Breaking News
Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...
Μισός αιώνας από το πρώτο Nissan GT-R (video)
Ένα από τα πιο εμβληματικά supercars είναι αναμφισβήτητα το Nissan GT-R, το οποίο ετοιμάζεται να γιορτάσει τα 50α του γενέθλια.
Αυτό θα συμβεί στις 8 Δεκεμβρίου στην πίστα Fuji της Ιαπωνίας. Παράλληλα η Nissan θα τιμήσει και τα 50 χρόνια ιστορίας των μοντέλων της σειράς Ζ, αλλά και την πλούσια κληρονομία του αγωνιστικού της τμήματος Nismo.
Το πρώτο Skyline GT-R έκανε πρεμιέρα στις 4 Φεβρουαρίου του μακρινού 1969, ενώ τότε προσφέρονταν αποκλειστικά στην ιαπωνική αγορά με τετράθυρο sedan αμάξωμα, και το Μάρτιο του 1971 απέκτησε διθέσιο coupe αμάξωμα.
Αυτό που το έκανε να ξεχωρίζει ήταν ο δίλιτρος DOHC S20 κινητήρας του, ο οποίος απέδιδε 162 ίππους και 176 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδονταν στους πίσω τροχούς μέσω μηχανικού 5-τάχυτου κιβωτίου και διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Από το 1969 μέχρι το 1971 η Nissan κατασκεύασε 1.945 Skyline GT-R.
Το 1973 ακολούθησε η δεύτερη γενιά του Skyline GT-R τροφοδοτούμενη από τον ίδιο κινητήρα και με το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Λόγω όμως της παγκόσμιας ενεργειακής κρίσης τη δεκαετία του 1970 η παραγωγή του δε ξεπέρασε τα 197 αντίτυπα, ενώ για τα επόμενα χρόνια τα τρία γράμματα του ονόματος πέρασαν στη λήθη της ιστορίας.
Τελικά το 1989 το GT-R επανήλθε με την τρίτη του γενιά που είχε την κωδική ονομασία R32. Χρησιμοποιούσε twin-turbo κινητήρα 2.6 λίτρων, απόδοσης 280 ίππων και 353 Nm ροπής, ενώ το συνολικό βάρος του GT-R δε ξεπερνούσε τα 1.430 κιλά. Η επιτυχία που σημείωσε έφερε την τέταρτη γενιά του GT-R το 1995 κα την πέμπτη του γενιά το 1999.
Related Articles
Η Porsche 928 έγινε 40 ετών
Πολλοί ίσως να μη γνωρίζετε την Porsche 928, η οποία θα γιορτάσει τα 40α της γενέθλια και μας καλεί να
Δε χρειάζεται εμβόλιο το Opel Astra που τριαντάρισε-Έχει αντισώματα απέναντι στο χρόνο
Η πρώτη γενιά του δημοφιλούς Opel Astra γεννήθηκε πριν από 30 χρόνια, επομένως αν ήταν έμψυχο όν θα μπορούσε να
Πωλείται άθικτο σασί μιας BMW M3 που κατασκευάζονταν πριν 25 χρόνια
Πριν από μερικές μέρες σας μιλήσαμε για έντεκα BMW Σειράς 5 του 1994 που βρέθηκαν αχρησιμοποίητες σε μια αποθήκη στη