Breaking News

Σαράντα συλλεκτικές BMW Μ2 Competition αφιερωμένες στην ιστορική 2002 Turbo

Σαράντα συλλεκτικές BMW Μ2 Competition αφιερωμένες στην ιστορική 2002 Turbo

Ήταν το 1973 όταν η BMW στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης αποκάλυπτε την 2002 Turbo, εντυπωσιάζοντας με τις επιδόσεις της, για τα δεδομένα της εποχής.

Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο παραγωγής της βαυαρικής εταιρείας με turbo κινητήρα, ενώ μόνο 1.672 αντίτυπα του κατασκευάστηκαν. Ο δίλτρος κινητήρας της 2002 Turbo είχε ισχύ 172 ίππους και ροπή 240 Nm.

Γιατί όμως θυμηθήκαμε την 2002 Turbo; Διότι η BMW θέλοντας να γιορτάσει τα 46 χρόνια από την εμφάνιση του εμβληματικού της σπορ μοντέλου δημιούργησε μια συλλεκτική έκδοση της M2 Competition.

Σύμφωνα με τη BMW μόνο 40 αντίτυπα της νέας M2 Competition Heritage Edition θα κατασκευαστούν ενώ όλα θα διατεθούν αποκλειστικά στην αγορά της Γαλλίας στην τιμή των 75.000 ευρώ.

Από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά της νέας M2 Competition Heritage Edition είναι η άφθονη χρήση ανθρακονήματος στο αμάξωμα της. Συγκεκριμένα εντοπίζεται στην εμπρός ποδιά, στους πλευρικούς αεραγωγούς, στα καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών, στις εξατμίσεις, στον πίσω διαχύτη και στην αεροτομή.

Παράλληλα στην εμπρός ποδιά, στα εμπρός φτερά και στην κεντρική κονσόλα έχουν αποτυπωθεί τα λογότυπα “Edition Heritage” και “X of 40”.

Υπενθυμίζουμε ότι ο twin-turbo εξακύλινδρος κινητήρας των 3.0 λίτρων προσφέρει στη νέα M2 Competition 410 ίππους και στα 550 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο DCT 7αρι που μεταδίδει την κίνηση παραδοσιακά στους πίσω τροχούς.



Related Articles

Δείτε πως αυτός ο Σκαραβαίος έγινε και πάλι νέος

Βλέποντας κανείς τις παρακάτω φωτογραφίες θα νόμιζε ότι το συγκεκριμένο Beetle μόλις βγήκε από το εργοστάσιο της Volkswagen, καθώς μοιάζει

Φωτογράφος κάνει μινιατούρες Porsche να μοιάζουν με αληθινά αυτοκίνητα

Όταν υπάρχει μεγάλη φαντασία τότε ακόμα και το πιο μικρό αντικείμενο μπορεί να γίνει έργο τέχνης πίσω από το φωτογραφικό

Αυτό είναι το πρώτο μοντέλο της Mercedes και πωλείται

Κατασκευάστηκε από τον εφευρέτη και μηχανικό Καρλ Μπεντς το 1885 και αποκαλύφτηκε ενώπιων του κοινού στις 3 Ιουλίου του 1886.