Breaking News

Πάνω από 17.700 ευρώ η αρχική τιμή του ανανεωμένου Volkswagen Polo στην Ελλάδα

Πάνω από 17.700 ευρώ η αρχική τιμή του ανανεωμένου Volkswagen Polo στην Ελλάδα

Απόβαση στη χώρα μας έκανε το πρόσφατα ανανεωμένο Volkswagen Polo, ενώ ανακοινώθηκε ο τιμοκατάλογος του.

Η αρχική τιμή του μικρού γερμανικού μοντέλου στην ελληνική αγορά είναι κάπως «τσιμπημένη», καθώς αγγίζει τα 17.750 ευρώ, έχοντας κάτω από το εμπρός καπό του το βασικό ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.0 MPI ΕVO των 80 ίππων.

To κασέ του ανανεωμένου Polo ανεβαίνει ακόμα πιο ψηλά στην έκδοση Life, με τον τρικύλινδρο turbo «χιλιάρη» βενζινοκινητήρας TSI των 90 ίππων, καθώς η τιμή του διαμορφώνεται στα 19.250 ευρώ.

Στην κορυφή της ιεραρχίας βρίσκεται ο ισχυρότερος 1.0 TSI βενζινοκινητήρα των 110 ίππων, o οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων και κάνει το ανανεωμένο Polo στην εξοπλιστική έκδοση Style να κοστίζει 23.900 ευρώ.

Από τη γκάμα δεν απουσιάζει και η έκδοση TGI με κινητήρα 1.0 λίτρου, απόδοσης 90 ίππων, ο οποίος εκτός από βενζίνη καταναλώνει και φυσικό αέριο. To Polo 1.0 TGI στο εξοπλιστικό επίπεδο Life αγγίζει τα 20.400 ευρώ.

Αναμφισβήτητα όμως το ανανεωμένο Polo ξεχωρίζει σημαντικά πλέον σε επίπεδο σχεδίασης (θυμίζει έντονα το μεγαλύτερο Golf), τεχνολογίας και εξοπλισμού. Για πρώτη φορά διαθέτει το Digital Cockpit, δηλαδή συνδυασμό ψηφιακού πίνακα οργάνων και οθόνης αφής για το σύστημα πολυμέσων, σε μία ενιαία μονάδα, που μάλιστα ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και συνδυάζεται με ένα επανασχεδιασμένο πολυλειτουργικό τιμόνι και συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας νέας γενιάς.

Διαβάστε επίσης: Πιο αισιόδοξοι πλέον όταν καλούμε το 166! Το ΕΚΑΒ απέκτησε 25 νέα ασθενοφόρα

Διατίθεται επίσης με προβολείς IQ.LIGHT LED matrix, ενώ στάνταρ είναι τα φωτιστικά σώματα LED εμπρός-πίσω. Παράλληλα για πρώτη φορά μοντέλο της συγκεκριμένης κατηγορίας εξοπλίζεται με σύστημα υποβοήθησης οδηγού, όπως το IQ.DRIVE Travel Assist, εξασφαλίζοντας αυτόνομη οδήγηση «Επιπέδου 2», για ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα.

Το μήκος του νέου Polo είναι 4.074 χλστ., το πλάτος 1.751 χλστ. και το ύψος 1.451 χλστ. ενώ το μεγάλο μεταξόνιο των 2.552 χλστ. εξασφαλίζει γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους και πορτμπαγκάζ 351 λίτρων, έναν από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του. Βασίζεται στην υπερσύγχρονη αρθρωτή εγκάρσια πλατφόρμα MQB και πιο συγκεκριμένα στην MQB A0.

Νέες σχεδιαστικές πινελιές τόσο μπροστά όσο και πίσω, για παράδειγμα σε μάσκα και προφυλακτήρες. Για πρώτη φορά στο Polo μία λωρίδα LED διατρέχει τη μάσκα, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα LED έχουν νέο, τρισδιάστατο σχεδιασμό, δυναμικά φλας και ειδικό εφέ κατά το φρενάρισμα.

Στο εσωτερικό, ακολουθείται η φιλοσοφία του οριζόντιου σχεδιασμού, που χαρίζει αίσθηση πλάτους και ευρυχωρίας. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει το Digital Cockpit, συνδυασμός του ψηφιακού πίνακα οργάνων 8,0 ή 10,25 ιντσών και της οθόνης αφής για τον χειρισμό του συστήματος Infotainment, σε μία ενιαία, ιδιαίτερα εργονομική μονάδα.

Είναι διαθέσιμο με αυτόματο κλιματισμό Climatronic και με μια επιλογή από τέσσερα διαφορετικά συστήματα Infotainment, με μέγεθος έγχρωμης οθόνης αφής από 6,5 έως 9,2 ίντσες.

Στη βασική του έκδοση προσφέρει προβολείς LED, πίσω φώτα τεχνολογίας LED, Digital Cockpit, ψηφιακό πίνακα οργάνων με επιλογές διαμόρφωσης της έγχρωμης οθόνης 8 ιντσών, πολυλειτουργικό τιμόνι, κεντρικό αερόσακο ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού, σύστημα πολυμέσων “Composition” με οθόνη αφής 6,5 ιντσών και Bluetooth, εφαρμογές App-Connect, συστήματα ασφαλείας Front Assist, Lane Assist και πολλά ακόμα.

Δημήτρης Κεχαγιάς

Δημήτρης Κεχαγιάς



Related Articles

Πόσες Bentley Continental GT έχετε δει από τις 80.000 που κυκλοφορούν;

Ειδικά στην Ελλάδα είναι σπάνιο να συναντήσεις στο δρόμο μια Bentley Continental GT. Ωστόσο η Bentley μας ενημερώνει ότι κάθε

Δρόμοι αναπαράγουν μουσική όταν τηρείς τα όρια ταχύτητας (video)

Ένα πρωτότυπο τρόπο έχουν βρει στην Ιαπωνία, ώστε οι οδηγοί να τηρούν τα όρια ταχύτητας. Τι έκαναν λοιπόν; Κατασκεύασαν τους

Ελληνικό ΧΑΟΣ προκάλεσε το Chaos!

Μετά από μεγάλη αναμονή το τεράστιο ενδιαφέρον σχετικά με το πρώτο ελληνικό υπεραυτοκίνητο, ή αν θέλετε του πρώτου ultracar στον