Breaking News

Το πρώτο ηλεκτρικό περιπολικό της Ελληνικής Αστυνομίας βρίσκεται στην Αστυπάλαια!

Το πρώτο ηλεκτρικό περιπολικό της Ελληνικής Αστυνομίας βρίσκεται στην Αστυπάλαια!

Είδηση, εντός αλλά και εκτός συνόρων, έγινε τις τελευταίες μέρες η Αστυπάλαια, όχι για τις διάσημες φυσικές της ομορφιές, αλλά για μια καινοτομία που ξεκίνησε στο μικρή νησί του Αιγαίου Πελάγους.

Η Αστυπάλαια θα γίνει το πρώτο «πράσινο» και «ηλεκτρικό» νησί στην Ελλάδα, στο πλαίσιο υπογραφής μνημονίου συνεργασίας ανάμεσα στην Ελληνική Κυβέρνησης και τον Όμιλο Volkswagen τον περασμένο Νοέμβριο.

Έτσι σταδιακά στους δρόμους της Αστυπάλαιας θα κυκλοφορούν μόνο αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, ενώ η γερμανική εταιρεία παρέδωσε ήδη τα πρώτα. Ανάμεσα σε αυτά και το Volkswagen ID.4, το οποίο έχει την τιμή να είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο περιπολικό της Ελληνικής Αστυνομίας. Παράλληλα το ID.4 φόρεσε στην Αστυπάλαια και τη «στολή»  του Λιμενικού, ενώ ηλεκτρικά οχήματα απέκτησε η Δημοτική Αρχή και το αεροδρόμιο του νησιού.

Η πώληση ηλεκτρικών οχημάτων σε ιδιώτες θα ξεκινήσει στα τέλη Ιουνίου. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στα Volkswagen e-up!, ID.3 και ID.4 ενώ διαθέσιμο θα είναι και το ηλεκτρικό σκούτερ Seat MO eScooter 125.

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα υποστηριχθεί επιπρόσθετα από την ελληνική κυβέρνηση με ελκυστικές επιδοτήσεις, ενώ σε ένα επόμενο βήμα, θα παρουσιαστούν νέες, σύγχρονες υπηρεσίες μετακίνησης.

To «παρών» στην Αστυπάλαια έδωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο Υφυπουργός Εξωτερικών Κώστας Φραγκογιάννης και ο CEO του Ομίλου Volkswagen, Herbert Diess. Εγκαινιάστηκαν επίσης τα πρώτα δημόσια και ιδιωτικά σημεία φόρτισης. Το ενεργειακό σύστημα του νησιού θα μετασχηματιστεί με βάση τις ανανεώσιμες πηγές σε δύο φάσεις.

Διαβάστε επίσης: Κυκλοφορούν και οπλοφορούν τα νέα περιπολικά Mazda 6 της Ελληνικής Αστυνομίας

Μέχρι το 2023, ένα νέο ηλιακό πάρκο θα παρέχει 3 MW πράσινης ενέργειας, καλύπτοντας το 100% της απαιτούμενης ενέργειας για τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων και περισσότερο από 50% της απαιτούμενης συνολικά ενέργειας του νησιού.

Μέχρι το 2026, το νέο ενεργειακό σύστημα θα επεκταθεί περαιτέρω, στην κάλυψη άνω του 80% της συνολικής απαιτούμενης ενέργειας. Επιπλέον, ένα σύστημα αποθήκευσης με μπαταρίες, θα βοηθήσει στην εξισορρόπηση του δικτύου και θα κάνει πλήρη χρήση του ηλιακού πάρκου. Ως αποτέλεσμα, η εκπομπή ρύπων CO2 του ενεργειακού συστήματος του νησιού θα μειωθεί σημαντικά, ενώ ταυτόχρονα το κόστος ενέργειας δυνητικά θα μειωθεί κατά τουλάχιστον 25%.

Σήμερα, το νησί τροφοδοτείται με ενέργεια που παράγουν πετρελαιογεννήτριες. Την επόμενη πενταετία, η Αστυπάλαια θα μετασχηματιστεί σε ένα έξυπνο και αειφόρο νησί. Η αυτοκίνηση θα είναι ηλεκτρική, τροφοδοτούμενη από καθαρή ενέργεια που θα παράγεται τοπικά. Ο συνολικός στόχος είναι μία σύγχρονη μορφή κινητικότητας με πράσινο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το Πανεπιστήμιο του Strathclyde στη Σκωτία, θα παρακολουθούν, αξιολογούν και θα συνεισφέρουν στον ενεργειακό μετασχηματισμό της Αστυπάλαιας.

Μία σειρά από έρευνες θα αποτυπώσει τις γενικότερες απόψεις απέναντι στην ηλεκτροκίνηση και την ετοιμότητα στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, παρέχοντας μία βαθύτερη κατανόηση των σημαντικών θετικών μοχλών, αλλά και εμποδίων για τον μετασχηματισμό. Η δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων της σχετικής μελέτης θα βοηθήσει στην επιτάχυνση της διαδικασίας μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, σε άλλες περιοχές του πλανήτη.



Related Articles

Καραμπόλα με τρία Tesla – Απλή σύμπτωση ή τεχνολογικά σφάλματα που συναντήθηκαν; (βίντεο)

Η άνοδος στις πωλήσεις της Tesla αποτυπώνεται και στο γεγονός ότι όλο και περισσότερα από τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της

Χρειάστηκαν 800 ώρες για να συναρμολογηθεί αυτό το Kia EV6 – Αποτελείται από 350.000 Lego (video)

Με την πρώτη ματιά το συγκεκριμένο Kia EV6 δε μοιάζει να διαφέρει κάπου, ωστόσο αν παρατηρήσετε καλύτερα, θα διαπιστώσετε ότι

Φωτιά άρπαξε ένα ηλεκτρικό Ford Mustang Mach-E – Πώς κατάφεραν να το σώσουν οι Πυροσβέστες (βίντεο)

Φλόγες άρχισαν να ξεπηδούν ξαφνικά από ένα σταθμευμένο ηλεκτρικό Ford Mustang Mach-E, χωρίς ακόμα να έχουν διευκρινιστεί τα αίτια της