Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
Για πρώτη φορά cabrio Toyota Yaris με 261 ίππους!
Πριν από μερικές μέρες σας παρουσιάσαμε την κορυφαία έκδοση GR του νέου Yaris, ενώ τώρα σας το συστήνουμε και με cabrio αμάξωμα.
Σχεδιαστικά η βασική διαφορά είναι ότι απουσιάζει η μεταλλική οροφή, ενώ το συνολικό αποτέλεσμα δείχνει αρκετά καλαίσθητο. Παράλληλα η κεραία έχει μετακομίσει στο κέντρο του εμπρός παρμπρίζ, ενώ δυο rollover bars τοποθετήθηκαν πίσω από τα πίσω καθίσματα.
Κάπου εδώ όμως πρέπει να σας αποκαλύψουμε ότι η Toyota δε σκοπεύει να κατασκευάσει το GR Yaris με cabrio αμάξωμα, καθώς η εν λόγω κατηγορία οχημάτων τα τελευταία χρόνια έχει σχεδόν «πεθάνει», λόγω της επέλασης των SUV.
Η παραπάνω ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία αποτελεί προϊόν του ανεξάρτητου σχεδιαστή X-Tomi Design και είναι απλά μια πρόταση προς την ιαπωνική εταιρεία και το πολυπληθές κοινό του δημοφιλούς Yaris.
Ένας ακόμα λόγος για τον οποίο η Toyota δε θα έβαζε στην παραγωγή το GR Yaris cabrio είναι ότι θα αλλοίωνε τον καθαρόαιμο σπορ χαρακτήρα του. Πρόσθετο βάρος θα προέκυπτε σίγουρα από το μηχανισμό αναδίπλωσης της οροφής, από το πλαίσιο που θα έπρεπε να ενισχυθεί ώστε να διατηρηθεί η στρεπτική ακαμψία και από τις επεμβάσεις που θα δέχονταν και η ανάρτηση.
H Toyota έχει καταφέρει να πετύχει για το τρίθυρο GR Yaris βάρος μόλις 1.280 κιλά, επομένως δε θα αλλοίωνε αυτό το επίτευγμα. Υπενθυμίζουμε ότι το νέο GR Yaris θα τροφοδοτείται από turbo τρικύλινδρο κινητήρα 1.6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 261 ίππους και 370 Nm ροπής. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης ονόματι “GR-FOUR”.
Διαβάστε περισσότερα για το νέο GR Yaris πατώντας εδώ.
Related Articles
Η Ford αντλεί σχεδιαστική έμπνευση από τα αιλουροειδή
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γάτας που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 8 Αυγούστου η Ford μας αποκαλύπτει τι σχέση έχει
Η Mercedes SLC μας αποχαιρετά με κίτρινο χρώμα
Στην ιστορία ετοιμάζεται μάλλον να περάσει η SLC, καθώς η Mercedes ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει την τελευταία ειδική της έκδοση.
Τα Smart θα είναι ηλεκτροκίνητα πλέον (video)
Κατά γενική παραδοχή το μέλλον της παγκόσμιας αυτοκίνησης είναι ηλεκτρικό και αυτό φαίνεται ακόμα πιο ξεκάθαρα αν επισκεφτεί κάνεις το