Breaking News

Με 309 ίππους πλέον το ηλεκτροκίνητο Nissan Leaf

Με 309 ίππους πλέον το ηλεκτροκίνητο Nissan Leaf

H Nissan δεν επιθυμεί να απουσιάζουν οι επιδόσεις και η οδηγική ευχαρίστηση από τα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της.

Έτσι λοιπόν αναπτύσσει για αυτά νέες τεχνολογίες, τις οποίες εφάρμοσε σε ένα πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο Leaf e+. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία το εν λόγω Leaf e+ παράγει 309 ίππους και 680 Nm ροπής, χάρη σε δυο ηλεκτροκινητήρες που κινούν τον εμπρός και πίσω άξονα, καθιστώντας το έτσι ηλεκτρικά τετρακίνητο, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται η πρόσφυση σε όλες τις οδικές συνθήκες.

Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι το πιο σπορ Leaf e+ που έχουμε δει μέχρι τώρα διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα που φρενάρει ανεξάρτητα τον κάθε τροχό, παρέχοντας καλύτερο έλεγχο από το σύστημα διεύθυνσης στις στροφές.

Παράλληλα το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά τη διάρκεια της πέδησης από τον από τον πίσω ηλεκτροκινητήρα κάνει πιο ομαλή την κίνηση του οχήματος σε σύγκριση με την ίδια διαδικασία που πραγματοποιούνταν από τον εμπρός ηλεκτροκινητήρα.

Αν και δεν έγινε γνωστό πόσο διαρκεί η επιτάχυνση από 0-1000 χλμ., η Nissan κάνει λόγο για εντυπωσιακή επιτάχυνση. Μικρές αυξομειώσεις υπάρχουν στις εξωτερικές διαστάσεις του πρωτότυπου Leaf e+, καθώς το μήκος του μειώθηκε 10 χλστ. (4.480 χλστ.), στο πλάτος του προστέθηκαν 42 χλστ. (1.830 χλστ.) και το ύψος του ανέβηκε 10 χλστ. (1.540 χλστ.).

Σημειώστε ακόμα ότι τονίστηκαν οι θόλοι των τροχών, ενώ πατάει σε ζάντες 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 215/55 εμπρός και 235/50 πίσω.  Στην οθόνη των 12,3 ιντσών προβάλλεται ένα γράφημα, το οποίο δείχνει στον οδηγό σε πραγματικό χρόνο τις πλευρικές δυνάμεις G και πως κινείται ο εκάστοτε τροχός.


Tags assigned to this article:
LeafNissanηλεκτροκίνητο

Related Articles

Δείτε πως καταστράφηκε η πίσω πόρτα ενός Tesla Model X (video)

Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Tesla Model X είναι ο τρόπος που ανοίγουν οι πίσω πόρτες του, καθώς αυτές

Τα σημεία ανανέωσης του Hyundai i20 (video)

Στον καθρέφτη κοιτάχτηκε το Hyundai i20 και αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να ανανεωθεί σε εμφανισιακό και εξοπλιστικό επίπεδο, χωρίς

Η Mitsubishi γίνεται 100 χρονών

Ένας αιώνας πέρασε από τότε που το πρώτο μοντέλο της Mitsubishi κύλισε από τη γραμμή παραγωγής. Ο λόγος για το

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<