Breaking News

Ρεκόρ χρόνου σε υπό κατασκευή πίστα έκανε η Porsche Cayenne (video)

Ρεκόρ χρόνου σε υπό κατασκευή πίστα έκανε η Porsche Cayenne (video)

Πριν καν κοπεί η κορδέλα εγκαινίων στη νέα σουηδική πίστα Gotland Ring η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid «εισέβαλε» μέσα σε αυτή και απέδειξε τις δυνατότητες της.

Η «ανυπομονησία» του γερμανικού SUV το έφερε αντιμέτωπο με μια ιδιαίτερη πρόκληση. Έπρεπε να επιχειρήσει ρεκόρ χρόνου μέσα στην υπό κατασκευή ακόμα πίστα Gotland Ring, η οποία έχει ασφαλτοστρωθεί μόνο στο βόρειο τμήμα της (3,2 χλμ.), ενώ το νότιο τμήμα (4,2 χλμ.) της διαθέτει ακόμα χαλίκι. Μη ξεχνάτε όμως ότι μια Cayenne δε φοβάται ποτέ τις off-road διαδρομές.

Πίσω από το τιμόνι της εν λόγω Cayenne Turbo S E-Hybrid βρισκόταν ο Γερμανός οδηγός αγώνων και τηλεπαρουσιαστής Τιμ Σκρικ, ο οποίος δεν τα πήγε καθόλου άσχημα, καθώς πέτυχε χρόνο 3:51.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Cayenne Turbo S E-Hybrid τροφοδοτείται από ένα V8 κινητήρα 4.0 λίτρων απόδοσης 550 λίτρων και από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic S των 8 ταχυτήτων. Συνδυαστικά η ισχύς και η ροπή της Cayenne Turbo S E-Hybrid φτάνει τους 680 ίππους και 900 Nm αντίστοιχα.

Μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 3,8 δευτ. και να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 295 χλμ./ώρα. Αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να κινηθεί για 40 χλμ. εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.

Δείτε στο παρακάτω video που κατέγραψε εσωτερική κάμερα το ρεκόρ της Cayenne Turbo S E-Hybrid ταυτόχρονα σε άσφαλτο και χώμα.



Related Articles

Η Mercedes AMG GT R προκαλεί στην έδρα της Ferrari (video)

Η επικράτηση για ακόμα μια χρονιά της Mercedes στη Formula 1 δεν επιτρέπει στη Ferrari να κάνει την πολυπόθητη ανατροπή

Κάμεραμαν σε ταινίες του Χόλυγουντ το Ford Edge ST (video)

Μπορεί το νέο Edge ST να μην εμφανιστεί στη μεγάλη οθόνη, ωστόσο σύμφωνα με τη Ford θα είναι υπεύθυνο για

Φορτισμένο και φορτωμένο το ηλεκτροκίνητο Mercedes eVito

Όπως έχουμε αναφέρει αρκετές φορές το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης δε διαπερνά μόνο τα επιβατικά μοντέλα, αλλά και τα επαγγελματικά. Αυτό

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<