Breaking News

Κανένα Opel δε θα χρειάζεται βενζίνη ή πετρέλαιο το 2028!

Κανένα Opel δε θα χρειάζεται βενζίνη ή πετρέλαιο το 2028!

Το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης πλησιάζει για τα μοντέλα της Opel, σύμφωνα πάντα με επίσημη ανακοίνωση της γερμανικής εταιρείας.

Μέχρι το 2028, ολόκληρη η γκάμα μοντέλων της στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτρική. Η Opel ήδη προσφέρει ένα πλήθος ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Οι πελάτες της μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε έντεκα ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.

Όλα τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της Opel διαθέτουν ήδη μια ηλεκτρική έκδοση. Ο λόγος για τα Combo-e, Vivaro-e και Movano-e, ενώ το Vivaro-e HYDROGEN χρησιμοποιεί τεχνολογία κυψελών καυσίμου.

Στον τομέα των επιβατικών μοντέλων, τα Corsa-e και Mokka-e.  Το νέο Opel Grandland και η νέα γενιά Astra διατίθενται ήδη ως plug-in υβριδικά. Το 2023 αναμένεται το ηλεκτρικό Astra-e με πεντάθυρο και Sports Tourer αμάξωμα.

Ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα ακολουθήσει μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, με την αναβίωση του θρυλικού Opel Manta. Επίσης γνωστοποιήθηκε ότι οι διάδοχοι των Crossland και Insignia θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Σε συνεργασία με την Total/Saft, η Stellantis και η Opel ίδρυσαν την “Automotive Cells Company” (ACC). Πριν από μερικούς μήνες, η Mercedes-Benz προσχώρησε στην κοινοπραξία. Με αυτή τη συνεργασία, δημιουργείται ένας παγκοσμίου κλάσης παίκτης στον τομέα της εξέλιξης και παραγωγής μπαταριών υψηλής απόδοσης για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Διαβάστε επίσης: Το γερασμένο Fiat Panda πήρε παράταση ζωής μέχρι το 2026

Επιπλέον, ανακοινώθηκε η αύξηση της παραγωγικής ικανότητας της ACC στο Καϊζερσλάουτερν μέχρι τις 32 GWh. Αυτό σημαίνει ότι εκεί θα δημιουργηθεί ένα “giga factory” για την παραγωγή κυψελών σύγχρονων μπαταριών.

Η Opel βρισκόταν μπροστά από την εποχή της όταν λανσάρισε στην αγορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία ήταν απολύτως κατάλληλα για καθημερινή χρήση. Το 2012 το Ampera ήταν ένα τετραθέσιο όχημα τύπου coupe με range extender.

Όπως και στα σημερινά plug-in υβριδικά μοντέλα, η μπαταρία φορτιζόταν από εξωτερική πηγή. Κατά την οδήγηση, ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης σε συνδυασμό με μία γεννήτρια 54 kW παρήγαγαν αρκετή ηλεκτρική ενέργεια σε όλες τις συνθήκες. Το Ampera είχε αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 80 χλμ., ενώ με την υποστήριξη του range extender, η αυτονομία αυξάνονταν περίπου στα 500 χιλιόμετρα.

Το 2016 ακολούθησε το Ampera-e, ένα αυτοκίνητο που έβαλε τέλος στο άγχος της αυτονομίας. Με μια φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου 60 kWh μπορούσε να διανύσει απόσταση έως 520 χλμ. (σύμφωνα με το πρότυπο NEDC). Την εποχή εκείνη η τιμή αυτή ήταν κατά 30% υψηλότερη έναντι του ανταγωνισμού.

Επιπλέον, το Ampera-e είχε ισχύ 204 ίππων και επιτάχυνση 0-50 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτ. Επίσης το Ampera‑e ,μήκους 4,16 μέτρων, εντυπωσίαζε με τον άφθονο χώρο του για μέχρι πέντε επιβάτες.



Related Articles

Ο Iron Man βγήκε βόλτα με το Hyundai Kona

Άφωνοι έμεναν όσοι έβλεπαν το γνωστό υπερήρωα Iron Man να κυκλοφορεί χαλαρός στους δρόμους της Βρετανίας οδηγώντας το Hyundai Kona.

Σταματά στην Τουρκία η παραγωγή των Renault

H πανδημία του κορωνοϊού (Covid-19) έχει παραλύσει την παραγωγική διαδικασία των αυτοκινητοβιομηχανιών, καθώς τα περισσότερα εργοστάσια στην Ευρώπη έχουν αναγκαστεί

Στις 100.000 έφτασαν οι πωλήσεις του Opel Crossland X

Απόλυτα ικανοποιημένη εμφανίζεται η Opel για την εμπορική πορεία του νέου Crossland X, καθώς ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα του

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<