Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
Ρεκόρ χρόνου σε υπό κατασκευή πίστα έκανε η Porsche Cayenne (video)
Πριν καν κοπεί η κορδέλα εγκαινίων στη νέα σουηδική πίστα Gotland Ring η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid «εισέβαλε» μέσα σε αυτή και απέδειξε τις δυνατότητες της.
Η «ανυπομονησία» του γερμανικού SUV το έφερε αντιμέτωπο με μια ιδιαίτερη πρόκληση. Έπρεπε να επιχειρήσει ρεκόρ χρόνου μέσα στην υπό κατασκευή ακόμα πίστα Gotland Ring, η οποία έχει ασφαλτοστρωθεί μόνο στο βόρειο τμήμα της (3,2 χλμ.), ενώ το νότιο τμήμα (4,2 χλμ.) της διαθέτει ακόμα χαλίκι. Μη ξεχνάτε όμως ότι μια Cayenne δε φοβάται ποτέ τις off-road διαδρομές.
Πίσω από το τιμόνι της εν λόγω Cayenne Turbo S E-Hybrid βρισκόταν ο Γερμανός οδηγός αγώνων και τηλεπαρουσιαστής Τιμ Σκρικ, ο οποίος δεν τα πήγε καθόλου άσχημα, καθώς πέτυχε χρόνο 3:51.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Cayenne Turbo S E-Hybrid τροφοδοτείται από ένα V8 κινητήρα 4.0 λίτρων απόδοσης 550 λίτρων και από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic S των 8 ταχυτήτων. Συνδυαστικά η ισχύς και η ροπή της Cayenne Turbo S E-Hybrid φτάνει τους 680 ίππους και 900 Nm αντίστοιχα.
Μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 3,8 δευτ. και να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 295 χλμ./ώρα. Αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να κινηθεί για 40 χλμ. εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.
Δείτε στο παρακάτω video που κατέγραψε εσωτερική κάμερα το ρεκόρ της Cayenne Turbo S E-Hybrid ταυτόχρονα σε άσφαλτο και χώμα.
Related Articles
Τα τελευταία οχτώ Subaru WRX STI από 57.500 ευρώ
Όπως σας έχουμε ενημερώσει το εμβληματικό Subaru WRX STI ολοκληρώνει τον κύκλο ζωής του και για το λόγο αυτό διάφορες
To Toyota GT86 σε πλουσιότερη έκδοση
Στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού το Toyota GT86, σε αντίθεση με την Ευρώπη, διατίθεται χωρίς το GT. Ωστόσο σύμφωνα με
Σε τι χρησιμεύουν πάνω από 30.000 ηλιακά πάνελ στη Βentley;
Με μια τεράστια οικολογική επένδυση γιορτάζει η Bentley τα 100 χρόνια από την ίδρυση της. Στη έδρα της λοιπόν που