Breaking News

Δε σας φτάνουν οι 245 ίπποι του Volkswagen Golf GTI; Υπάρχει λύση…

Δε σας φτάνουν οι 245 ίπποι του Volkswagen Golf GTI; Υπάρχει λύση…

To 2016 η Volkswagen γιόρτασε τα 40α γενέθλια του Golf GTI με τη δημιουργία μιας ξεχωριστής έκδοσης.

Ο λόγος για το πρώτο Golf GTI Clubsport, το οποίο είχε ισχύ 265 ίππων (290 ίππους σε λειτουργία boost). Η γερμανική εταιρεία αποφάσισε να μη στερήσει από τη γκάμα του Golf όγδοης γενιάς την έκδοση GTI Clubsport, η οποία έκανε πρεμιέρα με τη συνοδεία 300 ίππων και 400 Nm ροπής.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι το «απλό» Golf GTI έχει ισχύ 245 ίππων. Το νέο Golf GTI Clubsport «αναπνέει» μέσω τετρακύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου δίλιτρου βενζινοκινητήρα που συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων, το οποίο έχει μικρότερες σχέσεις μετάδοσης, ενώ μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Οι επιδόσεις του προκαλούν ρίγη συγκίνησης, καθώς μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 6 δευτ. και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.  Πατάει σε μαύρους τροχούς 18 ιντσών πίσω από τους οποίους υπάρχουν ισχυρότερα φρένα, ενώ διακρίνουμε τις κόκκινες δαγκάνες με το λογότυπο GTI.

Διαβάστε επίσης: Έρχεται το νέο Volkswagen Golf R και οι 333 ίπποι του καλπάζουν (video)

Το σύστημα Vehicle Dynamics Manager ελέγχει και συντονίζει ιδανικά τη λειτουργία του ηλεκτρομηχανικού μπλοκέ διαφορικού στον μπροστινό άξονα, των ηλεκτρονικών μπλοκέ διαφορικών και των προαιρετικά ελεγχόμενων αμορτισέρ.

Παράλληλα το σύστημα Dynamic Chassis Control (DCC) έχει επίσης αναβαθμιστεί, ώστε να περιλαμβάνει δεκαπέντε ρυθμίσεις μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης (Eco, Comfort, Sport και Individual), ενώ υπάρχει και ένα καινούργιο ονόματι “Special”, συντονισμένο στη θρυλική πίστα του Νιρμπουργκρίνγκ.

Παρατηρήστε τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και το splitter χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα που στόχο έχουν να παράγουν μεγαλύτερη κάθετη δύναμη στο μπροστινό άξονα, ενώ υπάρχει επίσης μια ανοιχτή στο πάνω μέρος αεροτομή οροφής δύο τμημάτων που μειώνει σημαντικά την άνωση στον πίσω άξονα.

Στην καμπίνα του νέου Golf GTI Clubsport συναντάμε καθίσματα με το αποκλειστικό υλικό ArtVelours, ψηφιακό πίνακα οργάνων και σύστημα πλοήγησης.

Δημήτρης Κεχαγιάς

Δημήτρης Κεχαγιάς


Tags assigned to this article:
Golf GTIGolf GTI ClubsportVolkswagen

Related Articles

Γιατί στην Κίνα το Audi Q2 είναι πιο ευρύχωρο;

Για κάποιο λόγο οι Κινέζοι αγοραστές αρέσκονται στα αυτοκίνητα που προσφέρουν ευρυχωρία στην πίσω σειρά καθισμάτων. Έτσι λοιπόν η Αudi

Γιατί η Subaru διέκοψε την παραγωγή σε εργοστάσιο της;

Ένα ελάττωμα στο σύστημα διεύθυνσης των μοντέλων της Subaru είναι η αιτία που σταμάτησε η παραγωγή στο εργοστάσιο της που

To VW I.D. Buzz Cargo Concept είναι το βαν του μέλλοντος

Η οικογένεια ηλεκτροκίνητων I.D. μοντέλων της Volkswagen πλέον έχει και ένα επαγγελματικό όχημα. Ο λόγος για το νέο I.D. Buzz

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<