Breaking News
Μυστηριώδης φωτιά έκαψε μόνο το εσωτερικό ενός Tesla Model 3
«Ακόμα μια πυρκαγιά σε Tesla» θα μπορούσε να είναι ο τίτλος για το συγκεκριμένο περιστατικό, ωστόσο
...Συγγένεια με το Volkswagen ID.4 έχει το νέο ηλεκτρικό Ford Explorer (video)
Ξεχάστε πλέον ότι σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε το όνομα του Ford Explorer, καθώς «μεταλλάχτηκε»
...Συμφέρει να αγοράσεις και να επισκευάσεις τις ζημιές σε αυτό το Ford Mustang Mach-E GT;
Η αγορά τρακαρισμένου αυτοκινήτου πρέπει να γίνεται μόνο μετά από ώριμη σκέψη, καθώς θα πρέπει να
...Κάτω από 25.000 ευρώ το νέο Volkswagen ID. 2all! Έρχεται και πιο φτηνό ηλεκτρικό μοντέλο
Αν το κόστος αγοράς, είναι ο μοναδικός αποτρεπτικός παράγοντας για να αγοράσετε αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, τότε
...Τούμπαρε το μικροσκοπικό Citroen Ami όταν μπήκε πατημένο σε στροφή! (video)
Το πρώτο καταγεγραμμένο ατύχημα με το μικροσκοπικό Citroen Ami μας έρχεται από το Μονακό. Όσο απίστευτο
...Μεγάλη ζήτηση για το νέο Abarth 500e-Πότε έρχεται Ελλάδα;
Δυναμικό εμπορικό ξεκίνημα για το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Abarth, το οποίο έκανε πρεμιέρα τον
...
To θρυλικό βαν της Volkswagen επέστρεψε! Οι τιμές και ο εξοπλισμός του νέου ID. Buzz στην Ελλάδα!

Μια διαφορετική πρόταση στην επέλαση των SUV που μας έχουν κατακλύσει, αποτελεί η σιλουέτα του νέου Volkswagen ID. Buzz.
Πρόκειται για τον απόγονο του εμβληματικού βαν Bulli T1 της γερμανικής εταιρείας που συνδέθηκε με τα «Παιδιά των Λουλουδιών» και έγινε σύμβολο επανάστασης. Στη ζωή επέστρεψε ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο βαν με το όνομα ID. Buzz, ωστόσο διατηρεί τον πρακτικό του χαρακτήρα και σε μεγάλο βαθμό τη χαρακτηριστική εξωτερική του σχεδίαση.
Το νέο ID. Buzz χρησιμοποιεί πίσω τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 204 ίππων και 310 Nm ροπής. Η μπαταρία του, χωρητικότητας 77 kWh, υπόσχεται αυτονομία 425 χλμ. (μέτρηση WLTP) με μια πλήρη φόρτιση της. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί στο σπίτι, στην εργασία ή σε δημόσια σημεία φόρτισης AC χρησιμοποιώντας 11 kW. Στους σταθμούς ταχείας φόρτισης DC η ισχύς εξόδου φτάνει έως και τα 170 kW. Χρησιμοποιώντας αυτό το επίπεδο ισχύος, η φόρτιση ολοκληρώνεται σε 30 λεπτά (από 5 έως 80%).
Είναι επίσης δυνατό σε συμβατούς σταθμούς ταχείας φόρτισης DC να φορτιστούν τα δύο μοντέλα μέσω του “Plug & Charge”. Αυτά επικοινωνούν με το σταθμό μέσω του βύσματος φόρτισης, ενώ η ενεργοποίηση και η χρέωση εκτελούνται αυτόματα, χωρίς να χρειάζεται να χρεωθούν κάρτες ή εφαρμογές.
Οι διαστάσεις του ID. Buzz σε μήκος, πλάτος και ύψος είναι 4.712 χλστ., 1.985 χλστ. και 1.937 χλστ. αντίστοιχα, ενώ το μεταξόνιο βρίσκεται στα 2.988 χλστ. Παρά το σχήμα και το ύψος του αμαξώματος ο συντελεστής οπισθέλκουσας διαμορφώνεται στο Cd 0,29. Χάρη στην κίνηση στους πίσω τροχούς το σύστημα διεύθυνσης είναι επίσης απαλλαγμένο από οποιαδήποτε επιρροή από το σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο δάπεδο του οχήματος, χαμηλώνοντας έτσι το κέντρο βάρους και παρά το υπερυψωμένο αμάξωμα μειώνει τη στρέψη στο ελάχιστο. Το βάρος κατανέμεται κεντρικά μέσα στο όχημα, εξασφαλίζοντας έτσι ουδέτερη συμπεριφορά. Με τους μεγάλους θόλους των τροχών, ο κύκλος στροφής είναι μικρός, μόλις 11,1 μέτρα.
Διαβάστε επίσης: Δωρεάν θερμοφόρες από την Dacia σε ιδιοκτήτες BMW που πρέπει να πληρώνουν κάθε μήνα για τα θερμαινόμενα καθίσματα!
Το ID. Buzz διαθέτει τα πιο πρόσφατα συστήματα και λογισμικό υποστήριξης οδηγού. Νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως το Travel Assist με χρήση swarm data και υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας, είναι βασικός εξοπλισμός στην έκδοση Plus. Επίσης βασικός εξοπλισμός στην έκδοση Plus, το νέο σύστημα υποβοήθησης Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης για αυτόματους ελιγμούς στο γκαράζ του σπιτιού ή της εργασίας.
Πάνω από 30 συστήματα υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό από την πρώτη έκδοση, όπως το Car2X (προειδοποιεί για κινδύνους σε κοντινή απόσταση) και το Front Assist με παρακολούθηση πεζών και ποδηλάτων (Autonomous Emergency Braking). Οι μονάδες ελέγχου των ID. Buzz φεύγουν επίσης από το εργοστάσιο με το πιο πρόσφατο λογισμικό της Volkswagen. Είναι η έκδοση λογισμικού ID. 3.2. Όταν είναι απαραίτητο, απλώς ενημερώνεται ασύρματα χωρίς την ανάγκη για επίσκεψη στο συνεργείο.
Ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθονται σε ανεξάρτητα μεταξύ τους καθίσματα, εξοπλισμένα στάνταρ με ρυθμιζόμενα υποβραχιόνια. Στο πίσω μέρος χρησιμοποιείται ένα τριπλό κάθισμα πάγκου. Είναι χωρισμένο 40:60 και οι πλάτες του μπορούν να αναδιπλωθούν. Για να δημιουργηθεί επιπλέον χώρος για τα πόδια ή επιπλέον χώρος αποσκευών, μπορούν επίσης να μετακινηθούν τα δύο μέρη του καθίσματος του πάγκου κατά μήκος σε μια διαδρομή 150 χλστ.
Οι δύο ηλεκτρικές συρόμενες πόρτες του ID. Buzz διατίθενται στάνταρ όπως και η πίσω ηλεκτρική πόρτα. Αυτό που απλώνεται πέρα από τη μεγάλη πίσω πόρτα είναι – με πέντε επιβάτες – 1.121 λίτρα χώρου αποσκευών (φορτωμένο μέχρι το επάνω άκρο της πλάτης της δεύτερης σειράς καθισμάτων). Εάν η δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωθεί, η χωρητικότητα αυξάνεται στα 2.205 λίτρα.
Το ID. Buzz προσφέρει στον βασικό εξοπλισμό από τη πρώτης έκδοση τους προβολείς «IQ.LIGHT – LED matrix» που φωτίζουν διαδραστικά το οδόστρωμα και τις γωνίες που προσεγγίζει το όχημα.
Η τιμή στη βασική έκδοση του Volkswagen ID. Buzz αγγίζει τα 66.500 ευρώ, ενώ στην έκδοση Plus φτάνει τα 70.500 ευρώ (οι τιμές αυτές είναι χωρίς την επιδότηση των 8.000 ευρώ του προγράμματος επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»), ενώ στο μοντέλο θα ισχύει δωρεάν service για επτά χρόνια.
Related Articles
Το νέο Toyota APM είναι λεωφορείο και ασθενοφόρο
Αυτό το νέο όχημα της Toyota με τη φουτουριστική σχεδίαση δημιουργήθηκε με αφορμή τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες που θα
To ιπτάμενο όχημα της Toyota θα φτάνει 322 χλμ./ώρα
Οι πτήσεις ειδικών οχημάτων εντός των μεγάλων αστικών κέντρων είναι η μελλοντική τάση στις μετακινήσεις, ενώ μιλάμε για μια αναδυόμενη
Σετ αποσκευών αξίας άνω των 12.000 ευρώ για τη McLaren GT
Τη δική της προσωπική συλλογή δερμάτινων αποσκευών απέκτησε η νέα McLaren GT, αναδεικνύοντας ακόμα περισσότερο τον πρακτικό της χαρακτήρα. Η