Breaking News

«Φιγουρίνι» το ανανεωμένο Peugeot 208 – Βενζινοκίνητο, ηλεκτρικό και με ήπιες υβριδικές εκδόσεις (φωτογραφίες)

«Φιγουρίνι» το ανανεωμένο Peugeot 208 – Βενζινοκίνητο, ηλεκτρικό και με ήπιες υβριδικές εκδόσεις (φωτογραφίες)

To μικρότερο «λιοντάρι» της Peugeot, το δημοφιλές 208, «βρυχάται» πλέον ακόμα πιο δυνατά, καθώς ανανεώθηκε σε πολλαπλά επίπεδα.

Για τη γαλλική εταιρεία το 208 έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς το 2022 ήταν το εμπορικότερο μοντέλο στην Ευρώπη, αλλά και στην ιδιαίτερη πατρίδα του. Από το λανσάρισμα του στα τέλη του 2019 έχει σημειώσει σχεδόν 1 εκατομμύριο πωλήσεις.

Ξεκινάμε με τις αισθητικές επεμβάσεις του ανανεωμένου 208, οι οποίες εναρμονίζονται με τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Peugeot. Τα κάθετα Led φώτα ημέρας στα άκρα του εμπρός προφυλακτήρα, αποτελούνται πλέον από τρεις λωρίδες, ενώ στην έκδοση GT διαθέτει full Led προβολείς. Το μοτίβο στην κάθετη μάσκα έχει αλλάξει, ενώ απέκτησε πινελιές ασορτί με το χρώμα του αμαξώματος.

Παρατηρήστε επίσης ότι στη μάσκα έχει τοποθετηθεί το νέο λογότυπο της Peugeot. Νέας σχεδίασης είναι επίσης οι δίχρωμες ζάντες 16 και 17 ιντσών με διαμαντένιο φινίρισμα. Στα πίσω Led φώτα έχουν παράλληλη διάταξη οι Led «νυχιές» του λιονταριού. Η παλέτα για το αμάξωμα του ανανεωμένου 208 περιλαμβάνει συνολικά επτά αποχρώσεις, ενώ αντίθεση θα σχηματίζουν τα μαύρα γυαλιστερά καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών. Η έκδοση GT ξεχωρίζει με μαύρους θόλους τροχών και με προαιρετική μαύρη οροφή.

Ηπιότερες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό του ανανεωμένου 208, καθώς διατηρείται σε μεγάλο βαθμό η σχεδιαστική φιλοσοφία i-cockpit. Στάνταρ θα είναι πλέον η κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών, ενώ στην έκδοση GT ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, με οθόνη ίδιου μεγέθους, θα έχει τρισδιάστατες ενδείξεις. Υπάρχουν νέα υφάσματα καθισμάτων, διαφορετικός επιλογέας για το μηχανικό κιβώτιο, κάμερες στάθμευσης υψηλής ευκρίνειας εμπρός-πίσω και μέχρι τρεις θύρες USB-C.

Διαβάστε επίσης: Οι ηλεκτρικές Mercedes αποκτούν πρόσβαση στους φορτιστές της Tesla

Στη γκάμα κινητήρων του ανανεωμένου 208 υπάρχουν πλέον και δυο ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48V. Αμφότερες συνδυάζονται με βενζινοκινητήρα PureTech, απόδοσης 100 ή 136 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 έξι σχέσεων, στο οποίο ενσωματώνεται ηλεκτρικό μοτέρ.

Σύμφωνα με την Peugeot το 208 Hybrid επιτυγχάνει μέχρι και 15% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, καθώς εντός της πόλης λειτουργεί σε ποσοστό 50% με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Χωρίς εξηλεκτρισμό διατίθεται ο τρικύλινδρος 1.2 PureTech βενζινοκινητήρας, με 75 ίππους και μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων ή με 100 ίππους και 6αρι μηχανικό κιβώτιο.

Αναβαθμισμένη έρχεται και η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του 208. Πλέον το e-208 χρησιμοποιεί ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων και μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 51 kWh, η οποία με μια πλήρη φόρτιση υπόσχεται αυτονομία 400 χλμ. (μέτρηση WLTP). Στάνταρ είναι ο ενσωματωμένος φορτιστής 7.4 kW και προαιρετικός των 11 kW, ενώ από ταχυφορτιστή η μπαταρία φτάνει από 20%-80% σε λιγότερα από 25 λεπτά. Το λανσάρισμα του ανανεωμένου 208 θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Νοέμβριο.



Related Articles

Η Porsche έχει πείρα τριάντα ετών στην τετρακίνηση (video)

Πριν από τρείς ολόκληρες δεκαετίες η Porsche έβαλε στην παραγωγή την Type 964 Carrera 4, η οποία ήταν το πρώτο

Το Opel Ampera-e διένυσε 750 χλμ. με μια φόρτιση

Το ηλεκτροκίνητο Opel Ampera-e κατάφερνε να ταξιδέψει από την ανατολικότερη έως τη δυτικότερη πόλη της Γερμανίας με μια μόνο φόρτιση.

Η νέα κομψή έκδοση της Porsche Macan με 440 ίππους

Δύναμη και κομψότητα είναι τα δυο βασικά χαρακτηριστικά της νέας Porsche Macan Turbo Exclusive Performance Edition. Η νέα αυτή έκδοση