Breaking News

Ρεκόρ αυτονομίας με φυσικό αέριο από το Iveco Stralis NP

Ρεκόρ αυτονομίας με φυσικό αέριο από το Iveco Stralis NP

Περήφανη αισθάνεται η Iveco για το φορτηγό της Stralis NP, το οποίο καταναλώνει υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), καθώς κατάφερε με ένα μόνο ανεφοδιασμό να διανύσει συνολικά 1.728 χλμ.

Το δρομολόγιο του ξεκίνησε από το Λονδίνο της Βρετανίας και τερμάτισε στη Μαδρίτη της Ισπανίας, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι το τρέιλερ των τριών αξόνων που ρυμουλκούσε ζύγιζε 30 τόνους.

Μάλιστα το Stralis NP των 460 ίππων, κατάφερε να ξεπεράσει και την επίσημη εργοστασιακή αυτονομία των 1.600 χλμ. επιτυγχάνοντας έτσι ένα νέο ρεκόρ αυτονομίας σε πραγματικές συνθήκες.

Στην ισπανική πόλη ανεφοδιάστηκε με φυσικό αέριο μετά από δυόμιση μέρες ταξιδιού. Παρότι το  Stralis NP ήρθε αντιμέτωπο με κυκλοφορική συμφόρηση, ισχυρούς ανέμους και εδάφη με κλίση που αυξάνουν τη μέση κατανάλωση, αυτή δε ξεπέρασε τα 22,6 κιλά/100 χλμ.

Η εξοικονόμηση χρημάτων που πέτυχε υπολογίζεται σύμφωνα με την Iveco στα 225 ευρώ ή 40% οικονομικότερα σε σύγκριση με ένα πετρελαιοκίνητο φορτηγό. Για το ταξίδι του χρησιμοποίησε την εφαρμογή “MyBestRoute” που έχει αναπτύξει η Michelin για τους οδηγούς του Stralis NP και επιτρέπει την επιλογή της αποδοτικότερης διαδρομής στους δρόμους της Ευρώπης, εντοπίζοντας τους σταθμούς ανεφοδιασμού φυσικού αερίου και το συνολικό κόστος για τα καύσιμα.

Η ενασχόληση της Iveco με το φυσικό αέριο για τα οχήματα της ξεκίνησε το 1991. Σήμερα πάνω από 25.000 οχήματα της καταναλώνουν φυσικό αέριο.



Related Articles

Το Dacia Duster με το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ

Το δεύτερης γενιάς Duster απέκτησε και επαγγελματική έκδοση, την οποία η Dacia ονομάζει Fiskal. Έτσι λοιπόν το ρουμάνικης καταγωγής SUV

Έρευνα δείχνει ότι τα φορτηγά προκαλούν άγχος

Αλήθεια εσείς πώς αισθάνεστε όταν βλέπετε ένα μεγάλο φορτηγό πλάι σας στον αυτοκινητόδρομο; Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Bosch

To Iveco Daily 4×4 μεταφέρει τα πάντα και παντού

Επειδή δεν πραγματοποιούνται όλες οι μεταφορές και οι εργασίες πάνω στην άσφαλτο, αλλά και σε πιο δύσβατα εδάφη η Iveco