Breaking News
Χωρίς τον V6 twin-turbo κινητήρα των 510 ίππων οι ισχυρότερες Giulia και Stelvio Quadrifoglio στη νέα έκδοση Estrema (video)
Τη νέα ειδική έκδοση ονόματι Estrema παρουσίασε η Alfa Romeo για τις Giulia και Stelvio. Σύμφωνα
...0Ποια οχήματα δικαιούνται να περνάνε κόκκινο φανάρι; Πώς η Ford μειώνει τον κίνδυνο ατυχήματος; (video)
Ένα από τα χειρότερα λάθη που μπορεί να κάνει κάποιος οδηγός είναι να παραβιάσει ερυθρό σηματοδότη.
...0Mitsubishi Lancer Evo έκανε «σφήνες» μέσα στην πόλη μέχρι που φράκαρε (video)
Σε πίστα μάλλον θεώρησε ότι βρίσκονταν ο οδηγός του μαύρου Mitsubishi Lancer Evo που θα δείτε
...0Κανένα Opel δε θα χρειάζεται βενζίνη ή πετρέλαιο το 2028!
Το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης πλησιάζει για τα μοντέλα της Opel, σύμφωνα πάντα με επίσημη
...0To πρώτο ατύχημα στο WRC για το 2022! Διαλύθηκε στο γκρεμό το Puma Rally1 του Fourmaux (video)
Σοκαριστικό ατύχημα για πλήρωμα της ομάδας M-Sport Ford στην τρίτη Ειδική Διαδρομή rally Monte Carlo. Το
...0Η πρώτη BMW που αλλάζει χρώμα το αμάξωμα με το πάτημα ενός κουμπιού! (video)
Φανταστείτε ενώ προχωράτε στο δρόμο να δείτε ξαφνικά το αμάξωμα ενός αυτοκινήτου να αλλάζει ολόκληρο χρώμα,
...0
Δεκατέσσερα χρόνια χωρίς την Toyota Celica-Σας λείπει;

Δεν είναι λίγοι οι νοσταλγοί της Toyota Celica, η οποία φέτος γιορτάζει την 50η επέτειο της. Η ιαπωνική εταιρεία έριξε τους τίτλους τέλους στην παραγωγή του δημοφιλούς σπορ μοντέλου της το 2006 και από τότε δεν το έχει επαναφέρει στη γκάμα της, κάτι που στενοχωρεί ακόμα το φανατικό της κοινό.
Η πρώτη γενιά της Celica κυκλοφόρησε το μακρινό 1970 και έζησε μέχρι το 1977. Το όνομά της προέρχεται από την ισπανική λέξη “celestial” που σημαίνει ουράνιος. Χρησιμοποιούσε την ίδια πλατφόρμα με τη sedan Caria, ενώ διακρίνονταν για την ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός-πίσω.
Η γκάμα των κινητήρων της ήταν πλούσια, καθώς περιλάμβανε τετρακύλινδρους χωρητικότητας 1.4, 1.6, 1.9, 2.0 και 2.2 λίτρων, οι οποίοι συνδυάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 4 ή 5 σχέσεων και με αυτόματο 3 σχέσεων, ενώ η κίνηση μεταδίδονταν στους πίσω τροχούς.
Η Celica έκανε την πρώτη της απόβαση στην Ευρώπη το 1971. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκονταν η Celica GT, η οποία τροφοδοτούνταν από κινητήρα 1.6 λίτρων. Το 1976 η Celica ανανεώθηκε αποκτώντας και liftback αμάξωμα, καθώς επίσης και την έκδοση 2000GT, το όνομα της οποίας προέρχονταν από ένα μοντέλο του 1965.
Ακολούθησε η δεύτερη γενιά της Corolla (1977-1981), η τρίτη γενιά (1981-1985), η τέταρτη γενιά (1985-1989), η πέμπτη γενιά (1989-1993), η έκτη γενιά (1993-1999) και φτάνουμε στην έβδομη και τελευταία γενιά (1999-2006).
Η ύστατη Celica διέθετε αποκλειστικά με τρίθυρο liftback αμάξωμα, ενώ χρησιμοποιούσε την πλατφόρμα MC της Toyota, όπως τα Corolla, Prius και RAV4 εκείνης της εποχής. Κάτω από το εμπρός καπό υπήρχε η επιλογή ανάμεσα σε δυο κινητήρες που συνδυάζονταν με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, μεταδίδοντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Related Articles
Η Skoda πακετάρει αυτοκίνητα σε κομμάτια όπως η ΙΚΕΑ (video)
Σας έχει τύχει ποτέ να πάρετε κάποιο έπιπλο από την ΙΚΕΑ και να έχετε αγανακτήσει με τις οδηγίες συναρμολόγησης του;
Το λεωφορείο Toyota Sora κινείται με υδρογόνο
Η Toyota επεκτείνει την ιδέα της υδρογονοκίνησης και στα μέσα μαζικής μεταφοράς, παρουσιάζοντας το πρωτότυπο λεωφορείο Sora. Σύμφωνα με την
Κόντρα επιτάχυνσης του Audi SQ7 με μαχητικό αεροσκάφος (video)
Η έκφραση επιταχύνει σαν αεροπλάνο ταιριάζει γάντι στην περίπτωση του Audi SQ7 και κάπως έτσι αποφάσισε να αποδεχτεί μια πρόκληση