ετών 49! Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Fiat
Συνήθως τα ιστορικά μοντέλα διακρίνονται για την ομορφιά και τη φινέτσα τους, κάτι που όμως δεν
...Οθόνη αφής το 1986; Ποιο αυτοκίνητο την εγκαινίασε; (video)
Σχεδόν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν οθόνη αφής, η οποία έχει «απορροφήσει» τα περισσότερα κουμπιά και
...
Maserati A6G 2000: Ο οργασμός του ντιζάιν πριν 70 χρόνια
Μπορεί η Maserati να ετοιμάζεται για την είσοδο της σε μια νέα εξηλεκτρισμένη εποχή, ωστόσο παραμένει πάντα συνδεδεμένη με τις ρίζες της.
Έτσι παρότι είναι αρκετά απασχολημένη με την εξέλιξη της επερχόμενης Grecale (ένα νέο SUV μικρότερο από τη Levante) δε ξέχασε να ευχηθεί χρόνια πολλά στην ιστορική A6G 2000. Φέτος συμπληρώνονται 70 χρόνια από τη γέννηση της πρώτης, το Φεβρουάριο του 1951.
Πρεμιέρα είχε κάνει ένα χρόνο νωρίτερα, το 1950, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο. Παρουσιάστηκε με δίπορτο τετραθέσιο αμάξωμα που είχε τη σχεδιαστική υπογραφή του Pininfarina, αλλά και ως convertible, την οποία είχε επιμεληθεί ο Πιέτρο Φρουα.
Από το 1950 μέχρι το 1951 κατασκευάστηκαν συνολικά μόνο δεκαέξι A6G 2000, εκ των οποίων εννέα από τον Pininfarina και πέντε convertible του Πιέτρο Φρουα. Ο Αλφρέντο Βινιάλε παρήγαγε μόνο μια δίχρωμη coupe A6G 2000, με έντονα σπορ στιλιστικά χαρακτηριστικά.
Διαβάστε επίσης: Με 630 ίππους η νέα Maserati MC20 (video)
Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία που έχει για έμβλημα την τριαίνα του Θεού Ποσειδώνα η A6G 2000 δημιουργήθηκε για να αντικαταστήσει την A6 1500. Οι βελτιωμένες οικονομικές συνθήκες στην Ιταλία εκείνη την εποχή σε συνδυασμό με την τάση που επικρατούσε για ισχυρότερα αυτοκίνητα οδήγησαν στην A6G 2000.
Η A6 1500 τροφοδοτούνταν από κινητήρα 1.5 λίτρων απόδοσης 65 ίππων, ενώ η A6G 2000 από εξακύλινδρο δίλιτρο (για την ακρίβεια 1.954 κ.εκ.) κινητήρα με ισχύ 90 έως 100 ίππων, ο οποίος της επέτρεπε μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Συνεργάζονταν με κιβώτιο 4 σχέσεων που μετέδιδε την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Διακρίνονταν επίσης για τις ανεξάρτητες μπροστινές αναρτήσεις, τις πίσω αναρτήσεις που περιλάμβαναν άκαμπτο άξονα με φύλλα σούστας και τα υδραυλικά φρένα στους τέσσερις τροχούς της.
Related Articles
To Renault Captur απέκτησε σπορ έκδοση και 150 ίππους
Η γαλλική φινέτσα και ο πρακτικός crossover χαρακτήρας του Renault Captur συνδυάζονται πλέον με μια νέα σπορ έκδοση περιορισμένης παραγωγής.
Πάρκαρε στην έξοδο υπόγειας διάβασης της Λεωφόρου Αθηνών
Δυστυχώς στην Ελλάδα ακόμα δεν έχουμε καταλάβει ότι δε μπορούμε να παρκάρουμε όπου μας αρέσει και όπου μας βολεύει. Αυτό
Ταχύτερο το Honda Civic, το SEAT Leon ή το Hyundai i30; (video)
Στον απλό καθημερινό οδηγό απευθύνεται η εν λόγω κόντρα, καθώς αυτή τη φορά δε βλέπουμε να αναμετρούνται στην ευθεία πανάκριβα