Breaking News
Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...Μικρό τερατάκι ετών 49! Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Fiat
Συνήθως τα ιστορικά μοντέλα διακρίνονται για την ομορφιά και τη φινέτσα τους, κάτι που όμως δεν
...Οθόνη αφής το 1986; Ποιο αυτοκίνητο την εγκαινίασε; (video)
Σχεδόν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν οθόνη αφής, η οποία έχει «απορροφήσει» τα περισσότερα κουμπιά και
...
To σπορ Mitsubishi Starion του 1982
Ίσως κάποιοι να θυμούνται ότι το Μάιο του 1982 η Mitsubishi είχε προκαλέσει αίσθηση όταν παρουσίασε το Starion.
Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία το Starion ήταν το τέταρτο κατά σειρά σπορ προδιαγραφών μοντέλο της, καθώς είχαν προηγηθεί τα Galant GTO, Galant FTO και Lancer Celeste.
Με δεδομένο ότι μιλάμε για 37 χρόνια πριν, η εξωτερική εικόνα που είχε το coupe αμάξωμα του Starion ήταν αρκετά δυναμική. Διακρίνονταν για το μακρύ εμπρός καπό του, τον υπερβολικά μεγάλο εμπρός προφυλακτήρα, τους αναδιπλούμενους εμπρός προβολείς του, τις χοντρές μεσαίες κολόνες και τις μεγάλες πλευρικές και πίσω γυάλινες επιφάνειες του. Οι διαστάσεις του σε μήκος, πλάτος και ύψος ήταν 4.400 χλστ., 1.685 χλστ. και 1.320 χλστ. αντίστοιχα.
Οι μηχανικοί της Mitsubishi είχαν φροντίσει ώστε το Starion να παρέχει υψηλού επιπέδου άνεση και ασφάλεια ακόμα και σε υψηλότερες ταχύτητες για αυτό όλοι οι τροχοί διέθεταν αεριζόμενα δισκόφρενα και τοποθετήθηκε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση.
Η γκάμα των κινητήρων που τροφοδοτούσαν το Starion ήταν ένας δίλιτρος ατμοσφαιρικός και ένας turbo ίσου κυβισμού. Κατά τη διάρκεια της ζωής του το Starion αποκτούσε όλο και περισσότερη ισχύ, καθώς τον Ιούνιο του 1983 απέδιδε 175 ίππους, τον Ιούνιο του 1984 απέδιδε 200 ίππους, ενώ τον Απρίλιο του 1988 τοποθετήθηκε κάτω από το εμπρός καπό του μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρας 2.6 λίτρων, για την αγορά της Ιαπωνίας.
Κάποια στιγμή δοκιμάστηκε και μια τετρακίνητη έκδοση του, η οποία όμως δεν πέρασε στην παραγωγή. Σημαντική ήταν η σταδιοδρομία του Starion και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, καθώς σημείωσε πολύ καλά αποτελέσματα σε ράλι και αγώνες αντοχής.
Related Articles
Μικρό τερατάκι ετών 49! Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Fiat
Συνήθως τα ιστορικά μοντέλα διακρίνονται για την ομορφιά και τη φινέτσα τους, κάτι που όμως δεν ισχύει για το Fiat X1/23.
Υπάρχει μόνο ένα Plymouth Belmont Concept
Το συγκεκριμένο Plymouth Belmont Concept που βλέπετε στις φωτογραφίες δεν είναι απλά σπάνιο, αλλά μοναδικό, καθώς είναι το μόνο που
Μετέτρεψαν ένα Mini σε λιμουζίνα (video)
Τα ιστορικά Mini ξεχωρίζουν μέχρι και σήμερα για το μικρό τους μεγέθους, ωστόσο το συγκεκριμένο μοιάζει να έχει μπει στο