Breaking News
Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...
Όταν η Renault χρησιμοποιούσε turbo κινητήρες το 1984
Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν υπακούσει τα τελευταία χρόνια στις διαταγές του downsizing και οι turbo κινητήρες κυριαρχούν σχεδόν σε όλα τα νέα μοντέλα, ενώ οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες έχουν λιγοστέψει σημαντικά.
Ωστόσο η σχέση της Renault με τους turbo κινητήρες ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί Renault 11 Turbo του 1984, το οποίο όπως μαρτυρά και το όνομα του διέθετε υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα.
Ήταν 1.400 κ.εκ. απέδιδε 105 ίππους στις 5.500 σ.α.λ και 157 Nm ροπής από τις 2.500 σ.α.λ. Οι επιδόσεις του για τα δεδομένα της εποχής χαρακτηρίζονται μέχρι και σήμερα ικανοποιητικότατες, καθώς το Renault 11 Turbo χρειάζονταν 9 δευτ. για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 186 χλμ./ώρα.
Το τι κρύβονταν κάτω από το εμπρός καπό του πρόδιδε η πλευρική επιγραφή Turbo στο αμάξωμα του, οι προβολείς ομίχλης και το μαρσπιέ κάτω από τον εμπρός προφυλακτήρα.
Στο εσωτερικό του η γαλλική εταιρεία είχε τοποθετήσει τιμόνι με τέσσερις ακτίνες, ενδείξεις για την πίεση του λαδιού και του turbo, ενώ αν και αρχικά λανσαρίστηκε με τρίθυρο αμάξωμα το 1985 παρουσιάστηκε και ως πεντάθυρο. Το Renault 11 Turbo έκανε καριέρα και στους αγώνες, ενώ το 1987 η ισχύς του αυξήθηκε στους 115 ίππους.
Related Articles
Δείτε crash-test της Mercedes πριν 60 χρόνια (video)
Ασπρόμαυρη εικόνα, αντίστροφή μέτρηση από το πέντε και καπνός αρχίζει να βγαίνει από τον εκτοξευτήρα που έχει τοποθετηθεί πίσω από
Οι Jaguar C-Type του 1951 και του 2022 θα είναι ολόιδιες!
Μπορεί οι νεότεροι να μη γνωρίζετε την Jaguar C-Type, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μάθετε για την ένδοξη ιστορία
Το τροχόσπιτο της Porsche 911 Speedster
Το να βλέπεις μια Porsche να ρυμουλκεί τροχόσπιτο δεν είναι σίγουρα συνηθισμένη εικόνα, ειδικά όταν μιλάμε για μια ιστορική 911