Breaking News
Πιστεύεις ότι ξέφυγε σε μέγεθος η μάσκα στη νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer; (video)
Πρεμιέρα έκανε η νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer, η οποία αποτελεί την πρόταση της βαυαρικής
...3Καμία σχέση δε θα έχει το νέο Opel Astra με το παρελθόν του
Μια πρώτη γεύση από την επόμενη γενιά του Astra μας δίνει η Opel, μέσα από μια
...0Ξεχειλίζει τεχνολογία το εσωτερικό του νέου Audi Q4 E-Tron
Μπορεί η σιλουέτα του νέου Audi Q4 E-Tron να κρύβεται ακόμα με καμουφλάζ το εσωτερικό του
...1Μercedes: Αποκλειστικά υβριδική η νέα C-Class
Η Mercedes «κλείδωσε» την ημερομηνία που θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας C-Class. Την Τρίτη
...0Το νέο Kushaq θέλει να κρυφτεί και η Skoda δεν το αφήνει!
Όχι, οι φωτογραφίες του καμουφλαρισμένου Kushaq που βλέπετε δεν είναι κατασκοπευτικές, καθώς τις δημοσίευσε η ίδια
...1Πάρτε μια γεύση από το νέο μικρό SUV της Hyundai
Ένα νέο μικρό SUV ετοιμάζεται να παρουσιάσει η Hyundai, το οποίο θα ονομάζεται Bayon. Σύμφωνα με
...0
Honda Ν-Οne: Με turbo κινητήρα μόλις 0,66 λίτρων

Ελάτε να γνωρίσουμε ένα άγνωστο στην Ευρώπη μοντέλο της Honda, το μικροσκοπικό Ν-One, το οποίο προσφέρεται αποκλειστικά στην πατρίδα του.
Το Ν-One ανήκει στη δημοφιλή, στην Ιαπωνία, κατηγορία “kei cars”, οχήματα δηλαδή με αρκετά μικρές διαστάσεις, αλλά με τετραγωνισμένη και ψηλή καμπίνα επιβατών για μέγιστη ευρυχωρία.
Σύμφωνα με τη Honda το Ν-One λανσαρίστηκε το 2012, ενώ τώρα περνάει στη δεύτερη γενιά του, η οποία θα διατεθεί το φθινόπωρο στις εκδόσεις Original, Premium και RS. Ενδιαφέρον χαρακτηριστικό είναι ότι κάθε έκδοση διαθέτει διαφορετική μάσκα. Παρατηρήστε επίσης τους στρογγυλούς εμπρός Led προβολείς, οι οποίοι ενσωματώνουν και τα Led φώτα ημέρας. Τεχνολογίας Led είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, αλλά και οι προβολείς ομίχλης, ανάλογα με την έκδοση.
Το εσωτερικό του νέου N-One είναι απλό και συνάμα μοντέρνο, ενώ ξεχωρίζει η μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής. Μια σημαντική αλλαγή είναι ότι πλέον τα εμπρός καθίσματα είναι ξεχωριστά, καθώς στο προηγούμενο N-One υπήρχε ένα ενιαίοι έδρανο, το οποίο περιόριζε την πλευρική στήριξη. Την πλατφόρμα του νέου N-Box χρησιμοποίησε η Honda για την ανέγερση και του νέου Ν-One.
O turbo τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας του νέου N-One έχει χωρητικότητα μόλις 0,66 λίτρων, ενώ συνοδεύεται από το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας CVT και προαιρετικά στην έκδοση RS για πρώτη φορά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Προαιρετικά στις εκδόσεις Original και Premium η κίνηση μπορεί να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς.
Τέλος, στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις θα είναι το πακέτο “Honda Sensing” με τα συστήματα ασφαλείας, το οποίο περιλαμβάνει το Adaptive Cruise Control με λειτουργία stop-and-go και πίσω αισθητήρες στάθμευσης.
Related Articles
Ένα πραγματικό Nissan GT-R/C έγινε τηλεκατευθυνόμενο (video)
Δεν είναι σενάριο ταινίας αλλά πραγματικότητα και υλοποιήθηκε από την Nissan, η οποία δημιούργησε το πρώτο τηλεκατευθυνόμενο GT-R/C. Αν δεν
Ηλιακά πάνελ σκεπάζουν τις εγκαταστάσεις της Nissan
Ολόκληρη την τεράστια οροφή στο Κέντρο Ανταλλακτικών της που βρίσκεται στην Ολλανδία αποφάσισε να καλύψει με ηλιακά πάνελ η Nissan.
Θα βγαίνει και εκτός ασφάλτου το νέο Volkswagen Polo;
Η Volkswagen δεν έχει ανακοινώσει μέχρι τώρα επίσημα ότι το νέο Polo θα διατεθεί αργότερα και με crossover έκδοση. Ωστόσο