Breaking News
Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...
Περιπολικό Ferrari ενάντια στην ιταλική μαφία
Η αστυνομία του σύγχρονου Ντουμπάι διαθέτει ένα μεγάλο στόλο από πανίσχυρα και πανάκριβα supercars, ωστόσο στην Ιταλία πολλά χρόνια πριν περιπολούσε μια Ferrari.
Τη δεκαετία του 1960 λοιπόν στη γειτονική χώρα η αστυνομία της Ρώμης αναζητούσε ένα ταχύτητα περιπολικό, το οποίο θα μπορούσε να βγαίνει νικητής σε κάθε καταδίωξη με τους κακοποιούς και τη μαφία.
Ο τότε Πρόεδρος της χώρας προσέγγισε τον Έντσο Φερράρι και τον έπεισε να ενισχύσει την αστυνομία της Ρώμης με δυο Ferrari 250 GTE, έπειτα από αίτημα του Αρμάντο Σπαταφόρα, ένας από τους πιο επιτυχημένους και διάσημους αστυνομικούς το 1962 στην ιταλική πρωτεύουσα.
Προκειμένου ο Σπαταφόρα να καταφέρει να «εξημερώσει» τη Ferrari 250 GTE παρακολούθησε μαζί με τρεις συναδέλφους του μαθήματα γρήγορης οδήγησης στο Μαρανέλο.
Στο σημείο αυτό να πούμε ότι ο θηριώδης V12 κινητήρας των 3.0 λίτρων προσέφερε στη Ferrari 250 GTE ισχύ 237 ίππων και της επέτρεπε να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Στην οροφή της μαύρης Ferrari 250 GTE τοποθετήθηκε σειρήνα, μπλε φάρος και μια μεγάλη κεραία για τον ασύρματο, ενώ στις πόρτες της αναγράφονταν “Squadra Mobile” που στα ιταλικά σημαίνει κινητή μονάδα και το τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης.
Η μάχη της Ferrari 250 GTE με το έγκλημα σταμάτησε το 1972 και τότε πουλήθηκε μέσω δημόσιου πλειστηριασμού, ενώ με τον επόμενο ιδιοκτήτη της έζησε τέσσερις δεκαετίες.
Στις αρχές της δεκαετίας του 2000 φιλοξενήθηκε προσωρινά στο Μουσείο Αστυνομικών Οχημάτων στη Ρώμη, ενώ το 2015 πέρασε σε νέο ιδιοκτήτη. Το άλλο περιπολικό Ferrari 250 GTE φέρεται να καταστράφηκε λίγες εβδομάδες αφότου βγήκε από το εργοστάσιο.
Related Articles
Ένα Mitsubishi L200 για το Fast and The Furious
Αυτό ομολογουμένως δε θυμόμαστε να το έχουμε δει σε καμία από τις επτά ταινίες δράσης “Fast and The Furious”. Δηλαδή
Σε μια μόνο εβδομάδα 887 οδηγοί βρέθηκαν υπό την επήρεια αλκοόλ
Προβληματισμό, ανησυχία και απογοήτευση φέρνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας σχετικά με τους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν σε οδηγούς όλης της
Σύστημα εξάτμισης και ενισχυμένα φρένα για το Volkswagen Golf R
Ανοίγουμε το πακέτο “Performance” που ετοίμασε η Volkswagen για το τρίθυρο και πεντάθυρο Golf R. αλλά και για το πρακτικότερο