Breaking News
Στη γραμμή παραγωγής τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία για Αθήνα και Θεσσαλονίκη – Σε ποια χώρα κατασκευάζονται
Τον προηγούμενο μήνα ανακοινώθηκε ότι 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, έως τα τέλη Απριλίου.
...Υπογραφή σύμβασης προμήθειας 250 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη (φωτογραφίες)
Υπεγράφη σύμβαση για 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και
...Η «εργαλειοθήκη» του νέου Ford Ranger Wildtrak X έχει τα πάντα
To σκληροπυρηνικό Ford Ranger Raptor έχει υμνηθεί για τη δύναμη και τις off-road ικανότητες του, τις
...Αγρότες πέταξαν οχήματα στο νερό για να σώσουν τις καλλιέργειες (video)
Το επάγγελμα του αγρότη είναι εξαιρετικά δύσκολο, απαιτεί σκληρή εργασία, ενώ υπάρχει πάντα ο κίνδυνος η
...Lada Niva με καρότσα φορτώνει μέχρι 800 κιλά
O σκληροτράχηλος χαρακτήρας του Lada Niva είναι ο λόγος, για τον οποίο εδώ και πολλά χρόνια
...Καρφώθηκε σε γκαράζ σπιτιού, παράτησε το αυτοκίνητο και έφυγε (video)
Σε εφιάλτη παραλίγο να μετατραπεί η Παραμονή Χριστουγέννων για τους κατοίκους ενός σπιτιού στο Λος Άντζελες.
...
Ρεκόρ αυτονομίας με φυσικό αέριο από το Iveco Stralis NP
Περήφανη αισθάνεται η Iveco για το φορτηγό της Stralis NP, το οποίο καταναλώνει υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), καθώς κατάφερε με ένα μόνο ανεφοδιασμό να διανύσει συνολικά 1.728 χλμ.
Το δρομολόγιο του ξεκίνησε από το Λονδίνο της Βρετανίας και τερμάτισε στη Μαδρίτη της Ισπανίας, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι το τρέιλερ των τριών αξόνων που ρυμουλκούσε ζύγιζε 30 τόνους.
Μάλιστα το Stralis NP των 460 ίππων, κατάφερε να ξεπεράσει και την επίσημη εργοστασιακή αυτονομία των 1.600 χλμ. επιτυγχάνοντας έτσι ένα νέο ρεκόρ αυτονομίας σε πραγματικές συνθήκες.
Στην ισπανική πόλη ανεφοδιάστηκε με φυσικό αέριο μετά από δυόμιση μέρες ταξιδιού. Παρότι το Stralis NP ήρθε αντιμέτωπο με κυκλοφορική συμφόρηση, ισχυρούς ανέμους και εδάφη με κλίση που αυξάνουν τη μέση κατανάλωση, αυτή δε ξεπέρασε τα 22,6 κιλά/100 χλμ.
Η εξοικονόμηση χρημάτων που πέτυχε υπολογίζεται σύμφωνα με την Iveco στα 225 ευρώ ή 40% οικονομικότερα σε σύγκριση με ένα πετρελαιοκίνητο φορτηγό. Για το ταξίδι του χρησιμοποίησε την εφαρμογή “MyBestRoute” που έχει αναπτύξει η Michelin για τους οδηγούς του Stralis NP και επιτρέπει την επιλογή της αποδοτικότερης διαδρομής στους δρόμους της Ευρώπης, εντοπίζοντας τους σταθμούς ανεφοδιασμού φυσικού αερίου και το συνολικό κόστος για τα καύσιμα.
Η ενασχόληση της Iveco με το φυσικό αέριο για τα οχήματα της ξεκίνησε το 1991. Σήμερα πάνω από 25.000 οχήματα της καταναλώνουν φυσικό αέριο.
Related Articles
Το Dacia Duster με το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ
Το δεύτερης γενιάς Duster απέκτησε και επαγγελματική έκδοση, την οποία η Dacia ονομάζει Fiskal. Έτσι λοιπόν το ρουμάνικης καταγωγής SUV
Έρευνα δείχνει ότι τα φορτηγά προκαλούν άγχος
Αλήθεια εσείς πώς αισθάνεστε όταν βλέπετε ένα μεγάλο φορτηγό πλάι σας στον αυτοκινητόδρομο; Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Bosch
To Iveco Daily 4×4 μεταφέρει τα πάντα και παντού
Επειδή δεν πραγματοποιούνται όλες οι μεταφορές και οι εργασίες πάνω στην άσφαλτο, αλλά και σε πιο δύσβατα εδάφη η Iveco