Breaking News
Φορτηγό «έγδαρε» παρκαρισμένο Tesla Cybertruck – Η στιγμή που ξηλώνει τη δεξιά πλευρά (φωτογραφίες & βίντεο)
«Εργατικό ατύχημα» είχε ένα Tesla Cybertruck ενώ βρίσκονταν σταθμευμένο σε μια αποβάθρα, προφανώς για φορτώσουν στην
...Στη γραμμή παραγωγής τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία για Αθήνα και Θεσσαλονίκη – Σε ποια χώρα κατασκευάζονται
Τον προηγούμενο μήνα ανακοινώθηκε ότι 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, έως τα τέλη Απριλίου.
...Υπογραφή σύμβασης προμήθειας 250 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη (φωτογραφίες)
Υπεγράφη σύμβαση για 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και
...Η «εργαλειοθήκη» του νέου Ford Ranger Wildtrak X έχει τα πάντα
To σκληροπυρηνικό Ford Ranger Raptor έχει υμνηθεί για τη δύναμη και τις off-road ικανότητες του, τις
...Αγρότες πέταξαν οχήματα στο νερό για να σώσουν τις καλλιέργειες (video)
Το επάγγελμα του αγρότη είναι εξαιρετικά δύσκολο, απαιτεί σκληρή εργασία, ενώ υπάρχει πάντα ο κίνδυνος η
...Lada Niva με καρότσα φορτώνει μέχρι 800 κιλά
O σκληροτράχηλος χαρακτήρας του Lada Niva είναι ο λόγος, για τον οποίο εδώ και πολλά χρόνια
...
Έρευνα δείχνει ότι τα φορτηγά προκαλούν άγχος
Αλήθεια εσείς πώς αισθάνεστε όταν βλέπετε ένα μεγάλο φορτηγό πλάι σας στον αυτοκινητόδρομο;
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Bosch και η Innofact AG στη Γερμανία, στο πλαίσιο της επερχόμενης Έκθεσης Επαγγελματικών Οχημάτων στο Ανόβερο, οι χρήστες των δρόμων αποκαλύπτουν ότι η θέα των φορτηγών στους δρόμους τους προκαλεί άγχος.
Ο αριθμός των φορτηγών που κυκλοφορούν στα εθνικά οδικά δίκτυα της Γερμανίας διαρκώς αυξάνεται και αυτό έχει ως αναπόφευκτο αποτέλεσμα περισσότερη κυκλοφοριακή συμφόρηση, ενώ αυξάνεται ο αριθμός των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων στα οποία εμπλέκονται.
Λύση φαίνεται ότι μπορούν να δώσουν τα επερχόμενα αυτόνομα φορτηγά. Και όμως οι Γερμανοί πιστεύουν ότι θα νιώθουν πιο ασφαλείς με φορτηγά στους δρόμους που δεν έχουν οδηγό πίσω από το τιμόνι τους. Αυτό φαίνεται πως έχει μια βάση, καθώς εννέα στα δέκα τροχαία ατυχήματα οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος.
Συγκεκριμένα, το 40% των ερωτηθέντων απάντησε ότι θα προτιμούσε τα φορτηγά να έχουν οδηγό, ενώ το 37%, δηλαδή ένας στους τέσσερις, δήλωσε ότι προτιμά τα αυτόνομα φορτηγά. Παράλληλα το 56% πιστεύει ότι κυκλοφορούν υπερβολικά πολλά φορτηγά στους δρόμους, το 57% ότι αγχώνεται όταν τα φορτηγά κάνουν ελιγμούς π.χ για να παρκάρουν, το 50% ότι τα φορτηγά εκπέμπουν πολλούς ρύπους και το 43% ότι προκαλούν μεγάλη ηχορύπανση. Αξίζει να αναφέρουμε ότι μόνο ένας στους πέντε ερωτηθέντες δήλωσε ότι δεν ενοχλείται από την κυκλοφορία των φορτηγών.
Ωστόσο τα τρία τέταρτα των Γερμανών (73%) δε δείχνουν πρόθυμοι να περιορίσουν τις ηλεκτρονικές τους αγορές που αυξάνουν την κυκλοφορία των φορτηγών. Σχετική πρόβλεψη αναφέρει ότι το 2040 οι μεταφορές εμπορευμάτων στους δρόμους θα αυξηθούν κατά 50%.
Έτσι λοιπόν έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε τις λύσεις που θα προτείνει η Bosch στην Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων στο Ανόβερο για τα αυτόνομα, συνδεδεμένα και ηλεκτροκίνητα φορτηγά του μέλλοντος.
Related Articles
To Range Rover Evoque περνάει άνετα το μεγαλύτερο σαμαράκι (video)
Τις εκτός δρόμου δυνατότητες του Evoque απέδειξε η Range Rover εντός της πόλης και όχι σε κάποιο χωμάτινο, λασπωμένο ή
Ποιο είναι το off-road όχημα της χρονιάς;
Το θηρίο της Daimler, το Unimog, που δεν διστάζει σε κανένα έδαφος ανακηρύχτηκε το απόλυτο off-road όχημα της χρονιάς. Την
Ηλεκτρικό με ήχο από βενζινοκινητήρα και 155 ίππους το νέο Abarth 500e (video)
Στα «εργαστήρια» της Abarth δημιουργήθηκε ένα νέο είδος μεταλλαγμένου «σκορπιού», το τσίμπημα του οποίου δεν προκαλεί πόνο, αλλά ηλεκτροπληξία. Πάμε