Breaking News

Δεκατέσσερα χρόνια χωρίς την Toyota Celica-Σας λείπει;

Δεκατέσσερα χρόνια χωρίς την Toyota Celica-Σας λείπει;

Δεν είναι λίγοι οι νοσταλγοί της Toyota Celica, η οποία φέτος γιορτάζει την 50η επέτειο της. Η ιαπωνική εταιρεία έριξε τους τίτλους τέλους στην παραγωγή του δημοφιλούς σπορ μοντέλου της το 2006 και από τότε δεν το έχει επαναφέρει στη γκάμα της, κάτι που στενοχωρεί ακόμα το φανατικό της κοινό.

Η πρώτη γενιά της Celica κυκλοφόρησε το μακρινό 1970 και έζησε μέχρι το 1977. Το όνομά της προέρχεται από την ισπανική λέξη “celestial” που σημαίνει ουράνιος. Χρησιμοποιούσε την ίδια πλατφόρμα με τη sedan Caria, ενώ διακρίνονταν για την ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός-πίσω.

Η γκάμα των κινητήρων της ήταν πλούσια, καθώς περιλάμβανε τετρακύλινδρους χωρητικότητας  1.4, 1.6, 1.9, 2.0 και 2.2 λίτρων, οι οποίοι συνδυάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 4 ή 5 σχέσεων και με αυτόματο 3 σχέσεων, ενώ η κίνηση μεταδίδονταν στους πίσω τροχούς.

Η Celica έκανε την πρώτη της απόβαση στην Ευρώπη το 1971. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκονταν η Celica GT, η οποία τροφοδοτούνταν από κινητήρα 1.6 λίτρων.  Το 1976 η Celica ανανεώθηκε αποκτώντας και liftback αμάξωμα, καθώς επίσης και την έκδοση 2000GT, το όνομα της οποίας προέρχονταν από ένα μοντέλο του 1965.

Ακολούθησε η δεύτερη γενιά της Corolla (1977-1981), η τρίτη γενιά (1981-1985), η τέταρτη γενιά (1985-1989), η πέμπτη γενιά (1989-1993), η έκτη γενιά (1993-1999) και φτάνουμε στην έβδομη και τελευταία γενιά (1999-2006).

Η ύστατη Celica διέθετε αποκλειστικά με τρίθυρο liftback αμάξωμα, ενώ χρησιμοποιούσε την πλατφόρμα MC της Toyota, όπως τα Corolla, Prius και RAV4 εκείνης της εποχής. Κάτω από το εμπρός καπό υπήρχε η επιλογή ανάμεσα σε δυο κινητήρες που συνδυάζονταν με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, μεταδίδοντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς.


Tags assigned to this article:
CelicaToyotaγενιές

Related Articles

Η Skoda πακετάρει αυτοκίνητα σε κομμάτια όπως η ΙΚΕΑ (video)

Σας έχει τύχει ποτέ να πάρετε κάποιο έπιπλο από την ΙΚΕΑ και να έχετε αγανακτήσει με τις οδηγίες συναρμολόγησης του;

Το λεωφορείο Toyota Sora κινείται με υδρογόνο

Η Toyota επεκτείνει την ιδέα της υδρογονοκίνησης και στα μέσα μαζικής μεταφοράς, παρουσιάζοντας το πρωτότυπο λεωφορείο Sora. Σύμφωνα με την

Κόντρα επιτάχυνσης του Audi SQ7 με μαχητικό αεροσκάφος (video)

Η έκφραση επιταχύνει σαν αεροπλάνο ταιριάζει γάντι στην περίπτωση του Audi SQ7 και κάπως έτσι αποφάσισε να αποδεχτεί μια πρόκληση

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<