Breaking News

Ο αρωματικός εκθεσιακός χώρος της Land Rover

Ο αρωματικός εκθεσιακός χώρος της Land Rover

Το εμπορικό δαιμόνιο ενός διευθυντή σε αντιπροσωπεία της Land Rover στο Μαϊάμι του έδωσε μια πρωτότυπη ιδέα για να προσελκύσει πελάτες.

Δεν έβαλε τα μοντέλα της βρετανικής premium εταιρίας σε προσφορά ούτε επένδυσε στη διαφήμιση, απλά φρόντισε να αρωματίσει με μια ιδιαίτερη μυρωδιά τον εκθεσιακό χώρο.

Το εν λόγω άρωμα το ονόμασε “My way”, ενώ πρόκειται για ένα συνδυασμό μυρωδιών κέδρου, βανίλιας και βιολέτας που αναδύεται από το σύστημα εξαερισμού. Σύμφωνα με το διευθυντή του εκθεσιακού χώρου η μυρωδιά αυτή χαλαρώνει τους πελάτες, οι οποίοι συνήθως είναι κάπως αγχωμένοι όταν πρόκειται να καταβάλουν ένα υψηλό ποσό για την αγορά του πολυτελούς τους αυτοκινήτου.

Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι μια ευχάριστη μυρωδιά συνδέεται με τη μνήμη, ενώ η ικανοποίηση της όσφρησης κάνει τους πελάτες να παραμένουν περισσότερο χρόνο στον εκθεσιακό χώρο.

Με δεδομένο πάντως ότι δεν έγιναν γνωστά τα επίσημα στοιχεία πωλήσεων του εκθεσιακού χώρου μετά τον αρωματισμό του, δε μπορούμε να ξέρουμε κατά πόσο ωφέλησε.


Tags assigned to this article:
Land Rover

Related Articles

Ελάτε να σας ξεναγήσουμε στο εσωτερικό της Porsche Cayenne (video)

Το ότι η νέα Porsche Cayenne είναι ιδιαίτερα άνετη και τεχνολογικά προηγμένη μπορείτε να το φανταστείτε, επιτρέψτε μας όμως μέσα

Φιλικό στα άτομα με αναπηρία το λεωφορείο MAN Lion’s Coach

Με σεβασμό απέναντι στους συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα το τμήμα μετατροπών της MAN έκανε πιο εύκολη την επιβίβαση

Η Mercedes-AMG Project ONE με πάνω από 1.000 ίππους

Στην επερχόμενη Έκθεση της Φρανκφούρτης θα πραγματοποιηθεί η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας Mercedes-AMG Project ONE. Αυτό που κάνει ήδη το