Breaking News

Ένα ποτάμι χρειάστηκε για να σβήσει η φωτιά σε Tesla-Οι πυροσβέστες έριξαν πάνω από 45.000 λίτρα νερού!

Ένα ποτάμι χρειάστηκε για να σβήσει η φωτιά σε Tesla-Οι πυροσβέστες έριξαν πάνω από 45.000 λίτρα νερού!

Αργό και βασανιστικό «θάνατο» είχε ένα Tesla Model S, καθώς δεν έφυγε ακαριαία από τη ζωή, βγαίνοντας για παράδειγμα ολική καταστροφή σε ένα τρακάρισμα.

Όλα ξεκίνησαν όταν το άτυχο Μodel S χτυπήθηκε στο δάπεδο του, μάλλον από κάποιο αντικείμενο, που είχε πέσει στο δρόμο. Λίγο μετά το χτύπημα στο κάτω τμήμα του αμιγώς ηλεκτροκίνητου άρχισαν να βγαίνουν καπνοί από το σημείο. Ευτυχώς ο οδηγός το αντιλήφθηκε έγκαιρα και ακινητοποίησε το Μodel S στην άκρη του δρόμου, ενώ αμέσως αποβιβάστηκε μαζί με τους συνεπιβάτες και το σκύλο τους.

Στη συνέχεια φλόγες άρχισαν να τυλίγουν το Model S μέχρι του ξέσπασε μεγάλη πυρκαγιά. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες πυκνά σύννεφα καπνού, ύψους πολλών μέτρων, κάλυπταν τον ουρανό πάνω από το Model S. Στο σημείο έσπευσε κλιμάκιο της πυροσβεστικής, το οποίο ξεκίνησε την κατάσβεση, ωστόσο σύντομα έγινε αντιληπτό ότι υπάρχουν συνεχόμενες αναζωπυρώσεις, ενώ το απόθεμα νερού στα πυροσβεστικά οχήματα άρχιζε να στερεύει.

Αξίζει να αναφέρουμε στο σημείο αυτό ότι από δυο δεξαμενές αντλήθηκαν 15.141 λίτρα νερού για την κατάσβεση του Model S, αλλά δεν ήταν αρκετά! Η πύρινη κόλαση συνεχίζονταν και για το λόγο αυτό ζητήθηκαν ενισχύσεις από τρεις ακόμα πυροσβεστικές υπηρεσίες.

Διαβάστε επίσης: Tράκαρε, προσπάθησε να την κοπανήσει και στο τέλος έδειξε ψεύτικο σήμα αστυνομικού και όπλο! (video)

Τελικά το Model S «ξεδίψασε» μετά από συνολικά 45.425 λίτρα νερού και έπειτα από δυο ώρες προσπαθειών. Σύμφωνα με την πυροσβεστική εταιρεία για να σβήσει η φωτιά σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο χρειάζονται συνήθως περίπου 1.890 λίτρα νερού.

Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που βλέπουμε πόσο δύσκολο είναι να σβήσει η φωτιά σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Γιατί συμβαίνει αυτό; Εξαιτίας των μπαταριών ιόντων λιθίου, οι οποίες όταν καίγονται αναπτύσσουν υψηλότατες θερμοκρασίες, ενώ δημιουργείται  θερμική διαφυγή, δηλαδή ασταμάτητη απελευθέρωση ενέργειας της μπαταρίας που προκαλεί αναζωπυρώσεις.

Πάντως οι petrolheads θα πρέπει να γνωρίζουν ότι οι πυρκαγιές είναι πιο συχνές σε οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Εσείς θα ξανασκεφτόσασταν την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου, με το φόβο μιας απρόσμενης και ανεξέλεκτης πυρκαγιάς;



Related Articles

Δε θα υπάρξει άλλο ηλεκτρικό Volkswagen e-Golf (video)

To ημερολόγιο έδειχνε 23 Δεκεμβρίου του 2020 όταν το τελευταίο Volkswagen e-Golf κύλισε από τη γραμμή της παραγωγής. Το ύστατο

Πώς συνδέεται η πολική αρκούδα με τη νέα ειδική έκδοση του ηλεκτρικού Mini;

Τα πρώτα χιόνια του χειμώνα δεν έχουν πέσει ακόμα, ωστόσο το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Mini Cooper SE ντύθηκε στα λευκά. O

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη Νορβηγία η Jaguar I-Pace (video)

Ιδιαίτερα δημοφιλή είναι τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα στη Νορβηγία, επομένως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Jaguar I-Pace έλαβε εκεί