Breaking News

Ένα ποτάμι χρειάστηκε για να σβήσει η φωτιά σε Tesla-Οι πυροσβέστες έριξαν πάνω από 45.000 λίτρα νερού!

Ένα ποτάμι χρειάστηκε για να σβήσει η φωτιά σε Tesla-Οι πυροσβέστες έριξαν πάνω από 45.000 λίτρα νερού!

Αργό και βασανιστικό «θάνατο» είχε ένα Tesla Model S, καθώς δεν έφυγε ακαριαία από τη ζωή, βγαίνοντας για παράδειγμα ολική καταστροφή σε ένα τρακάρισμα.

Όλα ξεκίνησαν όταν το άτυχο Μodel S χτυπήθηκε στο δάπεδο του, μάλλον από κάποιο αντικείμενο, που είχε πέσει στο δρόμο. Λίγο μετά το χτύπημα στο κάτω τμήμα του αμιγώς ηλεκτροκίνητου άρχισαν να βγαίνουν καπνοί από το σημείο. Ευτυχώς ο οδηγός το αντιλήφθηκε έγκαιρα και ακινητοποίησε το Μodel S στην άκρη του δρόμου, ενώ αμέσως αποβιβάστηκε μαζί με τους συνεπιβάτες και το σκύλο τους.

Στη συνέχεια φλόγες άρχισαν να τυλίγουν το Model S μέχρι του ξέσπασε μεγάλη πυρκαγιά. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες πυκνά σύννεφα καπνού, ύψους πολλών μέτρων, κάλυπταν τον ουρανό πάνω από το Model S. Στο σημείο έσπευσε κλιμάκιο της πυροσβεστικής, το οποίο ξεκίνησε την κατάσβεση, ωστόσο σύντομα έγινε αντιληπτό ότι υπάρχουν συνεχόμενες αναζωπυρώσεις, ενώ το απόθεμα νερού στα πυροσβεστικά οχήματα άρχιζε να στερεύει.

Αξίζει να αναφέρουμε στο σημείο αυτό ότι από δυο δεξαμενές αντλήθηκαν 15.141 λίτρα νερού για την κατάσβεση του Model S, αλλά δεν ήταν αρκετά! Η πύρινη κόλαση συνεχίζονταν και για το λόγο αυτό ζητήθηκαν ενισχύσεις από τρεις ακόμα πυροσβεστικές υπηρεσίες.

Διαβάστε επίσης: Tράκαρε, προσπάθησε να την κοπανήσει και στο τέλος έδειξε ψεύτικο σήμα αστυνομικού και όπλο! (video)

Τελικά το Model S «ξεδίψασε» μετά από συνολικά 45.425 λίτρα νερού και έπειτα από δυο ώρες προσπαθειών. Σύμφωνα με την πυροσβεστική εταιρεία για να σβήσει η φωτιά σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο χρειάζονται συνήθως περίπου 1.890 λίτρα νερού.

Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που βλέπουμε πόσο δύσκολο είναι να σβήσει η φωτιά σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Γιατί συμβαίνει αυτό; Εξαιτίας των μπαταριών ιόντων λιθίου, οι οποίες όταν καίγονται αναπτύσσουν υψηλότατες θερμοκρασίες, ενώ δημιουργείται  θερμική διαφυγή, δηλαδή ασταμάτητη απελευθέρωση ενέργειας της μπαταρίας που προκαλεί αναζωπυρώσεις.

Πάντως οι petrolheads θα πρέπει να γνωρίζουν ότι οι πυρκαγιές είναι πιο συχνές σε οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Εσείς θα ξανασκεφτόσασταν την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου, με το φόβο μιας απρόσμενης και ανεξέλεκτης πυρκαγιάς;



Related Articles

Πού πουλήθηκαν 100.000 Νissan Leaf;

Η εμπορική πορεία του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Νissan Leaf στην πατρίδα του την Ιαπωνία είναι αρκετά καλή, καθώς από το 2010

Το πρώτο αυτοκίνητο μιας εταιρείας ποδηλάτων (video)

Η Peugeot, η Οpel και η Skoda στα πρώτα τους χρόνια ασχολούνταν με την κατασκευή ποδηλάτων και έπειτα άρχισαν να

Νέο Skoda Enyaq iV: Ηλεκτρικό, 510 χλμ. αυτονομία, οθόνη 13 ιντσών και φωτιζόμενη μάσκα (video)

Αφού πέρασε αρκετό καιρό στην «αίθουσα» αναμονής, το νέο Skoda Enyaq iV πραγματοποίησε επιτέλους την παγκόσμια πρεμιέρα του. Γιατί όμως

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<