Breaking News

Ρεκόρ χρόνου σε υπό κατασκευή πίστα έκανε η Porsche Cayenne (video)

Ρεκόρ χρόνου σε υπό κατασκευή πίστα έκανε η Porsche Cayenne (video)

Πριν καν κοπεί η κορδέλα εγκαινίων στη νέα σουηδική πίστα Gotland Ring η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid «εισέβαλε» μέσα σε αυτή και απέδειξε τις δυνατότητες της.

Η «ανυπομονησία» του γερμανικού SUV το έφερε αντιμέτωπο με μια ιδιαίτερη πρόκληση. Έπρεπε να επιχειρήσει ρεκόρ χρόνου μέσα στην υπό κατασκευή ακόμα πίστα Gotland Ring, η οποία έχει ασφαλτοστρωθεί μόνο στο βόρειο τμήμα της (3,2 χλμ.), ενώ το νότιο τμήμα (4,2 χλμ.) της διαθέτει ακόμα χαλίκι. Μη ξεχνάτε όμως ότι μια Cayenne δε φοβάται ποτέ τις off-road διαδρομές.

Πίσω από το τιμόνι της εν λόγω Cayenne Turbo S E-Hybrid βρισκόταν ο Γερμανός οδηγός αγώνων και τηλεπαρουσιαστής Τιμ Σκρικ, ο οποίος δεν τα πήγε καθόλου άσχημα, καθώς πέτυχε χρόνο 3:51.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Cayenne Turbo S E-Hybrid τροφοδοτείται από ένα V8 κινητήρα 4.0 λίτρων απόδοσης 550 λίτρων και από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic S των 8 ταχυτήτων. Συνδυαστικά η ισχύς και η ροπή της Cayenne Turbo S E-Hybrid φτάνει τους 680 ίππους και 900 Nm αντίστοιχα.

Μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 3,8 δευτ. και να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 295 χλμ./ώρα. Αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να κινηθεί για 40 χλμ. εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.

Δείτε στο παρακάτω video που κατέγραψε εσωτερική κάμερα το ρεκόρ της Cayenne Turbo S E-Hybrid ταυτόχρονα σε άσφαλτο και χώμα.



Related Articles

To Peugeot 208 των 66.000 ευρώ!

Μια τόσο υψηλή τιμή για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, όπως το Peugeot 208, δε δικαιολογείται, ωστόσο υπάρχει εξήγηση. Δεν πρόκειται

Το «κοστούμι» της Ford που σου δείχνει πως είναι να οδηγείς άυπνος (video)

Οι απαιτητικοί ρυθμοί της σύγχρονης ζωής και οι πολλές ώρες εργασίας συχνά μας στερούν τον πολύτιμο για τον οργανισμό μας

«Βασιλιάς» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης το Fiat 500e – Πρώτο σε πωλήσεις το 2023

To Fiat 500e εκτός από εξαιρετικά σικάτο, είναι και το εμπορικότερο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο πόλης για το 2023 στην Ευρώπη.