Breaking News
Στη γραμμή παραγωγής τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία για Αθήνα και Θεσσαλονίκη – Σε ποια χώρα κατασκευάζονται
Τον προηγούμενο μήνα ανακοινώθηκε ότι 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, έως τα τέλη Απριλίου.
...Υπογραφή σύμβασης προμήθειας 250 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη (φωτογραφίες)
Υπεγράφη σύμβαση για 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και
...Η «εργαλειοθήκη» του νέου Ford Ranger Wildtrak X έχει τα πάντα
To σκληροπυρηνικό Ford Ranger Raptor έχει υμνηθεί για τη δύναμη και τις off-road ικανότητες του, τις
...Αγρότες πέταξαν οχήματα στο νερό για να σώσουν τις καλλιέργειες (video)
Το επάγγελμα του αγρότη είναι εξαιρετικά δύσκολο, απαιτεί σκληρή εργασία, ενώ υπάρχει πάντα ο κίνδυνος η
...Lada Niva με καρότσα φορτώνει μέχρι 800 κιλά
O σκληροτράχηλος χαρακτήρας του Lada Niva είναι ο λόγος, για τον οποίο εδώ και πολλά χρόνια
...Καρφώθηκε σε γκαράζ σπιτιού, παράτησε το αυτοκίνητο και έφυγε (video)
Σε εφιάλτη παραλίγο να μετατραπεί η Παραμονή Χριστουγέννων για τους κατοίκους ενός σπιτιού στο Λος Άντζελες.
...
Φορτηγά της Scania θα κινούνται όπως τα τρόλεϊ
Στην εξέλιξη των καινοτόμων ηλεκτρικών αυτοκινητόδρομων (eHighway) που αναπτύσσονται στη Γερμανία θα συμβάλει η Scania.
Τι είναι όμως οι ηλεκτρικοί αυτοκινητόδρομοι; Πρόκειται για μια υποδομή που φέρει τεχνογνωσία της Siemens και στόχο έχει να βελτιώσει την ενεργειακή απόδοση των μεγάλων ρυπογόνων φορτηγών που κινούνται στους εν λόγω αυτοκινητόδρομους.
Αυτό επιτυγχάνεται μέσω σύνδεσης της ειδικής πλατφόρμας που βρίσκεται πάνω από την οροφή των φορτηγών με τα εναέρια ηλεκτροφόρα καλώδια κατά μήκος ορισμένων γερμανικών αυτοκινητόδρομων, όπως δηλαδή συμβαίνει με τα τρόλεϊ.
Τα φορτηγά θα μπορούν να συνδεθούν εύκολα και γρήγορα με το ηλεκτρικό ρεύμα όταν αυτό είναι εφικτό και έπειτα να χρησιμοποιούν και πάλι τον πετρελαιοκινητήρα τους.
Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν η Scania θα προμηθεύσει με δεκαπέντε φορτηγά της τρεις ηλεκτρικούς αυτοκινητόδρομους της Γερμανίας, ενώ οι δοκιμές αναμένεται να ξεκινήσουν τον επόμενο χρόνο. Η επιλογή της Scania από το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Υπουργείο Περιβάλλοντος, Προστασίας της Φύσης και Πυρηνικής Ασφάλειας, έγινε κατόπιν δημόσιας υποβολής προσφορών.
Τα δρομολόγια των δοκιμών θα ξεκινήσουν στο ηλεκτρικό αυτοκινητόδρομο (A5 Autobahn) πέντε χιλιομέτρων που βρίσκεται στην Έσση. Έπειτα θα ακολουθήσει το καλοκαίρι του 2019 ένα τμήμα του αυτοκινητοδρόμου A1 Autobahn προς το λιμάνι Λούμπεκ, ενώ στις αρχές του 2020 θα εγκαινιαστεί ένα ακόμα τμήμα στον αυτοκινητόδρομο B462 Μπάντεν-Βυρτεμβέργης.
Τα φορτηγά της Scania που θα συνδέονται με τους ηλεκτρικούς αυτοκινητόδρομους πέρα από τη συλλογή δεδομένων θα πραγματοποιούν και μεταφορές εμπορευμάτων για λογαριασμό εταιρειών. Το πρώτο υβριδικό φορτηγό Scania R 450 θα ξεκινήσει τα δρομολόγια του τον Μάιο του 2019.
Σύμφωνα με αρκετές μελέτες οι ηλεκτρικοί αυτοκινητόδρομοι είναι μια εναλλακτική λύση που θα συμβάλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.
Related Articles
Το Isuzu D-Max Fury έχει μανία με το στυλ
Τι και αν είναι pickup το Isuzu D-Max «πιστεύει» ότι πρέπει να ξεχωρίζει με την εμφάνιση του και για το
Ο άνθρωπος που έχει τα πιο παλιά φορτηγά DAF (video)
Έπειτα από επισταμένη έρευνα σε όλο τον κόσμο η DAF ανακάλυψε τα γηραιότερα φορτηγό της, τα οποία εξακολουθούν να εργάζονται
Το πιο βελτιωμένο Toyota Hilux
Στο Σαλόνι του Τόκιο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα το νέο Toyota Hilux Black Rally Edition. Αυτό που κάνει τη νέα