Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
Η Skoda κατασκεύασε 2,5 εκατομμύρια κινητήρες
Πέρα από τα μοντέλα της η Skoda κατασκευάζει επίσης και τους απαραίτητους κινητήρες για να τα τροφοδοτήσει.
Στο κεντρικό της εργοστάσιο που βρίσκεται στη Μλάντα Μπόλεσλαβ της Τσεχίας η Skoda γιόρτασε το γεγονός ότι η κατασκευή του κινητήρα με την κωδική ονομασία EA211 έφτασε τις 2,5 εκατομμύρια μονάδες.
Ο εν λόγω κινητήρας ξεκίνησε να παράγεται από τη Skoda το 2012, ενώ διαθέτει αλουμινένιο μπλοκ, τρεις ή τέσσερις κυλίνδρους και η χωρητικότητα του κυμαίνεται από 1.0 έως 1.6 λίτρα.
Πιο αναλυτικά, ο τρικύλινδρος 1.0 MPI παράγει 60 ή 75 ίππους, ο 1.0 MPI EVO 80 ίππους και ο 1.0 TSI 95, 110 ή 115 ίππους. Με τέσσερις κυλίνδρους τώρα ο 1.4 TSI αποδίδει 128 ίππους και ο 1.6 ΜPI 110 ίππους.
Ο κινητήρας EA211 δεν τοποθετείται μόνο κάτω από το εμπρός καπό των Skoda, αλλά χρησιμοποιείται και από άλλα μοντέλα του Ομίλου Volkswagen. Πέρα από τα Skoda Fabia, Octavia, Rapid Spaceback, Karoq, Kamiq και Scala δίνει επίσης «πνοή» στα Volkswagen Polo και Ameo, στα SEAT Ibiza, Ateca, Leon και Arona.
Καθημερινά οι 900 εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της Μλάντα Μπόλεσλαβ κατασκευάζουν 2.400 κινητήρες EA211. Η Skoda είναι επιφορτισμένη και με την παραγωγή κιβωτίων ταχυτήτων που πραγματοποιείται στο εργοστάσιο της στο Βριχαμπί της Τσεχίας.
Ο λόγος για το αυτόματο κιβώτιο DQ 200 διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων που χρησιμοποιούν τα Skoda και άλλα μοντέλα του Ομίλου Volkswagen. Η ημερήσια παραγωγή του είναι 2.200 μονάδες, ενώ τον Ιανουάριο του 2018 η συνολική παραγωγή του έφτασε τις 2 εκατομμύρια μονάδες.
Related Articles
Ποιο θα είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volvo;
Σε λίγες μέρες και συγκεκριμένα στις 16 Οκτωβρίου η Volvo θα αποκαλύψει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία
To εσωτερικό του Infiniti QX50 είναι ένα από τα δέκα καλύτερα
Στη φετινή λίστα με τα δέκα καλύτερα εσωτερικά αυτοκίνητων βρίσκεται το Infiniti QX50, καθώς ξεχώρισε για τη σχεδίαση στα ενδότερα
Ποιο είναι το νέο ρεκόρ παραγωγής του Fiat 500; (video)
Δέκα χρόνια έχουν περάσει από το 2007 όταν το Fiat 500 αναγεννήθηκε και συνέχισε να «γράφει» το επόμενο κεφάλαιο στην