Breaking News

Δεκατρείς ακόμα νεκροί αλλά όχι από κορωνοϊό

Δεκατρείς ακόμα νεκροί αλλά όχι από κορωνοϊό

To δεύτερο κύμα της πανδημίας στην χώρα μας είναι αρκετά πιο ισχυρό με αποτέλεσμα δυστυχώς σε καθημερινή βάση να χάνουν τη ζωή τους σχεδόν 100 συνάνθρωποί μας.

Παράλληλα όμως στην Ελλάδα συνεχίζεται-εδώ και δεκαετίες-μια άλλη τραγωδία, η οποία δε γράφεται στις ΜΕΘ, αλλά στην άσφαλτο. Ο λόγος για τα θύματα των τροχαίων ατυχημάτων.

Για ακόμα μια φορά ο μηνιαίος απολογισμός έχει διψήφιο αριθμό. Σύμφωνα λοιπόν με τα επίσημα στοιχεία που ανακοίνωσε για την περιοχή της η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής τον περασμένο Νοέμβριο σημειώθηκαν 353 τροχαία ατυχήματα με 401 παθόντες.

Διαβάστε επίσης: «Μπαμπά τράκαρα την Pagani Huayra Roadster των 3,4 εκατ. δολαρίων» (video)

Πιο αναλυτικά, καταγράφηκαν 13 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα με ισάριθμους νεκρούς, 10 σοβαρά τροχαία ατυχήματα με 11 σοβαρά τραυματίες και 330 ελαφρά τροχαία ατυχήματα με 377 ελαφρά τραυματίες.

Τα κυριότερα αίτια των παραπάνω τροχαίων ατυχημάτων ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.

Δε ξεχνάμε ότι φοράμε ΠΑΝΤΑ τη μάσκα προσώπου για να προστατευτούμε από τον κορωνοϊό, αλλά και τη ζώνη ασφαλείας στο αυτοκίνητο, καθώς επίσης το κράνος στη μοτοσυκλέτα.



Related Articles

Αττική: Δεν είναι πλέον υποχρεωτικός ο εφοδιασμός όλων των αυτοκινήτων με αντιολισθητικές αλυσίδες

Με επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσε σήμερα, 31 Ιανουαρίου 2024, η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής ανακοινώνεται ότι  αίρεται ο υποχρεωτικός εφοδιασμός των αυτοκινήτων

Έκλεβαν αυτοκίνητα για να κάνουν διαρρήξεις

Στις Σέρρες μας μεταφέρει το αστυνομικό ρεπορτάζ, καθώς η αστυνομία προχώρησε σε συλλήψεις μελών συμμορίας για κλοπές αυτοκινήτων και διαρρήξεις

Φορτηγό χτύπησε από πίσω ένα Ford Fusion (video)

Σίγουρα ένα φορτηγό σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο χρειάζεται να διανύσει μεγαλύτερη απόσταση για να ακινητοποιηθεί όταν ο οδηγός του