Breaking News
Το πρώτο ηλεκτρικό ανακριτικό όχημα της Τροχαίας – Πόση αυτονομία έχει και ποιος είναι ο ειδικός εξοπλισμός του (φωτογραφίες & βίντεο)
Μια σημαντική προσθήκη στο στόλο της Ελληνικής Αστυνομίας αποτελεί το συγκεκριμένο ηλεκτρικό Peugeot e-Expert. Το γαλλικό
...Το ηλεκτρικό Kia EV9 φώτισε μια από τις πιο σκοτεινές περιοχές – Γιατί δε φτάνουν εκεί οι ακτίνες του ήλιου; (φωτογραφίες & βίντεο)
Το Kia ΕV9 πηγαίνει κόντρα στη φύση, αλλά για καλό σκοπό, χρησιμοποιώντας την προηγμένη του τεχνολογία.
...Έκπτωση στα διόδια της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα – Πώς θα αποκτήσετε το GREEN E-pass
Δυο δεκαετίες λειτουργίας γιορτάζει η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και ανακοινώνει ένα νέο εκπτωτικό πρόγραμμα. Το εν λόγω
...Πνίγηκε στη θάλασσα ένα Toyota bZ4X – Μέσα στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο υπήρχε επιβάτης (βίντεο)
Η θάλασσα έμελλε να γίνει ο υγρός τάφος για το συγκεκριμένο Toyota bZ4X, καθώς ένα λάθος
...Καραμπόλα με τρία Tesla – Απλή σύμπτωση ή τεχνολογικά σφάλματα που συναντήθηκαν; (βίντεο)
Η άνοδος στις πωλήσεις της Tesla αποτυπώνεται και στο γεγονός ότι όλο και περισσότερα από τα
...To ισχυρότερο Abarth όλων των εποχών με 240 ίππους – Είναι ηλεκτρικό και βασίζεται στο Fiat 600e
Την κορυφαία έκδοση του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Fiat 600e ανέλαβε φυσικά να δημιουργήσει η Abarth. Παράλληλα όμως
...
Με 309 ίππους πλέον το ηλεκτροκίνητο Nissan Leaf
H Nissan δεν επιθυμεί να απουσιάζουν οι επιδόσεις και η οδηγική ευχαρίστηση από τα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της.
Έτσι λοιπόν αναπτύσσει για αυτά νέες τεχνολογίες, τις οποίες εφάρμοσε σε ένα πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο Leaf e+. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία το εν λόγω Leaf e+ παράγει 309 ίππους και 680 Nm ροπής, χάρη σε δυο ηλεκτροκινητήρες που κινούν τον εμπρός και πίσω άξονα, καθιστώντας το έτσι ηλεκτρικά τετρακίνητο, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται η πρόσφυση σε όλες τις οδικές συνθήκες.
Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι το πιο σπορ Leaf e+ που έχουμε δει μέχρι τώρα διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα που φρενάρει ανεξάρτητα τον κάθε τροχό, παρέχοντας καλύτερο έλεγχο από το σύστημα διεύθυνσης στις στροφές.
Παράλληλα το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά τη διάρκεια της πέδησης από τον από τον πίσω ηλεκτροκινητήρα κάνει πιο ομαλή την κίνηση του οχήματος σε σύγκριση με την ίδια διαδικασία που πραγματοποιούνταν από τον εμπρός ηλεκτροκινητήρα.
Αν και δεν έγινε γνωστό πόσο διαρκεί η επιτάχυνση από 0-1000 χλμ., η Nissan κάνει λόγο για εντυπωσιακή επιτάχυνση. Μικρές αυξομειώσεις υπάρχουν στις εξωτερικές διαστάσεις του πρωτότυπου Leaf e+, καθώς το μήκος του μειώθηκε 10 χλστ. (4.480 χλστ.), στο πλάτος του προστέθηκαν 42 χλστ. (1.830 χλστ.) και το ύψος του ανέβηκε 10 χλστ. (1.540 χλστ.).
Σημειώστε ακόμα ότι τονίστηκαν οι θόλοι των τροχών, ενώ πατάει σε ζάντες 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 215/55 εμπρός και 235/50 πίσω. Στην οθόνη των 12,3 ιντσών προβάλλεται ένα γράφημα, το οποίο δείχνει στον οδηγό σε πραγματικό χρόνο τις πλευρικές δυνάμεις G και πως κινείται ο εκάστοτε τροχός.
Related Articles
Με συστατικά της Daihatsu το νέο Toyota Raise (video)
Ένα νέο μικρό crossover παρουσίασε η Toyota, το οποίο ονομάζεται Raise και διεκδικεί και αυτό μια θέση στην πολυπληθή και
Το νέο μικρότερο crossover της Lexus
Η Lexus επεκτείνει τη γκάμα των crossover της προσθέτοντας στη βάση της ιεραρχίας το νέο UX. Αναμένεται να τοποθετηθεί κάτω
H αποσπώμενη πλατφόρμα Rinspeed Snap Concept
Η ελβετική εταιρία Rinspeed μας έχει συνηθίσει σε πρωτότυπες ιδέες, επομένως δε ξαφνιαζόμαστε από την ιδιαίτερη πλατφόρμα Snap Concept. Πρόκειται