Breaking News
Στα χιόνια εξελίσσεται το νέο ηλεκτρικό Audi Q6 e-tron
Ντυμένο με βαρύ καμουφλάζ το επερχόμενο Audi Q6 e-tron προπονείται σκληρά στα χιόνια του μακρινού ευρωπαϊκού
...Με σχεδίαση που θα συζητηθεί το νέο Hyundai Kona
To 2017 έκανε πρεμιέρα το Hyundai Kona, το οποίο αμέσως ξεχώρισε με την ανατρεπτική, για τα
...Πιστεύεις ότι ξέφυγε σε μέγεθος η μάσκα στη νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer; (video)
Πρεμιέρα έκανε η νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer, η οποία αποτελεί την πρόταση της βαυαρικής
...Καμία σχέση δε θα έχει το νέο Opel Astra με το παρελθόν του
Μια πρώτη γεύση από την επόμενη γενιά του Astra μας δίνει η Opel, μέσα από μια
...Ξεχειλίζει τεχνολογία το εσωτερικό του νέου Audi Q4 E-Tron
Μπορεί η σιλουέτα του νέου Audi Q4 E-Tron να κρύβεται ακόμα με καμουφλάζ το εσωτερικό του
...Μercedes: Αποκλειστικά υβριδική η νέα C-Class
Η Mercedes «κλείδωσε» την ημερομηνία που θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας C-Class. Την Τρίτη
...
Honda Ν-Οne: Με turbo κινητήρα μόλις 0,66 λίτρων

Ελάτε να γνωρίσουμε ένα άγνωστο στην Ευρώπη μοντέλο της Honda, το μικροσκοπικό Ν-One, το οποίο προσφέρεται αποκλειστικά στην πατρίδα του.
Το Ν-One ανήκει στη δημοφιλή, στην Ιαπωνία, κατηγορία “kei cars”, οχήματα δηλαδή με αρκετά μικρές διαστάσεις, αλλά με τετραγωνισμένη και ψηλή καμπίνα επιβατών για μέγιστη ευρυχωρία.
Σύμφωνα με τη Honda το Ν-One λανσαρίστηκε το 2012, ενώ τώρα περνάει στη δεύτερη γενιά του, η οποία θα διατεθεί το φθινόπωρο στις εκδόσεις Original, Premium και RS. Ενδιαφέρον χαρακτηριστικό είναι ότι κάθε έκδοση διαθέτει διαφορετική μάσκα. Παρατηρήστε επίσης τους στρογγυλούς εμπρός Led προβολείς, οι οποίοι ενσωματώνουν και τα Led φώτα ημέρας. Τεχνολογίας Led είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, αλλά και οι προβολείς ομίχλης, ανάλογα με την έκδοση.
Το εσωτερικό του νέου N-One είναι απλό και συνάμα μοντέρνο, ενώ ξεχωρίζει η μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής. Μια σημαντική αλλαγή είναι ότι πλέον τα εμπρός καθίσματα είναι ξεχωριστά, καθώς στο προηγούμενο N-One υπήρχε ένα ενιαίοι έδρανο, το οποίο περιόριζε την πλευρική στήριξη. Την πλατφόρμα του νέου N-Box χρησιμοποίησε η Honda για την ανέγερση και του νέου Ν-One.
O turbo τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας του νέου N-One έχει χωρητικότητα μόλις 0,66 λίτρων, ενώ συνοδεύεται από το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας CVT και προαιρετικά στην έκδοση RS για πρώτη φορά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Προαιρετικά στις εκδόσεις Original και Premium η κίνηση μπορεί να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς.
Τέλος, στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις θα είναι το πακέτο “Honda Sensing” με τα συστήματα ασφαλείας, το οποίο περιλαμβάνει το Adaptive Cruise Control με λειτουργία stop-and-go και πίσω αισθητήρες στάθμευσης.
Related Articles
Πότε ξεκινάει η παραγωγή του νέου Tesla Model Y;
Στο φουλ έχει βάλει η Tesla τις «μηχανές» παραγωγής της, καθώς μετά την άνοδο που πέτυχε στην κατασκευή του Model
Μια McLaren για παιδιά
Σε ανήσυχους οδηγούς από κούνια απευθύνεται το νέο ανοιχτό μοντέλο 570S Push Sports Car της McLaren. Η βρετανική εταιρία των
Η λιμουζίνα Mercedes-Maybach Pullman του μισού εκατ. ευρώ
Εφοπλιστές, μεγαλοεπιχειρηματίες και βιομήχανοι έχουν στραμμένο το βλέμμα τους προς την ανανεωμένη Mercedes-Maybach Pullman. Η γερμανική λιμουζίνα μήκους 6,5 μέτρων