Breaking News

Ελληνικό ΧΑΟΣ προκάλεσε το Chaos!

Ελληνικό ΧΑΟΣ προκάλεσε το Chaos!

Μετά από μεγάλη αναμονή το τεράστιο ενδιαφέρον σχετικά με το πρώτο ελληνικό υπεραυτοκίνητο, ή αν θέλετε του πρώτου ultracar στον κόσμο, ικανοποιήθηκε…σε ένα βαθμό.

Το περιβόητο Chaos αποκαλύφτηκε πλήρως για πρώτη φορά χτες, αλλά μέσα από… φωτογραφίες, οι οποίες δημοσιεύτηκαν στο επίσημο site της Spyros Panopoulos Automotive.

Η εξωτερική σχεδίαση του Chaos σίγουρα δεν αφήνει κανένα αδιάφορο. Στο εμπρός τμήμα ξεχωρίζουν τα κάθετα πολύ λεπτά Led φωτιστικά σώματα, το άκρως επιθετικό και αεροδυναμικό ρύγχος. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι, σύμφωνα πάντα με την Spyros Panopoulos Automotive, το Chaos διαθέτει την καλύτερη αεροδυναμική σχεδίαση που έχει εφαρμοστεί ποτέ σε ένα αυτοκίνητο, ενώ η κάθετη δύναμη του είναι συγκρίσιμη με ένα μονοθέσιο της Formula 1.

Αρκετά μεγάλες είναι οι πλευρικές εισαγωγές αέρα, ενώ το Chaos πατάει σε ζάντες τιτανίου 21 και 22 ιντσών. Η ψηλά τοποθετημένη τετραπλή εξάτμιση έχει κατασκευαστεί με τρισδιάστατη εκτύπωση, ενώ πλαισιώνεται από τα τρία κομμάτια των Led πίσω φωτιστικών σωμάτων. Αναφορικά με τις διαστάσεις το μήκος, το πλάτος, το ύψος και το μεταξόνιο του νέου Chaos διαμορφώνονται στα 5.053 χλστ., 2.068 χλστ., 1.121 χλστ. και 2.854 χλστ. αντίστοιχα.

Το μονοκόκ πλαίσιο του Chaos είναι κατασκευασμένο από υλικό Zylon, ενώ στο «σώμα» του έχει χρησιμοποιηθεί επίσης ανθρακόνημα, μαγνήσιο και τιτάνιο. Έτσι πάνω στη ζυγαριά το Chaos βλέπει 1.388 κιλά και στην ισχυρότερη έκδοση του είναι ακόμα πιο αδύνατο, στα 1.272 κιλά.

Τα φρένα αποτελούνται από διάτρητους κεραμικούς δίσκους διαστάσεων 482 χλστ. μπροστά και 442 χλστ. πίσω, με τρισδιάστατης εκτύπωσης δαγκάνες μαγνησίου. Το Chaos έχει εξασφαλίσει πρόσκληση από τη διάσημη τηλεοπτική εκπομπή Top Gear του BBC, ενώ θα επιχειρήσει να θέσει νέα παγκόσμια ρεκόρ.

Διαβάστε επίσης: Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;

Ένα από αυτά θα είναι να λάβει τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στην πίστα του Nurburgring, τον οποίο μέχρι τώρα έχει η Mercedes-AMG GT Black Series, με χρόνο γύρου 6:43.616.

Θα προσπαθήσει να κάνει ρεκόρ τελικής ταχύτητας στα αυτοκίνητα παραγωγής (φλερτάρει με τα 500 χλμ./ώρα) με την Red Bull ως χορηγό, εκθρονίζοντας το SSC Tuatara με τελική ταχύτητα 455.3 χλμ./ώρα. Τέλος, θα επιχειρήσει νέο ρεκόρ στην επιτάχυνση 0-402 μέτρα, παραμερίζοντας το ηλεκτρικό Rimac Nevera με χρόνο 8.58 δευτ.

Πάμε τώρα στο πιο «καυτό» σημείο του Chaos, στον κεντρικά τοποθετημένο V10 twin-turbo κινητήρα 4.0 λίτρων. Στην «απλή» έκδοση “Earth Version” παράγει 2.077 ίππους και 1.389 Nm ροπής με την κόκκινη γραμμή στο στροφόμετρο να βρίσκεται στις 10.000-11.000 σ.α.λ. Για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα και 0-300 χλμ./ώρα αρκούν 1,9 δευτ. και 7,9 δευτ. αντίστοιχα.

Η κορυφαία έκδοση “Zero Gravity” έχει ισχύ 3.107 ίππους και ροπή 1.984 Nm, ενώ η κόκκινη γραμμή στο στροφόμετρο ανεβαίνει στις 11.800-12.200 σ.α.λ. Για τις επιταχύνσεις 0-100 χλμ./ώρα, 100-200 χλμ./ώρα και 0-300 χλμ./ώρα αρκούν 1,55 δευτ., 1,7 δευτ. και 7,1 δευτ. αντίστοιχα.

Η Spyros Panopoulos Automotive ισχυρίζεται ότι το Chaos έχει ταχύτερη επιτάχυνση από μονοθέσιο της Formula 1, αλλά και από οποιοδήποτε δίτροχο ή τετράτροχο όχημα έχει κατασκευαστεί μέχρι τώρα.

Η παραγωγή του Chaos δε θα ξεπεράσει τα 20 αντίτυπα, ενώ η τιμή του για την έκδοση των 2.077 ίππων αγγίζει τα 5,5 εκατομμύρια ευρώ και η έκδοση των 3.107 ίππων σκαρφαλώνει στα 12,4 εκατομμύρια ευρώ.


Tags assigned to this article:
ChaosSpyros Panopoulos AutomotiveΕλλάδα

Related Articles

Ξηλώνοντας και την τελευταία βίδα από τον κινητήρα του Audi R8 (video)

Μια δεκαετία γιορτάζει φέτος η Audi από τότε που λάνσαρε το εκρηκτικό R8 με το θηριώδη V10 κινητήρα. Για το

Με οροφή από ανθρακόνημα το νέο Abarth 124 GT

Μην τρομάξετε αν στο επερχόμενο Σαλόνι της Γενεύης δείτε ένα σκορπιό στο περίπτερο της Abarth. Είναι άκακος όταν είναι στάσιμος

Οι πέντε Porsche με την γρηγορότερη επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (video)

Οι επιδόσεις είναι το σημείο αναφοράς σε κάθε μοντέλο της Porsche, ενώ πέρα από την τελική ταχύτητα που θέλουμε να

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<