Breaking News
Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...
Οδηγεί 70 χρόνια αυτό το Ford Model T
Στην παγκόσμια ιστορία της αυτοκίνησης το ιστορικό Ford Model T κατέχει περίοπτη θέση, καθώς εισήγαγε τη μαζική παραγωγή οχημάτων, με τη μορφή περίπου που χρησιμοποιείται μέχρι και σήμερα.
Για τον 87χρονο όμως Ράνταλ Πίτμαν από τη Νέα Σκωτία του Καναδά το συγκεκριμένο μαύρο Model T χρονολογίας του 1927 είναι το μεταφορικό του μέσο εδώ και επτά ολόκληρες δεκαετίες.
Όλα αυτά τα χρόνια δε θέλησε να αγοράσει ένα πιο καινούργιο και σύγχρονο αυτοκίνητο, καθώς αισθάνεται ότι ταξιδεύει πίσω στο χρόνο όταν οδηγεί το αγαπημένο του Model Τ.
Το αγόρασε σε ηλικία μόλις 17 ετών με τα χρήματα που έβγαλε δουλεύοντας σκληρά σε ένα πρατήριο υγρών καυσίμων, με την αμοιβή του εκείνη την εποχή να είναι μόλις 10 cents την ώρα.
Μετά από αρκετό κόπο κατάφερε να συγκεντρώσει 50 δολάρια και να αγοράσει με τα χρήματα αυτά που θα ισοδυναμούσαν σήμερα με 538 δολάρια το εν λόγω Model T σε μια δημοπρασία. Μάλιστα κατάφερε να το «χτυπήσει» στα 47 δολάρια και 50 cents.
Η οδήγηση ενός κλασσικού Model T δεν έχει καμία σχέση με τα σημερινά αυτοκίνητα καθώς για το γκάζι πρέπει να χρησιμοποιείς το δεξί σου χέρι, το πεντάλ του φρένου βρίσκεται δεξιά, στη μέση υπάρχει ένα πεντάλ για την όπισθεν, ενώ πατώντας τέρμα το αριστερό πεντάλ μπαίνει η πρώτη ταχύτητα, η νεκρά όταν το πατάς μέχρι τη μέση και η δευτέρα όταν το αφήνεις.
Φλας δεν υπάρχουν επομένως όταν θέλει να στρίψει χρησιμοποιεί τα χέρια του για να υποδείξει την κατεύθυνση του στους άλλους οδηγούς. Παίρνει μπρος με μανιβέλα και αντί για κλιματισμό χρησιμοποιεί την ανάκληση του εμπρός παρμπρίζ.
Related Articles
Ετοιμάζεται το σπορ Hyundai Elantra N Line (video)
Πρόσφατα η Hyundai παρουσίασε το νέο Elantra (σε ορισμένες αγορές είναι γνωστό ως Avante), ενώ τώρα μας προετοιμάζει για την
Jeep: Φουλ εξοπλισμένα τα Renegade και Compass στη νέα έκδοση Altitude – Ποιες είναι οι τιμές
H Jeep προσθέτει στη γκάμα των δημοφιλών της SUV, Renegade και Compass, τη νέα έκδοση Altitude, η οποία διακρίνεται για
Η Bugatti EB110 SS διακρίνεται ακόμα για το χαμηλό της βάρος
Στα όνειρα σας βλέπετε την Bugatti Chiron; Ίσως από σήμερα το βράδυ να ονειρεύεστε τη μάλλον άγνωστη στους περισσότερους EB110