Breaking News
Στα χιόνια εξελίσσεται το νέο ηλεκτρικό Audi Q6 e-tron
Ντυμένο με βαρύ καμουφλάζ το επερχόμενο Audi Q6 e-tron προπονείται σκληρά στα χιόνια του μακρινού ευρωπαϊκού
...Με σχεδίαση που θα συζητηθεί το νέο Hyundai Kona
To 2017 έκανε πρεμιέρα το Hyundai Kona, το οποίο αμέσως ξεχώρισε με την ανατρεπτική, για τα
...Πιστεύεις ότι ξέφυγε σε μέγεθος η μάσκα στη νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer; (video)
Πρεμιέρα έκανε η νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer, η οποία αποτελεί την πρόταση της βαυαρικής
...Καμία σχέση δε θα έχει το νέο Opel Astra με το παρελθόν του
Μια πρώτη γεύση από την επόμενη γενιά του Astra μας δίνει η Opel, μέσα από μια
...Ξεχειλίζει τεχνολογία το εσωτερικό του νέου Audi Q4 E-Tron
Μπορεί η σιλουέτα του νέου Audi Q4 E-Tron να κρύβεται ακόμα με καμουφλάζ το εσωτερικό του
...Μercedes: Αποκλειστικά υβριδική η νέα C-Class
Η Mercedes «κλείδωσε» την ημερομηνία που θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας C-Class. Την Τρίτη
...
Με σχεδίαση που θα συζητηθεί το νέο Hyundai Kona

To 2017 έκανε πρεμιέρα το Hyundai Kona, το οποίο αμέσως ξεχώρισε με την ανατρεπτική, για τα δεδομένα της Hyundai, σχεδιαστική του ταυτότητα.
Λίγο πριν υποδεχτούμε το 2023 η κορεάτικη εταιρεία μας συστήνει τη δεύτερη γενιά του δημοφιλούς της crossover. Η γκάμα του νέου Kona θα είναι πληρέστατη, καθώς από την αρχή θα διατίθεται ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο (EV), υβριδικό (HEV), με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) και με τη σπορτίφ έκδοση σπορ N Line.
Διευκρινίζεται ωστόσο ότι η ανάπτυξη του νέου Kona ξεκίνησε έχοντας ως βάση την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, ενώ όλες θα χρησιμοποιούν στην ίδια αρχιτεκτονική. Σημειώνεται ακόμα ότι σχεδιαστική έμπνευση αντλήθηκε από τη γκάμα των Ioniq μοντέλων. Για να παρέχει μεγιστοποιημένο «χώρο διαβίωσης» στους επιβάτες του, αυξήθηκε το μήκος στα 4.355 χλστ., το οποίο είναι 150 χλστ. μεγαλύτερο από την προηγούμενη γενιά, με βάση το Kona Electric. Κέρδισε επίσης 25 χλστ. σε πλάτος και 60 χλστ. σε μεταξόνιο.
Η καθαρή, διακριτική εμπρός όψη του νέου Kona χαρακτηρίζει τον καθαρό όγκο του οχήματος, ο οποίος συμβάλλει στην ομαλή αεροδυναμική απόδοση του μοντέλου. Παράλληλα αναδεικνύεται από την Seamless Horizon Lamp, η οποία στην ηλεκτροκίνητη έκδοση διαθέτει parametric pixels. Έτσι μιλάμε για το πρώτο μοντέλο Hyundai με Pixelated Seamless Horizon Lamp που προσθέτει στον ιδιαίτερο χαρακτήρα του Kona Electric (EV) ένα καινοτόμο χαρακτηριστικό στοιχείο σχεδίασης.
Παρά τη φουτουριστική του εμφάνιση, το νέο Kοna δεν αφήνει ποτέ κανέναν να ξεχάσει ότι είναι ένα SUV. Το δυναμικό στυλ του τονίζεται με την τολμηρά σμιλεμένη πλαστική επένδυση του θόλου των τροχών που ενσωματώνει προβολείς και πίσω φώτα, ενισχύοντας το στιβαρό παρουσιαστικό του.
Διαβάστε επίσης: 4 εκατομμύρια έφερε αυτό το Tucson στη Hyundai!
Το νέο Kona είναι γεμάτο με παραμετρικές επιφάνειες. Η απότομη διαγώνια πτυχή των πλαϊνών μεριών συνδέει το σατινέ χρώμιο της γραμμής της ζώνης με την αεροτομή, δημιουργώντας ένα περίγραμμα που τυλίγεται γύρω από ολόκληρο το όχημα. Το πίσω μέρος διαθέτει μια ακόμη Seamless Horizon Lamp, καθώς και ένα ψηλά τοποθετημένο φωτιστικό stop (HMSL) που είναι ενσωματωμένο άψογα στο σατινέ χρώμιο του σπόιλερ.
Υπάρχουν διάφορες στυλιστικές παραλλαγές μεταξύ των συστημάτων μετάδοσης κίνησης. Το Kona Electric (EV) διαθέτει parametric pixels στη μάσκα και στον πίσω προφυλακτήρα, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών εμπνευσμένες από pixel και προαιρετικά μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και οροφή. Το υβριδικό (HEV) Κona καθώς και το Κona με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) μοιράζονται έναν τολμηρό και στιβαρό σχεδιαστικά προφυλακτήρα και μαύρη επένδυση θόλου τροχού.
Η N Line έκδοση διαθέτει προαιρετικά μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και οροφή, αεροτομή τύπου φτερού, πιο επιθετική εμπρός και πίσω σχεδίαση με προφυλακτήρα σε σχήμα φτερού για να τονίζει την χαμηλότερη θέση του οχήματος, χαρακτηριστικές ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και διπλή εξάτμιση.
Περνάμε τώρα στο εσωτερικό του νέου Kona, το οποίο περιγράφεται οδηγοκεντρικό με μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ και πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες, χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο, ενώ οι επιρροές από το Ioniq 5 είναι εμφανείς. Υπάρχουν δυο οθόνες 12,3 ιντσών που εφάπτονται, για το ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων. Ο λεβιές ταχυτήτων έχει μετακομίσει πίσω από το τιμόνι, απελευθερώνοντας περισσότερο αποθηκευτικό χώρο στη βάση της κεντρικής κονσόλας, ενώ χωρίς καμπύλες είναι το πίσω κάθισμα.
Related Articles
Πέντε πολύ ξεχωριστά νέα μοντέλα από τη Suzuki
Στο επερχόμενο 46ο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, το οποίο θα ανοίξει τις πύλες του για το κοινό από 25 Οκτωβρίου
Πριν 75 χρόνια το πρώτο λεωφορείο της MAN με αέριο
Πολυετή εμπειρία διαθέτει η MAN στα λεωφορεία που χρησιμοποιούν ως εναλλακτική μορφή ενέργειας το αέριο. Αυτό αποδεικνύεται ξεκάθαρα από την
Γιατί δεν πρέπει να στολίζουμε το αυτοκίνητο μας τα Χριστούγεννα; (video)
Το να στολίζουμε το αυτοκίνητο μας τα Χριστούγεννα δε μειώνει μόνο την αισθητική και το γούστο μας, αλλά και την