Breaking News
Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...Μικρό τερατάκι ετών 49! Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Fiat
Συνήθως τα ιστορικά μοντέλα διακρίνονται για την ομορφιά και τη φινέτσα τους, κάτι που όμως δεν
...Οθόνη αφής το 1986; Ποιο αυτοκίνητο την εγκαινίασε; (video)
Σχεδόν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν οθόνη αφής, η οποία έχει «απορροφήσει» τα περισσότερα κουμπιά και
...
To Renault του Φιντέλ Κάστρο
Πρόσφατα η Τουρκία αποκάλυψε το πρώτο εθνικό της αυτοκίνητο, ωστόσο και στο παρελθόν υπήρξαν χώρες με ανάλογη πρόθεση.
Μια από αυτές ήταν η Αργεντινή, η οποία τη δεκαετία του 1950 ξεκίνησε την προσπάθεια να αποκτήσει εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία. Αρχικά απευθύνθηκε στην Kaiser, μια αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία το 1956 ίδρυσε στην Αργεντινή την Industrias Kaiser Argentina (IKA).
Το 1959 η Renault γίνεται μικρομέτοχος στην ΙΚΑ. Στο πλαίσιο αυτό αποφασίζεται η μεταφορά παραγωγής των Renault 6 και Renault 12 στην Αργεντινή, ενώ υπογράφεται συμφωνία για το λανσάρισμα του Dauphine στην τοπική αγορά.
Οι εξελίξεις συνεχίζονται όταν το 1970 η ΙΚΑ πέρασε στην ιδιοκτησία της Renault και μετονομάστηκε το 1975 σε Renault Αργεντινής. Στα πλάνα δεν ήταν η εισαγωγή υφιστάμενων μοντέλων στην αγορά της Αργεντινής, αλλά η συνέχιση της προσπάθειας δημιουργίας ενός αμιγώς εθνικού αυτοκινήτου.
O στόχος επιτευχθεί με τη δημιουργία του Renault Torino, το οποίο βασίζονταν σε μοντέλο της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας Rambler, ενώ διέθετε τη διάσημη σχεδιαστική υπογραφή του Pininfarina.
Προσφέρονταν με hatchback ή coupe αμάξωμα, ενώ τροφοδοτούνταν από ένα θηριώδη εξακύλινδρο κινητήρα με το παρατσούκλι “Tornado”, απόδοσης 155 ίππων και 176 ίππων στην ισχυρότερη έκδοση του.
Σύντομα το Renault Torino έγινε σύμβολο εθνικής υπερηφάνειας, ενώ αποκτήθηκε από σημαντικές προσωπικότητες της πολιτικής σκηνής όπως ο Φιντέλ Κάστρο και ο Λεονίντ Μπρέζνιεφ, αλλά και από τον Αργεντινό οδηγό αγώνων Χουάν Μανουέλ Φάντζιο.
Η Renault εισήγαγε μόλις τρία Torino στη Γαλλία τη δεκαετία του 1970 για ερευνητικούς σκοπούς, ενώ σήμερα στην πατρίδα της υπάρχει μόνο ένα.
Related Articles
Ρεκόρ χρόνου σε υπό κατασκευή πίστα έκανε η Porsche Cayenne (video)
Πριν καν κοπεί η κορδέλα εγκαινίων στη νέα σουηδική πίστα Gotland Ring η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid «εισέβαλε» μέσα
To SEAT Mii πλέον κινείται με ρεύμα
Στον Όμιλο Volkswagen η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκινάει από τα μικρότερα μοντέλα των εταιρειών, καθώς αρχικά στην πρίζα μπήκε το
Τι κάνουν συγκεντρωμένα 365 Fiat Panda;
Η απάντηση είναι απλή, γιορτάζουν το πόσο δημοφιλή και πολλά είναι. Αυτό άλλωστε αποδεικνύεται περίτρανα από το γεγονός ότι η