Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
Τι αυτοκίνητα αρέσουν σε νέους ηλικίας έως 37 ετών;
Σε μια συγκεκριμένη ηλικιακά ομάδα εστιάζει πρόσφατη έρευνα της SEAT.
Η ισπανική εταιρεία θέλησε να μάθει τι αυτοκίνητα αρέσουν στους επονομαζόμενους “millennials”, δηλαδή σε νέους ανθρώπους που έχουν γεννηθεί από το τέλος της δεκαετίας του 1980 έως το 2000. Πρόκειται για μια γενιά ανθρώπων που χαρακτηρίζεται για την ταχεία προσαρμογή της στην τεχνολογική πρόοδο που βίωναν, καθώς μεγάλωναν.
Σύμφωνα με τη SEAT οι “millennials” αντιπροσωπεύουν σήμερα το 12% των αγοραστών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Ένας σημαντικός παράγοντας για την αγορά νέου αυτοκινήτου είναι η εξωτερική του σχεδίαση, καθώς το 40% ηλικίας από 25 έως 37 ετών ρίχνει μεγάλο βάρος στον τομέα αυτό.
Παράλληλα μαθαίνουμε ότι ένα τρίτο των αγοραστών ηλικίας κάτω των 30 ετών θέλει να εξωτερικεύει το προσωπικό του στυλ μέσα από το νέο του αυτοκίνητο. Επίσης ένας στους τρεις “millennials” αναζητά στο νέο του αυτοκίνητο συνδεσιμότητα, καλό ηχοσύστημα και σύστημα πολυμέσων.
Τώρα το 50% προτιμά συμπαγών διαστάσεων μοντέλα όπως το Leon και το Ibiza, ενώ το 20% έχει αδυναμία στα SUV. Αξίζει να αναφέρουμε όμως ότι μόλις ένας στους πέντε “millennials” είναι σε θέση να αγοράσει αυτοκίνητο με χρήματα που έχει αποταμιεύσει.
Όπως είναι λογικό οι νέοι άνθρωποι που βρίσκονται όλη μέρα μέσα στο διαδίκτυο πραγματοποιούν σε αυτό ενδελεχή έρευνα για το μοντέλο που σκέφτονται να αγοράσουν, ενώ το 23% αναζητά και πληροφορίες από τον κύκλο γνωριμιών τους, με το εν λόγω ποσοστό σε ηλικίες άνω των 40 ετών πέφτει στο 13%.
Τέλος, επισημαίνεται ότι νέοι ηλικίας 25 έως 37 ετών είναι δεκτικοί σε ποσοστό 26% σε νέες εναλλακτικές μορφές μετακινήσεων, όπως τα αυτοκίνητα κοινής χρήσης.
Related Articles
Τη νύχτα μέρα κάνουν οι προβολείς του νέου Ford Focus (video)
Από χτες που άλλαξε η ώρα ξέρουμε ότι θα οδηγούμε πιο συχνά νύχτα, κάτι που μπορεί να αγχώνει μερικούς. Έρευνες
Το Volkswagen Arteon ποζάρει για έναν τυφλό φωτογράφο (video)
Τις κομψές σχεδιαστικές γραμμές του νέου Volkswagen Arteon δε χρειάζεται να έχεις όραση για να τις ανακαλύψεις. Αυτό μας το
Τα ενδεχόμενα συνεργασίας ανάμεσα σε Volkswagen και Ford
Σύμφωνα με δημοσιεύματα ενδέχεται τις επόμενες μέρες να ανακοινωθεί μια νέα συνεργασία ανάμεσα σε δυο μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, τη Volkswagen και