Breaking News
Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...
To μακρύτερο Skoda κατασκευάστηκε το 1929
Η υφιστάμενη ναυαρχίδα στη γκάμα της Skoda είναι η Superb με μήκος 4.869 χλστ., ενώ το μεγαλύτερο SUV της τσέχικης εταιρείας, το Kodiaq, έχει μήκος 4.697 χλστ.
Μπροστά όμως στο Skoda 860 τα σύγχρονα Superb και Kodiaq δε δείχνουν και τόσο μεγάλα. Αυτό διότι το μήκος του ιστορικού Skoda 860 άγγιζε τα 5.425 χλστ. Δικαίως λοιπόν θεωρείται το μακρύτερο μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ η Skoda, ενώ μιλάμε για μια ιστορική λιμουζίνα. Σημειώστε ακόμα ότι το πλάτος του ήταν 1.750 χλστ. και το βάρος του 1.850 κιλά.
Η παραγωγή του ξεκίνησε πριν από 90 χρόνια, το 1929, ενώ ολοκληρώθηκε το 1933, αφήνοντας κληρονομία μόλις 49 Skoda 860. Κατασκευάστηκαν και αρκετά με cabrio αμάξωμα, ενώ ένα υπάρχει στο μουσείο της Skoda.
Παράλληλα θεωρείται και το ακριβότερο μοντέλο που έχει λανσάρει μέχρι τώρα η Skoda και για αυτό το λόγο ήταν δημοφιλές κυρίως στους επιχειρηματίες της εποχής εκείνης.
Σύμφωνα με τη Skoda ο αριθμός 8 στην ονομασία του προέρχονταν από τον οχτακύλινδρο υδρόψυκτο βενζινοκινητήρα των 3.880 κ.εκ., ενώ το 60 ήταν η ιπποδύναμη του. Η μέγιστη ταχύτητα που μπορούσε να αναπτύξει ήταν 110 χλμ./ώρα. Ο εν λόγω οχτακύλινδρο κινητήρας ήταν ένας από τους ελάχιστους που έχει κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Μλάντα Μπόλεσλαβ.
Στα μέσα της δεκαετίας του 1950 το Skoda 860 εντάχθηκε στο εθελοντικό πυροσβεστικό σώμα. Διακρίνονταν για την άνεση που προσέφερε η ανάρτηση του σε σύγκριση με τα τότε πυροσβεστικά φορτηγά οχήματα και για το δερμάτινο κάθισμα του οδηγού.
Related Articles
Υπάρχει μόνο ένα Plymouth Belmont Concept
Το συγκεκριμένο Plymouth Belmont Concept που βλέπετε στις φωτογραφίες δεν είναι απλά σπάνιο, αλλά μοναδικό, καθώς είναι το μόνο που
Τουρκικό λεωφορείο με μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρα της BMW
Την τεχνογνωσία της γύρω από την ηλεκτροκίνηση μοιράζεται για ακόμα μια φορά η BMW. Η βαυαρική εταιρεία λοιπόν υπέγραψε συμφωνία
Παρέα θα αναπτύξουν νέα μοντέλα Renault και Nissan
Από κοινού καταστρώνουν τα πλάνα τους για το μέλλον Renault και Nissan, καθώς θα συνεχίσουν τη στρατηγική τους συνεργασία. Η