Breaking News
Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...Μικρό τερατάκι ετών 49! Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Fiat
Συνήθως τα ιστορικά μοντέλα διακρίνονται για την ομορφιά και τη φινέτσα τους, κάτι που όμως δεν
...
Το 1994 το Mitsubishi FTO καινοτόμησε στα αυτόματα κιβώτια
Μπορεί σήμερα η Mitsubishi να έχει στη γκάμα της κυρίως SUV οχήματα, ωστόσο τη δεκαετία του 1990 ξεχώριζε με τα σπορ coupe μοντέλα της.
Ένα από αυτά ήταν το FTO, το οποίο λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο του 1994. Οι ρίζες του FTO, σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, προέρχονταν από το Galant FTO του 1971 και από το GTO του 1990. Οι διαστάσεις του FTO σε μήκος, πλάτος και ύψος ήταν 4.320 χλστ., 1.735 χλστ. και 1.300 χλστ. αντίστοιχα.
Σχεδιαστικά διακρίνονταν για τις έντονες καμπύλες του που δε συνηθίζονταν εκείνη την εποχή στα μοντέλα της Mitsubishi, για τη σταθερή πίσω αεροτομή του, τους χαμηλά τοποθετημένους εμπρός προβολείς του και τα λεπτά οριζόντια πίσω φωτιστικά του σώματα.
Στην ισχυρότερη έκδοση του το FTO τροφοδοτούνταν από το δίλιτρο V6 ΜIVEC κινητήρα, ο οποίος ήταν τότε ο πιο δυνατός στη συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ συνεργάζονταν με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων INVECS-II Sport Mode της Mitsubishi.
Η καινοτομία του συγκεκριμένου αυτόματου κιβωτίου ήταν το Learning Control που μπορούσε να προσαρμόσει το χρονοδιάγραμμα αλλαγής σχέσεων στις προτιμήσεις και στις ικανότητες του εκάστοτε οδηγού.
Παράλληλα ήταν το πρώτο ιαπωνικό αυτόματο κιβώτιο με Sport Mode, το οποίο επέτρεπε στους ενθουσιώδους οδηγούς αλλάζουν σχέσεις χειροκίνητα μετακινώντας προς τα κάτω ή προς τα κάτω το λεβιέ, δίνοντας την αίσθηση μηχανικού κιβωτίου. Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι το FTO ανακηρύχτηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 1994-1995» στην πατρίδα του την Ιαπωνία.
Related Articles
H Toyota Corolla μετατράπηκε σε SUV! (video)
Η υφιστάμενη γενιά της Corolla προσφέρεται με sedan, hatchback και touring sports αμάξωμα, ωστόσο πλέον το δημοφιλέστατο μοντέλο της Corolla
Η Audi ξεκίνησε την παραγωγή του πρώτου ηλεκτροκίνητου SUV
Ακόμα μια απόδειξη ότι το μέλλον της αυτοκίνησης είναι η ηλεκτροκίνηση αποτελεί το γεγονός ότι η Audi ξεκίνησε την παραγωγή
Τα ιδανικά βαν της Nissan για καλοκαιρινές διακοπές
Σχεδιάζετε τις καλοκαιρινές σας διακοπές και αναζητάτε ξενοδοχείο σε κάποιο νησί; Η Nissan σας προτείνει να μην κάνετε κράτηση, αλλά