Breaking News
Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...1Μικρό τερατάκι ετών 49! Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Fiat
Συνήθως τα ιστορικά μοντέλα διακρίνονται για την ομορφιά και τη φινέτσα τους, κάτι που όμως δεν
...1Οθόνη αφής το 1986; Ποιο αυτοκίνητο την εγκαινίασε; (video)
Σχεδόν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν οθόνη αφής, η οποία έχει «απορροφήσει» τα περισσότερα κουμπιά και
...0Ο Πατούλης θαύμασε Σκαραβαίους, Mini και άλλα ιστορικά οχήματα
Από κοντά θαύμασε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης, το θρυλικό Volkswagen Beetle, το εμβληματικό Mini και
...0Το Opel που χτυπήθηκε από κεραυνό και έγινε ηλεκτρικό!
Όσο απίστευτο και αν ακούγεται πριν από μισό αιώνα η Opel σημείωσε παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας με
...1Αυτές οι Alfa Romeo χωράνε στη τσέπη σου!
Η θρυλική ομορφιά των μοντέλων της Alfa Romeo, ζωντανεύει μέσα από μια ειδική σειρά από μινιατούρες, κλίμακας 1/43,
...1
To Renault του Φιντέλ Κάστρο

Πρόσφατα η Τουρκία αποκάλυψε το πρώτο εθνικό της αυτοκίνητο, ωστόσο και στο παρελθόν υπήρξαν χώρες με ανάλογη πρόθεση.
Μια από αυτές ήταν η Αργεντινή, η οποία τη δεκαετία του 1950 ξεκίνησε την προσπάθεια να αποκτήσει εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία. Αρχικά απευθύνθηκε στην Kaiser, μια αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία το 1956 ίδρυσε στην Αργεντινή την Industrias Kaiser Argentina (IKA).
Το 1959 η Renault γίνεται μικρομέτοχος στην ΙΚΑ. Στο πλαίσιο αυτό αποφασίζεται η μεταφορά παραγωγής των Renault 6 και Renault 12 στην Αργεντινή, ενώ υπογράφεται συμφωνία για το λανσάρισμα του Dauphine στην τοπική αγορά.
Οι εξελίξεις συνεχίζονται όταν το 1970 η ΙΚΑ πέρασε στην ιδιοκτησία της Renault και μετονομάστηκε το 1975 σε Renault Αργεντινής. Στα πλάνα δεν ήταν η εισαγωγή υφιστάμενων μοντέλων στην αγορά της Αργεντινής, αλλά η συνέχιση της προσπάθειας δημιουργίας ενός αμιγώς εθνικού αυτοκινήτου.
O στόχος επιτευχθεί με τη δημιουργία του Renault Torino, το οποίο βασίζονταν σε μοντέλο της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας Rambler, ενώ διέθετε τη διάσημη σχεδιαστική υπογραφή του Pininfarina.
Προσφέρονταν με hatchback ή coupe αμάξωμα, ενώ τροφοδοτούνταν από ένα θηριώδη εξακύλινδρο κινητήρα με το παρατσούκλι “Tornado”, απόδοσης 155 ίππων και 176 ίππων στην ισχυρότερη έκδοση του.
Σύντομα το Renault Torino έγινε σύμβολο εθνικής υπερηφάνειας, ενώ αποκτήθηκε από σημαντικές προσωπικότητες της πολιτικής σκηνής όπως ο Φιντέλ Κάστρο και ο Λεονίντ Μπρέζνιεφ, αλλά και από τον Αργεντινό οδηγό αγώνων Χουάν Μανουέλ Φάντζιο.
Η Renault εισήγαγε μόλις τρία Torino στη Γαλλία τη δεκαετία του 1970 για ερευνητικούς σκοπούς, ενώ σήμερα στην πατρίδα της υπάρχει μόνο ένα.
Related Articles
Πενήντα συλλεκτικά SEAT Leon ST Cupra
Η νέα έκδοση του πρακτικότερου station-wagon SEAT Leon ST Cupra έχει τα πάντα, καθώς διακρίνεται για τη δύναμη, τους χώρους,
Ρεκόρ Γκίνες ισορροπίας στους δυο τροχούς (video)
Σίγουρα παρακολουθώντας το παρακάτω video θα σας πιάσει άγχος για το αν το συγκεκριμένο Range Rover Sport SVR θα καταφέρει
Δείτε πως αυτός ο Σκαραβαίος έγινε και πάλι νέος
Βλέποντας κανείς τις παρακάτω φωτογραφίες θα νόμιζε ότι το συγκεκριμένο Beetle μόλις βγήκε από το εργοστάσιο της Volkswagen, καθώς μοιάζει