Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
To ισχυρό Hyundai i30 N αποκτά αυτόματο κιβώτιο
Στα μοντέλα επιδόσεων, όπως είναι το νέο Hyundai i30 N, οι γνώστες της σπορ οδήγησης προτιμούν μηχανικό κιβώτιο, καθώς ενισχύει τη συμμετοχικότητα και την απόλαυση.
Για το λόγο αυτό οι Κορεάτες επέλεξαν κατά το λανσάρισα του νέου i30 N να το συνοδεύσουν αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Το εν λόγω μηχανικό κιβώτιο προσφέρεται τόσο στη στάνταρ έκδοση όσο και στην ισχυρότερη με το Performance Package.
Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες από τα τέλη του 2019 θα διατίθεται και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, καθώς αυτή την επιλογή φαίνεται ότι προτιμούν οι περισσότεροι αγοραστές, ενώ συναντάται ευρέως και σε αντίστοιχα μοντέλα επιδόσεων άλλων εταιριών.
Προφανώς θα επιλεγεί το αυτόματο 7αρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT της Hyundai που τοποθετείται και στα μοντέλα της Veloster, i40 και Tucson, ενώ λογικά θα επιβραδύνει λίγο την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα και θα αυξήσει κάπως τη μέση κατανάλωση για χάρη της άνεσης.
Κάτω από το καπό του νέου i30 N βρίσκεται ένας δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος T-GDI κινητήρας, ο οποίος παράγει 275 ίππους στην έκδοση Performance Package και 250 ίππους στην «απλή» έκδοση. Η ροπή των 353 Nm ροπής είναι σταθερή και στις δυο εκδόσεις, ενώ το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 6,4 δευτ. και 6,1 δευτ. στην έκδοση Performance Package.
Related Articles
Το Tesla Model X παίζει στην άμμο της ερήμου (video)
Ένας από τους τρόπους με τους οποίους διασκεδάζουν οι πλούσιοι της Μέσης Ανατολής είναι να παίρνουν τα ακριβά τους αυτοκίνητα
Τα ιπτάμενα γουρούνια της Toyota
Κάθε χρόνο η Toyota διοργανώνει ένα διαγωνισμό ζωγραφικής για παιδιά, θέτοντας στους μικρούς μας φίλους την παρακάτω ερώτηση που «γαργαλάει»
Μια άκρως ρυπογόνα κόντρα (video)
Μαύρισε ο ουρανός πάνω από την πίστα που διεξάγονταν το ιταλικό πρωτάθλημα Drag Racing, καθώς στις κόντρες έλαβαν μέρος και