Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
Η Audi φροντίζει να μη σας πιάνει ποτέ κόκκινο φανάρι (video)
Ακούγεται ουτοπικό μέσα στις σύγχρονες μεγαλουπόλεις, ωστόσο η Αudi Aμερικής υποστηρίζει ότι έχει βρει τρόπο ώστε να μη συναντάτε ποτέ κόκκινο φανάρι όταν οδηγείτε.
Πώς το επιτυγχάνει αυτό; Χάρη στο νέο της σύστημα ονόματι GLOSA (Green Light Optimized Speed Advisory). Το εν λόγω τεχνολογικό σύστημα της γερμανικής εταιρείας με σήμα τους τέσσερις ενωμένους κύκλους επικοινωνεί με τα φανάρια γνωρίζοντας τη λειτουργία τους και ενημερώνει με σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων τον οδηγό τι ταχύτητα πρέπει να διατηρήσει σταθερή, ώστε όταν συναντήσει το επόμενο φανάρι αυτό να είναι πράσινο.
Παράλληλα πάντα στον πίνακα οργάνων εμφανίζεται και το τοπικό όριο ταχύτητας, ενώ σύμφωνα με την Audi το σύστημα GLOSA είναι μια προέκταση του συστήματος της που υπολογίζει σε πόση ώρα το κόκκινο φανάρι θα γίνει πράσινο.
Το σύστημα GLOSA εφαρμόζεται σε επιλεγμένα μοντέλα της Audi χρονολογίας του 2017 και σε υφιστάμενα. Λειτουργεί σε πάνω από 4.700 διασταυρώσεις που βρίσκονται στο Ντάλας, στο Ντένβερ, στο Χιούστον, στο Κάνσας Σίτι, στο Λας Βέγκας, στο Λος Άντζελες, στη Νέα Υόρκη, στο Ορλάντο, στο Πόρτλαντ, στο Σαν Φρανσίσκο, στην Ουάσιγκτον και στη Βιρτζίνια.
Με το σύστημα GLOSA οι οδηγοί κερδίζουν χρόνο και κατανάλωση καυσίμου, καθώς εκτιμάται ότι ο μέσος Αμερικανός ξοδεύει σχεδόν 300 ώρες κάθε χρόνο κολλημένος στα κόκκινα φανάρια.
Related Articles
Η Skoda κατασκεύασε 2 εκατομμύρια αυτόματα κιβώτια
Τα αυτόματα κιβώτια προσφέρουν άνεση και ξεκούραση στην οδήγηση για αυτό το κοινό τα προτιμάει. Αυτό μας το επιβεβαιώνει και
To Range Rover Evoque αγαπημένο αυτοκίνητο των ποδοσφαιριστών
Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε διεθνείς ποδοσφαιριστές να κυκλοφορούν με πανάκριβα supercars, καθώς οι αμοιβές τους έχουν πολλά μηδενικά, ωστόσο το
Το πρώτο Range Rover μετά τη λήξη της καραντίνας
Μετά από αρκετές εβδομάδες διακοπής της παραγωγής το εργοστάσιο των Jaguar-Land Rover, που βρίσκεται στο Σόλιχαλ της Βρετανίας, απέκτησε και