Breaking News

Νομοθετικές ρυθμίσεις για αυτόνομα οχήματα χωρίς οδηγό

Νομοθετικές ρυθμίσεις για αυτόνομα οχήματα χωρίς οδηγό

Απαραίτητη προϋπόθεση για να προχωρήσει το μεγαλεπήβολο σχέδιο της αυτόνομης οδήγησης είναι να υπάρξει το κατάλληλο νομοθετικό πλαίσιο από τα κράτη.

Για το λόγο αυτό στην Καλιφόρνια των Η.Π.Α ψηφίστηκαν νόμοι που θα επιτρέπουν από τον Ιούνιο του 2018 σε αυτόνομα οχήματα χωρίς οδηγό να κυκλοφορούν νόμιμα σε όλη την επικράτεια της Πολιτείας.

Οι σχετικοί νόμοι προβλέπουν ότι τα αυτόνομα οχήματα θα πρέπει να διαθέτουν αισθητήρες που να καταγράφουν το χρονικό 30 δευτερολέπτων πριν από μια ενδεχομένη σύγκρουση. Παράλληλα τονίζεται ότι θα πρέπει να ακολουθούν πιστά τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και να παρεκκλίνουν από αυτόν μόνο αν είναι απαραίτητο για την ασφάλεια των επιβατών. Στόχος των εν λόγω νομών είναι να άρουν τα εμπόδια στις δοκιμές εξέλιξης της σχετικής τεχνολογίας στους δημόσιους δρόμους.

Ήδη στην Καλιφόρνια πάνω από σαράντα εταιρίες ασχολούνται με την αυτόνομη οδήγηση όπως η Ford, η Tesla, η General Motors, η Alphabet, η Apple και η Samsung όμως η ανθρώπινη παρουσία μέσα στο όχημα είναι ακόμα επιβεβλημένη.


Related Articles

Τι σχέση έχει το βαν Renault Trafic με τη Formula 1;

Λέτε η ομάδα της Renault στη Formula 1 να αντικαταστήσει τα μονοθέσια της στις πίστες με το βαν Trafic; Προφανώς

Έτσι θα είναι από μέσα το πρώτο ηλεκτρικό Cupra

To πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο επιβατικό μοντέλο ετοιμάζεται να παρουσιάζει η Cupra, η αυτόνομη πλέον θυγατρική εταιρεία οχημάτων επιδόσεων της

Για ποιο λόγο η Volvo ανακαλεί πάνω από 500.000 οχήματα της;

Σε μια ανάκληση τεράστιου μεγέθους αναμένεται να προβεί η Volvο, καθώς τα επηρεαζόμενα οχήματα της φτάνουν τα 507.000 σε παγκόσμιο