Breaking News
Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...Ακόμα πιο άγριο το ανανεωμένο Audi S3 – Με 333 ίππους και κατανεμητή ροπής (φωτογραφίες)
Η Audi αποκάλυψε το ανανεωμένο S3, το οποίο εκπέμπει περισσότερο δυναμισμό, ενώ απέκτησε πλουσιότερο τεχνολογικό εξοπλισμό
...
Τι το ξεχωριστό θα έχει η νέα πίστα της Toyota;
Η εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης από την Toyota απαιτεί να πραγματοποιηθούν ακόμα περισσότερα βήματα για την τελειοποίηση της, ωστόσο αυτά πρέπει να γίνουν σε προστατευμένο περιβάλλον.
Ο λόγος είναι ότι δε μπορούν να γίνουν «περάματα» σε δημόσιους δρόμους, καθώς υπάρχει ο κίνδυνος να υπάρξουν ατυχήματα, ενώ η ιαπωνική εταιρία θέλει να εξασφαλίσει ότι τα επερχόμενα αυτόνομα μοντέλα της θα αντιδράσουν έγκαιρα και σωστά ακόμα και σε ιδιαίτερα επικίνδυνα σενάρια. Εκεί πρωταγωνιστές μπορούν να είναι οχήματα που κινούνται με υψηλές ταχύτητες, πεζοί και εμπόδια που πρέπει να αποφευχθούν την τελευταία στιγμή, ότι δηλαδή μπορεί να συμβεί στην πραγματική οδηγική ζωή.
Έτσι λοιπόν το Ινστιτούτο Έρευνας της Toyota ανακοίνωσε την κατασκευή μιας πίστας, όπου θα εκτελούνται με απόλυτη ασφάλεια ακραία και επικίνδυνα περιστατικά από τα οποία θα καλούνται να γλυτώσουν τα εξελισσόμενα αυτόνομα οχήματα της. Η εν λόγω οβάλ πίστα των 2,81 χλμ. θα κατασκευαστεί σε μια έκταση 60 στρεμμάτων στο Τεχνικό Πάρκο του Μίτσιγκαν, ενώ η λειτουργία της θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Οκτώβριο. Εκεί θα στηθεί ένα αστικό περιβάλλον με λεία άσφαλτο, ενώ θα προσομοιάζει αυτοκινητόδρομο με τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας. Παράλληλα θα υπάρχουν είσοδοι και έξοδοι οχημάτων με υψηλές ταχύτητες.
Η εν λόγω έκταση ανήκει στο Τεχνικό Πάρκο του Μίτσιγκαν, το οποίο εγκαινιάστηκε το 1968, εκτίνεται σε 336 στρέμματα και το 2010 πουλήθηκε σε έναν ιδιώτη. Το Ινστιτούτο Έρευνας της Toyota από την πλευρά του θα είναι υπεύθυνο για τη σχεδίαση, την κατασκευή και τη συντήρηση της πίστας.
Related Articles
Ο γενναιόδωρος εξοπλισμός της Lada για το νέο Niva
Πριν από μερικές μέρες η Lada ανακοίνωσε ότι το εμβληματικό Niva επέστρεψε στη γκάμα της, καθώς μέχρι τώρα παράγονταν ως
Το ισχυρότερο Skoda είναι το νέο ηλεκτρικό Enyaq RS iV με 300 ίππους
H γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της Skoda, που εστιάζουν στις επιδόσεις, επεκτείνεται μέσα από το νέο Enyaq RS iV. Πρόκειται
Αυλαία για το Subaru WRX STI με την Final Edition
Το εμβληματικό Subaru WRX STI μας αποχαιρετά με την τελική του έκδοση, η οποία έχει νέα χαρακτηριστικά και συλλεκτικό χαρακτήρα.